Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kolima

Legacy Member
Ik speel het op een pc met 1GB ram, Geforce 6600 en een athlon64 3000+ geclockt op 1.8 GHz en op low draait het perfect.

Maandag mijn eerste examen en moet nog redelijk wat doen dus no gaming for me :(

Ikaruga

Legacy Member
het kan mss wat laggen als het echt absurd bevolkt worden vol met sexy special effects zoals 20 molotovs. Maar als je wat downtuned in de options is dat perfect speelbaar. De demo is namelijk hetzelfde kaliber als het huidige spel in termen van grafische benodigdheden

ik zou wel meedoen Boogje, maar helaas is mijn pc fried sinds gisterenmiddag en moet wachten op mijn nieuwe hardware ergens in de loop van de week.

boogje

Legacy Member
Oh,jammer. Nog 1 minuut te gaan voor installatie gereed is. :unsure:

edit: Wie wil, voeg me maar toe aan je Friends list. Account naam: bo0g, nickname: boog

BladeDancer35

Legacy Member
boogje zei:
Oh,jammer. Nog 1 minuut te gaan voor installatie gereed is. :unsure:

edit: Wie wil, voeg me maar toe aan je Friends list. Account naam: bo0g, nickname: boog

Geadd, maar zal pas spelen worden vanavond/morgen. ;)

de_willy

Legacy Member
Wat is je steam-id boogje? Misschien dat ik straks nog wel een paar games speel.

boogje

Legacy Member
Jawel hoor, maar ik zag dat Matk'ke aan het spelen was (samen met Yasutoko of iets dergelijks) en ik joinde de server. Wat ik niet wist was dat ze versus aan het spelen waren en toen ik smoker/boomer/hunter moest zijn had ik echt niet door hoe je moest spelen etc.

maw: ik zoog.

Yasutoko

Legacy Member
Yasutoko, goobje!! :evil:

Haha, amai, het was wel echt uw moment om toe te komen.. Level 5 van No Mercy!
En dan nog in een slecht team xD

^MystiQ

Legacy Member
Da weet ik zo zeker wel niet Ikaruga, Yasu en ik waren echt aan het ownen :D

pina

Legacy Member
enkele dagen geleden was het anders wel veel minder :evil: maar normaal ook, ik zat in het andere team! :evil:

Sprinkler

Legacy Member
Menelec zei:
vind het ook wel spijtig dat die games uiteindelijk zo voorspelbaar worden met ervaren spelers
Nog geen last van gehad na 200+ uur playtime tbh :)
F3nceR. zei:
No Mercy op Versus is nu officieel waardeloos, bij elke horde gaat men tegenwoordig alle4 in een kastje gaan zitten, en wat melee spammen
Hetzelfde kan gezegd worden van de trigger the alarm-momenten; in het 2de level kruipt iedereen in hoekje (zoals al eerder vernoemd); in het 3e level is iedereen er zich van bewust dat je die deur onder dat dak kan kapot slaan (een bug veronderstel ik?) en zo eventjes de helft van dat level over te slaan, terwijl dat 1 van de beste momenten in het spel is als zombie en zelfs als survivor, er is immers niks zo leuk om als smoker iemand van dat dak af te trekken (haha, af te trekken)

Het 4e level is ook vaak teleurstellend omdat de tank vaak helemaal in het begin komt, of gewoon niet, waardoor dat level gewoon way too easy is voor de survivors

Nuja, gelukkig is Blood Harvest er nog
Scratchen als hunter kan een pak damage doen in veel gevallen waar je anders niets kunt doen. 10dmg/hit, tov 5/hit als je pounced, dps blijft hetzelfde dus waarom zou je pouncen als ze allemaal bij mekaar staan. Je kunt er ook meerdere in een keer raken. 2 keer scratchen als er 2 bij mekaar staan= 40 damage, dat is 8 hits als je pounced, gebeurt bijna nooit tenzij er één afgedwaald is. Doe er een boomer bij en 't is nog beter. Hunter die niet gebukt zit maakt 0 geluid trouwens, lekker stealth.
Die bug in NM3 is echt een spelverpester, enige oplossing is met een paar maten spelen en liefst verdelen over beide teams, kunt ge die exploiter kicken/ de event triggeren of ze teamkillen moesten er meerdere die deur gaan bashen. Fucking wankers.
NM4 en BH4 is speedrunning heaven, daarom begin ik nu liever als infected(vroeger als survivor omdat ik de indruk had dat het vooral griefers/noobs/quitters zijn die direct infected side kiezen), als je ziet dat zij speedrunnen, gewoon nóg harder speedrunnen als het uw beurt is, suits them right :puke:
Idem voor closetcamping eigenlijk. Als ik zie dat die voor mij dat doen doe ik het ook, maar uit mezelf doe ik het niet, vind het een grotere uitdaging zo en leuker voor iedereen.
$uperFly zei:
Plus, als ze damage van vuur aan een tank minimaliseren, dan is het vrij doenbaar. Het grote voordeel van vuur op een tank is da ie dan trager gaat lopen, dus als ze da laten blijven lijkt het me toch wel een handig wapen :)
Tank loopt niet trager door vuur hoor. Witch wel.
Tank vertraagt wel serieus als je er op schiet.
Ikaruga zei:
zoals reeds gezegd, een tank is zoal zwaar benadeeld door vuur door gewoon doordat na 40 seconden gewoon sterft, ongeacht resterende HP en een tank kan survivors met 50 of meer hp zo al niet inhalen.
Ik vind het toch goed zo, gewoon uw hoofd gebruiken als je tank speelt. Je moet niet in molotovrange komen als ze green health hebben, en zeker al niet als ze T2 wapens hebben. In die gevallen kun je enkel voor de melee gaan als uw teammates ze bezig houden - boomer is ideaal om ze zwaar te vertragen, eens je een green survivor begint te slaan gaat hij niet meer weglopen tenzij je mist. Eens je toch in brand staat schieten ze veel minder op u waardoor je meestal toch nog de volle 30 seconden kunt rondlopen. Als ze op u schieten ben je dood in een paar seconden door autoshotgun.
Math'ke zei:
Ik vind dat die recharge van een smoker totaal niet lang duurt als je een missend schot hebt.
Als je mist is het 3s, als de tong breekt is het 15s, wat wel een pak zuigt. 12s ofzo zou ik leuk vinden :)
En misschien 2x melee nodig om een tong te breken om wat nuttiger te zijn in closetcamping situaties... Dunno. Zou de smoker dan weer enorm OP maken in ledge situaties zoals NM3. Het is echt niet gemakkelijk om iets aan een infected te veranderen zonder andere problemen te veroorzaken.

^MystiQ

Legacy Member
Nuja, de smoker is wel hevig benadeeld soms. Het moet gewoon echt op het goeie moment, op de juiste plaats uw smoker kunnen gebruiken. Het heeft bijvoorbeeld echt geen zin om 4 survivors met alle vier met green health te pakken. Er bij zijn wanneer de boomer een goede vomit doen en dan een survivor pakken is natuurlijk wel een goede manier.

Ik zelf zou niet zoveel veranderen aan de infected, misschien bij de tank, soms vind ik de tank wel een hekelpunt. Na die 40 seconden dood, gisteren heb ik nog een versus game gespeeld. Op NM5, twee keer heb ik de tank in brand gezet door een molotov cocktail die hij onmogelijk kon ontwijken ( :D ).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan