Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogje zei:Oh,jammer. Nog 1 minuut te gaan voor installatie gereed is.
edit: Wie wil, voeg me maar toe aan je Friends list. Account naam: bo0g, nickname: boog

Met niet zo leuke mensen gespeeld?boogje zei:Mijn eerste speelsessie was een euhm...openbaring.

Math'ke zei:Da weet ik zo zeker wel niet Ikaruga, Yasu en ik waren echt aan het ownen![]()
pina zei:enkele dagen geleden was het anders wel veel mindermaar normaal ook, ik zat in het andere team!
![]()
Wacht maar af! Ik pounce u any day, any time!Nog geen last van gehad na 200+ uur playtime tbhMenelec zei:vind het ook wel spijtig dat die games uiteindelijk zo voorspelbaar worden met ervaren spelers

Scratchen als hunter kan een pak damage doen in veel gevallen waar je anders niets kunt doen. 10dmg/hit, tov 5/hit als je pounced, dps blijft hetzelfde dus waarom zou je pouncen als ze allemaal bij mekaar staan. Je kunt er ook meerdere in een keer raken. 2 keer scratchen als er 2 bij mekaar staan= 40 damage, dat is 8 hits als je pounced, gebeurt bijna nooit tenzij er één afgedwaald is. Doe er een boomer bij en 't is nog beter. Hunter die niet gebukt zit maakt 0 geluid trouwens, lekker stealth.F3nceR. zei:No Mercy op Versus is nu officieel waardeloos, bij elke horde gaat men tegenwoordig alle4 in een kastje gaan zitten, en wat melee spammen
Hetzelfde kan gezegd worden van de trigger the alarm-momenten; in het 2de level kruipt iedereen in hoekje (zoals al eerder vernoemd); in het 3e level is iedereen er zich van bewust dat je die deur onder dat dak kan kapot slaan (een bug veronderstel ik?) en zo eventjes de helft van dat level over te slaan, terwijl dat 1 van de beste momenten in het spel is als zombie en zelfs als survivor, er is immers niks zo leuk om als smoker iemand van dat dak af te trekken (haha, af te trekken)
Het 4e level is ook vaak teleurstellend omdat de tank vaak helemaal in het begin komt, of gewoon niet, waardoor dat level gewoon way too easy is voor de survivors
Nuja, gelukkig is Blood Harvest er nog

Tank loopt niet trager door vuur hoor. Witch wel.$uperFly zei:Plus, als ze damage van vuur aan een tank minimaliseren, dan is het vrij doenbaar. Het grote voordeel van vuur op een tank is da ie dan trager gaat lopen, dus als ze da laten blijven lijkt het me toch wel een handig wapen![]()
Ik vind het toch goed zo, gewoon uw hoofd gebruiken als je tank speelt. Je moet niet in molotovrange komen als ze green health hebben, en zeker al niet als ze T2 wapens hebben. In die gevallen kun je enkel voor de melee gaan als uw teammates ze bezig houden - boomer is ideaal om ze zwaar te vertragen, eens je een green survivor begint te slaan gaat hij niet meer weglopen tenzij je mist. Eens je toch in brand staat schieten ze veel minder op u waardoor je meestal toch nog de volle 30 seconden kunt rondlopen. Als ze op u schieten ben je dood in een paar seconden door autoshotgun.Ikaruga zei:zoals reeds gezegd, een tank is zoal zwaar benadeeld door vuur door gewoon doordat na 40 seconden gewoon sterft, ongeacht resterende HP en een tank kan survivors met 50 of meer hp zo al niet inhalen.
Als je mist is het 3s, als de tong breekt is het 15s, wat wel een pak zuigt. 12s ofzo zou ik leuk vindenMath'ke zei:Ik vind dat die recharge van een smoker totaal niet lang duurt als je een missend schot hebt.

).