Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pina zei:al die zwarte zombies zijn verhuisd naar resident evil 5![]()


Math'ke zei:Ik heb hier nog de nickname MystiQ gehad op dit forum, maar die account werd permbanned, gelukkig ben ik mijn wilde jaren voorbij. En nick changes zijn niet toegelaten, dus![]()
Yasutoko zei:Why not a nuclear propelled missile ? Ik bedoel ...
We moeten toch wat extra kracht hebben voor een tank neer te hale fzo?![]()
Okay het is dan mss een KLEIN beetje imba.. but who cares!

Math'ke zei:Djeezes, het gezaag gaat beginnen hoor.
Als je een beetje respect hebt voor het spel maak je immers zelf geen gebruik van die bepaalde bugs die Fencer opnoemt.
Ikaruga zei:Overigens, omtrent die flamethrower, daar geloof ik behoorlijk weinig van. Als een tank al na 40 seconden sterft door vuur is die flamethrower gewoon epische overkill, dus laat maar voor mij.

BladeDancer35 zei:Tenzij ze de regel van 40 seconden laten vallen en gewoon wat DoT doen tot de vlammen zijn uitgewerkt.![]()
Ikaruga zei:Overigens, omtrent die flamethrower, daar geloof ik behoorlijk weinig van. Als een tank al na 40 seconden sterft door vuur is die flamethrower gewoon epische overkill, dus laat maar voor mij.

$uperFly zei:in principe gaat het wel ze. Flamethrower is short-ranged, vrij weinig ammo, veel team-damage in de handen van ne noob.
Plus, als ze damage van vuur aan een tank minimaliseren, dan is het vrij doenbaar. Het grote voordeel van vuur op een tank is da ie dan trager gaat lopen, dus als ze da laten blijven lijkt het me toch wel een handig wapen![]()
