Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BladeDancer35

Legacy Member
pina zei:
al die zwarte zombies zijn verhuisd naar resident evil 5 :p

Lol, QFT. :p
Ligt het aan mij btw, of ligt steam friends weer plat?

EDIT: nvm, werkt terug. :)

Yasutoko

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik heb hier nog de nickname MystiQ gehad op dit forum, maar die account werd permbanned, gelukkig ben ik mijn wilde jaren voorbij. En nick changes zijn niet toegelaten, dus :p

Wist ik het niet!
You were an idiot xD

Jason

Legacy Member
Ah! Kwas laatst aant denken aan plezante wapens voor L4D (zie Dead Rising ook ^^) want het is nogal magertjes qua arsenaal momenteel :p
AK met bajonet zou vet zijn, en ook een vlammenwerper zou wel mogen :D)

^MystiQ

Legacy Member
Ma kdenk dat een vlammenwerper een beetje te overpowered zou zijn voor dit spel eerlijk gezegd. :p

Yasutoko

Legacy Member
Why not a nuclear propelled missile ? Ik bedoel ...
We moeten toch wat extra kracht hebben voor een tank neer te hale fzo? :unsure:

Okay het is dan mss een KLEIN beetje imba.. but who cares!

^MystiQ

Legacy Member
Yasutoko zei:
Why not a nuclear propelled missile ? Ik bedoel ...
We moeten toch wat extra kracht hebben voor een tank neer te hale fzo? :unsure:

Okay het is dan mss een KLEIN beetje imba.. but who cares!

Misschien een soort van heavy machine gun maar dan moet die gun wel invloed hebben op de snelheid waarmee ge loopt zodat er wel een extra moeilijkheid bij het spel komt :p

Hannibal

Legacy Member
Er zijn geruchten dat het eerstvolgende wapen in L4D wel degelijk een vlammenwerper zou kunnen worden. :p

Lege Doos

Legacy Member
No Mercy op Versus is nu officieel waardeloos, bij elke horde gaat men tegenwoordig alle4 in een kastje gaan zitten, en wat melee spammen
Hetzelfde kan gezegd worden van de trigger the alarm-momenten; in het 2de level kruipt iedereen in hoekje (zoals al eerder vernoemd); in het 3e level is iedereen er zich van bewust dat je die deur onder dat dak kan kapot slaan (een bug veronderstel ik?) en zo eventjes de helft van dat level over te slaan, terwijl dat 1 van de beste momenten in het spel is als zombie en zelfs als survivor, er is immers niks zo leuk om als smoker iemand van dat dak af te trekken (haha, af te trekken)

Het 4e level is ook vaak teleurstellend omdat de tank vaak helemaal in het begin komt, of gewoon niet, waardoor dat level gewoon way too easy is voor de survivors

Nuja, gelukkig is Blood Harvest er nog

Koonut

Legacy Member
vind het ook wel spijtig dat die games uiteindelijk zo voorspelbaar worden met ervaren spelers

^MystiQ

Legacy Member
Djeezes, het gezaag gaat beginnen hoor.

Als je een beetje respect hebt voor het spel maak je immers zelf geen gebruik van die bepaalde bugs die Fencer opnoemt.

Rage

Legacy Member
En over die kastjes, daar moeten ze maar iets op vinden. Dat als ge bijvoorbeeld campt in een kastje, dat zombies door de muur achter u breken ofzo.

Want nu kunt ge niemand kwalijk nemen dat ze gaan zitten op een veilige plek ipv een onveilige plek

Ikaruga

Legacy Member
Math'ke zei:
Djeezes, het gezaag gaat beginnen hoor.

Als je een beetje respect hebt voor het spel maak je immers zelf geen gebruik van die bepaalde bugs die Fencer opnoemt.

no offense, maar het moest een keer gebeuren en je kan hem moeilik ongelijk geven. Als het nu closet/cornercamping is, exploiting van bepaalde events. Dat closetcamping logisch is, tot daar toe. Maar als er nu een kast is op een open plaats waar er meer gevaar is van bvb een tank, ja, maar in Hospital bij de left is dat gewoon een dode hoek waar je perfect veilig bent en bijgevolg nog een horde event volledig de mist in gaat.

Overigens, omtrent die flamethrower, daar geloof ik behoorlijk weinig van. Als een tank al na 40 seconden sterft door vuur is die flamethrower gewoon epische overkill, dus laat maar voor mij.

BladeDancer35

Legacy Member
Ikaruga zei:
Overigens, omtrent die flamethrower, daar geloof ik behoorlijk weinig van. Als een tank al na 40 seconden sterft door vuur is die flamethrower gewoon epische overkill, dus laat maar voor mij.

Tenzij ze de regel van 40 seconden laten vallen en gewoon wat DoT doen tot de vlammen zijn uitgewerkt. :)

D-dude

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
Tenzij ze de regel van 40 seconden laten vallen en gewoon wat DoT doen tot de vlammen zijn uitgewerkt. :)

Dat zou ik wel spijtig vinden, want het is nu zowat de regel om molotovs bij te houden voor een tank.
Die flamethrower zie ik ook niet echt zitten, dat zou totaal onrealistisch zijn terwijl het nu nog wat meevalt.
Andere wapens moeten niet direct vind ik gwn misschien eens een nieuwe skin ofzo zou al genoeg zijn.
Dat ze liever de bugs fixen en die sdk releasen .

Jason

Legacy Member
Ikaruga zei:
Overigens, omtrent die flamethrower, daar geloof ik behoorlijk weinig van. Als een tank al na 40 seconden sterft door vuur is die flamethrower gewoon epische overkill, dus laat maar voor mij.

in principe gaat het wel ze. Flamethrower is short-ranged, vrij weinig ammo, veel team-damage in de handen van ne noob.
Plus, als ze damage van vuur aan een tank minimaliseren, dan is het vrij doenbaar. Het grote voordeel van vuur op een tank is da ie dan trager gaat lopen, dus als ze da laten blijven lijkt het me toch wel een handig wapen :)

Ikaruga

Legacy Member
$uperFly zei:
in principe gaat het wel ze. Flamethrower is short-ranged, vrij weinig ammo, veel team-damage in de handen van ne noob.
Plus, als ze damage van vuur aan een tank minimaliseren, dan is het vrij doenbaar. Het grote voordeel van vuur op een tank is da ie dan trager gaat lopen, dus als ze da laten blijven lijkt het me toch wel een handig wapen :)

zoals reeds gezegd, een tank is zoal zwaar benadeeld door vuur door gewoon doordat na 40 seconden gewoon sterft, ongeacht resterende HP en een tank kan survivors met 50 of meer hp zo al niet inhalen.
Er moeten gewoon wat kleine aanpassingen gebeuren om teveel 'laming" of exploiting tegen te gaan. 2 voorname dingen imo, een limitatie op constant bashen en iets om smokers meer zinloos te maken door constant falende tongue attack en absurd lange recharge

BladeDancer35

Legacy Member
Smokers meer zinloos te maken? :crazy:
Waarschijnlijk het omgekeerde dat je bedoelt. ;)

^MystiQ

Legacy Member
Ik vind dat die recharge van een smoker totaal niet lang duurt als je een missend schot hebt.

Flame thrower in L4D = De dood van het spel. Wat is dan nog de moeilijkheid als ge gewoon iedere infected in brand kunt zetten. Dat ze die exploiting bugs er uit halen ok maar iets doen tegen dat closet camping, dunnow ze, het is een vrij normale reactie als je het mij vraagt.

Maar die 40 seconden en dood met de tank suckt echt wel een pak, allé, in de versus mode toch :p

Yasutoko

Legacy Member
Ze mogen toch wel is de tank wat balance zenne.

Daarnet met Fretzie en MystiQ een Expert game gedaan, die tank die smeet rotsen, en ik zag die letterlijk dik naast mij gaan, ineens lig ik op de grond met het bericht " Tank has downed Yasutoko " ... :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan