Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:Als ze te snel lopen gebruik je toch je secondary attack zeker ?


smon zei:Deze week ook gekocht en het is nog beter dan ik verwachte.
Alleen jammer dat de community online echt verschrikkelijk is. Constant votekicks zonder uitleg, mensen uitschelden, roepen en tieren,...
TF2 was dan toch wel een pak aangenamer en vriendelijker.![]()
+ 't zijn meestal nog die spelers die uiteindelijk ragequittenIkaruga zei:inderdaad, ik vind nog altijd dat ze die autoshotguns moeten nerfen in de zin van, geef dat nu toch eens spread op zijn minst. Die shrapnel gaat gewoon nooit uit elkaar.
in elk geval, ik maak intussen de bedenking dat een tank gewoon een decoy is ipv een last resort.
In versus heb ik al meerdere keren gehad dat de tank gewoon niemand kon raken en dus gewoon probeerde ze uit elkaar te drijven, als dat gebeurd is het natuurlijk cheese cake voor elke andere super infected die in de buurt loopt (behalve boomer, door het endless melee spammen..).
veelal spawned die tank ook zo voorspelbaar slecht, zoals in No Mercy 3 als hij in de riolen spawned. Als je nog maar weet hoe je op tijd uit die riolen moet gerakne, dan ok. Maar veelal heb je al 20 molotovs naar uw gezicht gekregen eer je uit die riolen bent en dan kiten ze je maar totdat je uiteindelijk neerligt.
Een tank heeft meer resources nodig zoals misschien wat sneller lopen
groene survivors en/of survivors met autoshotgun aanvallen = iSuicide button, kunt ze op voorhand wat zachter maken door wat stenen op hun gezicht te gooien, en wachten op een goede boomer aanval, en/of een combinatie hunter/smoker. Maar boomer aanval op zich is ideaal, ze gaan niet meer rap weggeraken, en ze gaan u ook bijna niet raken als er zombies op hen slaan(aim = fucked).
zo slim om iemand die boomer was op iedereen te laten kotsen, then the tank comes in 
ad:boogje zei:Verdomme, als ik dat hier lees heb ik echt wel zin om Left 4 dead te kopen. Ik heb een mic en communiceer graag in multiplayer, ben gek op de donkere sfeer, speel graag in teamverband en help graag de rest om alles tot een goed einde te brengen. Bovendien vond ik de demo enorm goed.
aangezien ik geen creditcard heb (voor op steam te bestellen) en 50 euro wel veel geld is..ad:

Ikaruga zei:het is zijn geld wel waard en je kan het gewoon bestellen bij elke games winkel zoals free record shop enzo (daar is het goedkoper meen ik). Dat maakt niet uit, je registreert die key dan op steam en die is dan gelinked aan je account, is net hetzelfde als via steam kopen, enkel heb je dan de dvd om van te installeren ipv telkens te moeten downloaden.
in elk geval, als je echt dergelijke spellen goed vind is L4D uberhaupt geen miskoop.
Ik speel nog altijd maar 1 map (No Mercy, demo map) en ik verveel mij daar echt nooit mee

BladeDancer35 zei:Ik denk dat zonder creditcard dit het goedkoopste is: GCshop.nl - Left 4 Dead
De game zelf is echt de moeite ze.![]()
boogje zei:Verdomme, als ik dat hier lees heb ik echt wel zin om Left 4 dead te kopen. Ik heb een mic en communiceer graag in multiplayer, ben gek op de donkere sfeer, speel graag in teamverband en help graag de rest om alles tot een goed einde te brengen. Bovendien vond ik de demo enorm goed.
aangezien ik geen creditcard heb (voor op steam te bestellen) en 50 euro wel veel geld is..ad:

Ikaruga zei:er staat linksonder Ideal of Visa, is dat niet beide met creditcard?