Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anima

Legacy Member
mijn nick is geostigma ... mij kunde ook toevoegen als jullie willen .

^MystiQ

Legacy Member
Daarnet met yasutoko dead air proberen uitspelen op expert, na een goed dik uur en half zaten we nog aan stage 3 bezig. :D
Dan moest de yasu gaan slapen, morgen een nieuwe poging, als er nog mensen zijn, laat iets weten !

Spineless

Legacy Member
Vreemd, als ik multicore rendering aanzet, freezt mijn game (om de 10s ongeveer), en als ik het afzet werkt het perfect...

Anima

Legacy Member
Math'ke zei:
Daarnet met yasutoko dead air proberen uitspelen op expert, na een goed dik uur en half zaten we nog aan stage 3 bezig. :D
Dan moest de yasu gaan slapen, morgen een nieuwe poging, als er nog mensen zijn, laat iets weten !

laat maar weten, heb dead air met mijn vaste party in 1 uur en 20 min uitgespeeld op expert.

Yasutoko

Legacy Member
Anima zei:
laat maar weten, heb dead air met mijn vaste party in 1 uur en 20 min uitgespeeld op expert.

We hadden wat tegenslagen tijdens round 2 gehad daarom dat we zo lang al bezig waren.

2 tanks in round 2 , door 2e tank hadden we 2 doden, en op het eind kregen we de laatste tank neer, en worden de 2 survivors geganked door hunter en smoker tegelijkertijd!
Enzo voort xD

^MystiQ

Legacy Member
En ik was altijd bij de slachtoffers van de tank, nu goed, ik heb toch iedere keer de tank on fire kunnen zetten hé :D

Xtala

Legacy Member
Maakt niet uit heb ik gelezen (niet bevestigd), als de tank in brand staat gaat die naar 40 seconden gewoon dood. De damage die je doet heeft er niks mee te maken.

UnD3RD0G

Legacy Member
idd, om mutants en infected is 'in brand' een permanente status tot ze dood zijn,
maw, in expert is het 'een tactiek' om bij een tank, deze gewoon te molotoven, en dan 40 seconden weg te lopen tot deze doodvalt...

^MystiQ

Legacy Member
Dus het het zal wel geholpen hebben om de tank in brand te zetten :)

Xtala

Legacy Member
Net niet volgens wat ik gehoord heb. Het is te zeggen: vlammen doen geen damage. Na 40 seconden vuur valt die hoe dan ook dood.

Ikaruga

Legacy Member
moest een tank nu eens vlugger lopen dan dat survivors achteruit peddelen, het zou misschien fair geweest zijn .

Anima

Legacy Member
maar het vuur vertraagt hem ook nog he, dus als ge dan nog eens allemaal met auto shotties nuked is hem zo dood.

Yasutoko

Legacy Member
Xtalapocketl zei:
Net niet volgens wat ik gehoord heb. Het is te zeggen: vlammen doen geen damage. Na 40 seconden vuur valt die hoe dan ook dood.

So?
Wat lame is dat nou, het is leuker als die fikt en ge terwijl er op ligt te knallen, maakt het lekker spannend ^^

Ikaruga

Legacy Member
inderdaad, ik vind nog altijd dat ze die autoshotguns moeten nerfen in de zin van, geef dat nu toch eens spread op zijn minst. Die shrapnel gaat gewoon nooit uit elkaar.

in elk geval, ik maak intussen de bedenking dat een tank gewoon een decoy is ipv een last resort.
In versus heb ik al meerdere keren gehad dat de tank gewoon niemand kon raken en dus gewoon probeerde ze uit elkaar te drijven, als dat gebeurd is het natuurlijk cheese cake voor elke andere super infected die in de buurt loopt (behalve boomer, door het endless melee spammen..).

veelal spawned die tank ook zo voorspelbaar slecht, zoals in No Mercy 3 als hij in de riolen spawned. Als je nog maar weet hoe je op tijd uit die riolen moet gerakne, dan ok. Maar veelal heb je al 20 molotovs naar uw gezicht gekregen eer je uit die riolen bent en dan kiten ze je maar totdat je uiteindelijk neerligt.

Een tank heeft meer resources nodig zoals misschien wat sneller lopen

^MystiQ

Legacy Member
Xtalapocketl zei:
Net niet volgens wat ik gehoord heb. Het is te zeggen: vlammen doen geen damage. Na 40 seconden vuur valt die hoe dan ook dood.

Ik spreek toch ook niet over damege, ik spreek over 'helpen', had ik de tank niet in brand gezet had hij mogelijks langer geleefd dan die 40 seconden, daar ben ik vrijwel zeker van aangezien iedereen altijd maar achteruit liep :D

En hierboven, een tank moet zeker niet sneller lopen, wat wel fijn zou zijn is dat een boomer/smoker niet na 1 schot gewoon dood zijn, allé, in de versus mode toch :p

Ikaruga

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik spreek toch ook niet over damege, ik spreek over 'helpen', had ik de tank niet in brand gezet had hij mogelijks langer geleefd dan die 40 seconden, daar ben ik vrijwel zeker van aangezien iedereen altijd maar achteruit liep :D

En hierboven, een tank moet zeker niet sneller lopen, wat wel fijn zou zijn is dat een boomer/smoker niet na 1 schot gewoon dood zijn, allé, in de versus mode toch :p

die smoker tong moet veel vlugger rechargen want die mislukt 3 op 4 keer ookal had je een grab.

boomer moet blijven zoals die is, daar is neits verkeerd mee.

maar ofwel moeten die shotguns generfed worden ofwel moet die tank op een manier kunnen compenseren voor dat sloom zijn. want kiten + cheeseguns eindigt altijd in een verspeeld tank moment

Grimmy

Legacy Member
Laat maar hoe het is.
Het is nu al gewoon dikke schijt om met prutguns een tank neer te krijgen zonder molotov.


Als je tank bent heb je nog steeds je teammates nodig om ze te vertragen/pinnen. Laten we geen IWIN button geven aan een tank please. Wie goed kan spelen heeft geen extra speed nodig, punt.

Hannibal

Legacy Member
Als ze te snel lopen gebruik je toch je secondary attack zeker ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan