Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yasutoko

Legacy Member
Ik moet me hernemen, idd met die nieuwe nvidia driver is er stuttering.
Daarnet ff gespeeld een full campaign, en in de 3e level is mijn beeldscherm driver gewoon gecrashed ...

LaCucaracha

Legacy Member
klees hier vanalles over ne microfoon? is da zo onontbeerlijk?:p
want ik blijf da maar een beetje stupide vinden

Insano

Legacy Member
LaCucaracha zei:
klees hier vanalles over ne microfoon? is da zo onontbeerlijk?:p
want ik blijf da maar een beetje stupide vinden
Zoals ik al eerder zei: een microfoon is niet noodzakelijk, maar het helpt wel zeker om anderen erop te wijzen als je wordt weggesleept/gepounced/... :p

R-3d

Legacy Member
vandaag aangeschaft, is toch wel lekker spel
als iemand zin heeft in een potje L4D voeg me maar toe R-3d

Yasutoko

Legacy Member
Het is niet nodig, maar echt, als je deftig wil samen spelen en wat wil opgaan in het spel, is een microfoon echt wel vetjes!
Al dik wat afgelachen ook met de mensen daar als we zo samen aan't spreken zijn, er zijn echt wel leuke mense daar te vinden en zo kun je wel snel merken wie de betere van de bende zijn, en niet.

De sukkels zijn degene die gaan schelden, de betere zijn degene die tips geven enzo en echt samenspelen en terwijl ook nog kunnen praten!

Anima

Legacy Member
yup ik ga ook pro voor de mic, want soms is het wel vervelend als 1/4 geen mic heeft. want soms verliesj e hem ook uit oog want je ziet soms niet dat hij word mee gesleept ofzo...

Vlad Tepes

Legacy Member
met mic spelen kan altijd helpen bij bepaalde situaties
gisteren rond 23u echt geweldig goed geamuseerd, op expert dead air camp gespeeld met paar mannen van zweden, 100% teamplay en op gemak spelen niet zoals sommige doen rushen door die levels heen en dan de rest die in de shit zit.
Waaaaar blijft die SDK :sad: !!!!!!!!!!!!! Ik heb paar goeie idees voor een campaign :doc:

pina

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
@ Minimum Rage, dit al eens geprobeerd? 180.84 drivers causing BAD Left 4 Dead stuttering - NVIDIA Forums

Daar zetten ze de multi core renderer uit. Weet wel niet of het over hetzelfde probleem gaat.
Voor de rest, vet spel, echt waar. :D

dat helpt, had er ook last van. Het volgende commando dus typen in console:

mat_que_mode 0

heb het spel nog maar enkele uren geleden aangekocht, maar is het zo dat je bij de multipayer geluk moet hebben met de server? Ik ben het gewoon om met een serverlijst te werken, maar hier is het gewoon in een lobby joinen en beginnen... Ik vind de multiplayer wel fun. De single player was ik snel beu, omdat de cpu eigenlijk u alleen maar volgt.

Yasutoko

Legacy Member
Inderdaad!
Dit is echt gewoon één van de beste releases van dit jaar gewoon.
En valve heeft hier echt wel een pijl in de roos geschoten met dit spel.
Het was een gewaagd concept, maar in the end is het echt wel magnifiek geworden!

Ik vraag me af welke DLC van Valve itself er zal komen, die moet gewoon goed zijn!

^MystiQ

Legacy Member
En ik vind ook bijvoorbeeld die versus mode, da geeft echt wel da beetje extra aan het spel. En hebde zin voor gewoon efkes wa te spelen, doe quick match en ge joined zo ne match.

Echt wel tof spel. Keb er mij al goe mee geamuseerd, da is tenminste zijn geld waard, net zoals team fortress2 by the way.

Valve >>> EA games

BladeDancer35

Legacy Member
pina zei:
heb het spel nog maar enkele uren geleden aangekocht, maar is het zo dat je bij de multipayer geluk moet hebben met de server? Ik ben het gewoon om met een serverlijst te werken, maar hier is het gewoon in een lobby joinen en beginnen... Ik vind de multiplayer wel fun. De single player was ik snel beu, omdat de cpu eigenlijk u alleen maar volgt.

Soms duurt het even voor je een dedicated server kunt vinden, maar nooit echt lang. Bij mij in ieder geval ten laatste na een poging of 3-4, afhankelijk of je op de piekuren speelt of niet wss.

Geen serverlist was voor mij ook even wennen, maar dit systeem werkt echt lekker. :)

Anders via Steam enkele friends adden ofzo, dan zal het wss ook leuker spelen zijn?
Ik heb Steam al lang, maar nooit als community gebruikt, dus als iemand een friend nodig heeft /add Fretzie. :D

^MystiQ

Legacy Member
Fretzie, ik ga je adden hé :D

Ik kan altijd wat extra L4D spelers in mijn steam gebruiken :D

Mij moet je adden met 'attica17'

kakature

Legacy Member
Ik was in het begin geen fan van Versus, maar ik heb het gisteren met een zevental mensen van Lethal-Zone gespeeld en dat was zeer aangenaam. Alles was teamwork, in beide teams, was zeer leuk. Versus is ook een stuk moeilijker dan gewoon de campaign vind ik, zeker als de infected goed samenwerken.

Yasutoko

Legacy Member
Voeg mij maar ook toe , ik speel wel enkel Expert though!
Maar als ik dan ineens Normal doe met een groep is dat ZOOO simpel, gewoon omdat ik expert gewoon ben xD

*edit*
Ik wil eerst zoveel mogelijk achievement unlocken voor ik me bij versus begin, dunno, spreekt me niet ZO aan, maar idd, als de infected dan deftig samenspelen, is het wel feest!
Zeker als er ineens een TANK in het spel komt .. FUUUCK >.<

kakature

Legacy Member
Ik vind die Tank redelijk dom eigenlijk, het past niet echt in het spel en op advanced of expert is hij aartsmoelijk te doden.

Yasutoko

Legacy Member
kakature zei:
Ik vind die Tank redelijk dom eigenlijk, het past niet echt in het spel en op advanced of expert is hij aartsmoelijk te doden.

lol meen je niet?

Gewoon 1 molotov op en gewoon lopen en schieten en je hebt hem neer zonder 1 wonde ( tenzij je natuurlijk een boomer vergeten neer te patsen zijt en die op u kotst )

Op no mercy , 2de level in de tunnels als je daar een tank hebt is het gewoon zalig, smijt er een molotov op en loop de hele tunnel af terwijl er telkens 2 op liggen te schieten en hij is zo dood.

De witch is ook simpel en kan je alleen in enkele schoten neer hebben xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan