Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
=[KO]=;10866284 zei:de tilde ~, maar op azerty-layouts werkt dit niet, je zal die actie aan een andere knop moeten binden.
in de map \Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg
heb ik een bestand autoexec.cfg aangemaakt met de inhoud
Vervolgens moet je op F12 duwen om de console te openen.Code:bind "F12" "toggleconsole"
Als het dan nog niet werkt moet je
toevoegen aan config.cfgCode:exec autoexec.cfg
mnml zei:werkt dit bij iemand?? bij mij allesinds niet....

(-clipse zei:enigste wat je moet doen is in je steam game list op het spel in kwestie:
-rechterklik > properties > launch options
-daar -console invoeren
-bij het opstarten heb je console en type je daarin bind f3 toggleconsole
maar ik werk met qwerty dus dat probleem heb ik nie![]()
Marly zei:Het is al een hele tijd geleden dat een spel me nog langer kon boeien dan een paar dagen.
Speel het nu al sinds de release en ben er werkelijk verslaafd aan.
k'Dacht eerst dat ik het snel beu ging zijn eenmaal ik alle campaigns een paar keer gespeeld zou hebben, maar dit is niet het geval.
Na een paar keer op advanced gespeeld te hebben, direct overgeschakeld op Expert en daar is de fun ongelooflijk. Speel wel enkel campaign, versus boeit me niet zo.
Eigenlijk wel grappig dat zo'n simpel concept zoveel fun kan bieden.
Hoop wel dat er binnenkort wat andere skins komen voor de wapens. Vooral voor de M4(?).
Ook een ander soundpack zou welkom zijn. k'Mis nogal de coole sound die de AWP maakt in css.
Moesten ze die sound importeren voor de sniper rifle in L4D, k'zou geen andere wapen meer pakken denk ik.


Vlad Tepes zei:check mijn L4D link onderaan, daar vind je wel nieuwe sounds en skins. Boomer als Santa skin ? yesssssssss
Of in third person mode spelen ala RE4![]()
Xtalapocketl zei:Third person doet ge enkel omdat ge dan beter naar Zoë kunt kijken jong,
busted![]()

its all about zombies and a good ass 
BruYntje zei:
