Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yasutoko

Legacy Member
Ik mis idd ook wel de SDK van L4D, ik heb gisteren een filmpje gezien van de beta Dawn of the dead shopping mall and ... Damn!
:drool:

mnml

Legacy Member
=[KO]=;10866284 zei:
de tilde ~, maar op azerty-layouts werkt dit niet, je zal die actie aan een andere knop moeten binden.

in de map \Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg
heb ik een bestand autoexec.cfg aangemaakt met de inhoud
Code:
bind "F12" "toggleconsole"
Vervolgens moet je op F12 duwen om de console te openen.

Als het dan nog niet werkt moet je
Code:
exec autoexec.cfg
toevoegen aan config.cfg

werkt dit bij iemand?? bij mij allesinds niet....

Xtala

Legacy Member
Werkt perfect, je kan bij L4D de console wel enkel aan de F-toetsen binden.

deParis

Legacy Member
mnml zei:
werkt dit bij iemand?? bij mij allesinds niet....

enigste wat je moet doen is in je steam game list op het spel in kwestie:
-rechterklik > properties > launch options
-daar -console invoeren
-bij het opstarten heb je console en type je daarin bind f3 toggleconsole

maar ik werk met qwerty dus dat probleem heb ik nie :)

mnml

Legacy Member
(-clipse zei:
enigste wat je moet doen is in je steam game list op het spel in kwestie:
-rechterklik > properties > launch options
-daar -console invoeren
-bij het opstarten heb je console en type je daarin bind f3 toggleconsole

maar ik werk met qwerty dus dat probleem heb ik nie :)

ok,dank je! zo werkt het wel
grtz

Cypher

Legacy Member
het is nog perfect mogelijk om uw console te laten werken met het oude knopke zonder te prutsen met al uw F-toetsen hoor

bind "'" "toggleconsole" (het accentje op knopke 4 of gewoon copy pasten) in uw config zetten et voila... works as a charm

Marly

Legacy Member
Het is al een hele tijd geleden dat een spel me nog langer kon boeien dan een paar dagen.

Speel het nu al sinds de release en ben er werkelijk verslaafd aan.
k'Dacht eerst dat ik het snel beu ging zijn eenmaal ik alle campaigns een paar keer gespeeld zou hebben, maar dit is niet het geval.

Na een paar keer op advanced gespeeld te hebben, direct overgeschakeld op Expert en daar is de fun ongelooflijk. Speel wel enkel campaign, versus boeit me niet zo.

Eigenlijk wel grappig dat zo'n simpel concept zoveel fun kan bieden.
Hoop wel dat er binnenkort wat andere skins komen voor de wapens. Vooral voor de M4(?).

Ook een ander soundpack zou welkom zijn. k'Mis nogal de coole sound die de AWP maakt in css.
Moesten ze die sound importeren voor de sniper rifle in L4D, k'zou geen andere wapen meer pakken denk ik.

Vlad Tepes

Legacy Member
Marly zei:
Het is al een hele tijd geleden dat een spel me nog langer kon boeien dan een paar dagen.

Speel het nu al sinds de release en ben er werkelijk verslaafd aan.
k'Dacht eerst dat ik het snel beu ging zijn eenmaal ik alle campaigns een paar keer gespeeld zou hebben, maar dit is niet het geval.

Na een paar keer op advanced gespeeld te hebben, direct overgeschakeld op Expert en daar is de fun ongelooflijk. Speel wel enkel campaign, versus boeit me niet zo.

Eigenlijk wel grappig dat zo'n simpel concept zoveel fun kan bieden.
Hoop wel dat er binnenkort wat andere skins komen voor de wapens. Vooral voor de M4(?).

Ook een ander soundpack zou welkom zijn. k'Mis nogal de coole sound die de AWP maakt in css.
Moesten ze die sound importeren voor de sniper rifle in L4D, k'zou geen andere wapen meer pakken denk ik.

check mijn L4D link onderaan, daar vind je wel nieuwe sounds en skins. Boomer als Santa skin ? yesssssssss :D

Of in third person mode spelen ala RE4 ;)

Xtala

Legacy Member
Third person doet ge enkel omdat ge dan beter naar Zoë kunt kijken jong,
busted :p

Unpro

Legacy Member
Zijn er nu al wa custom maps? Ben wa aant wachten op meer content want die 4 maps (2 in versus) heb ik toch wel genoeg van gehad

Insano

Legacy Member
De SDK moet nog uitkomen voor L4D. Het is beter dat die van de eerste release in orde is dan dat er daarna een hele reeks patches moeten komen.

Eenmaal dat de SDK releaset is, zal het niet lang duren voor campaigns uitkomen.

Yasutoko

Legacy Member
Idd, er zouden toch echt wel een paar patches mogen komen.
Gisteren heeft mijn Expert group een glitch gebruikt zodat we in No Mercy de lift event niet moesten doen en zo dus ook de tank op die lvl ontlopen nog hebben ook nog is xD.

Die tank zat boven in dat warenhuis waar je dan zou in moeten gaan, maar we hebben dat heel stuk gewoon ontweken.

Maar voor de rest is dit spel echt wel game of year waard in shooter gebied en multiplayer gebied.
Op expert komt dit spel echt tot zijn recht, zeker als je in een goede groep zit met allemaal een microfoon, er is niets hectischer en leuker als je groep een rush tegemoet gaat en elkaar orders geven voor te overleven

Rage

Legacy Member
kan een kameraad het spel op steam kopen en mijn left4dead dvd gebruiken om het te installeren?

Dan moet die het eerst kopen op steam, en dan installeren met de dvd of via steam ofzo?

edit:

ik ga de left4dead map die in mijn steamapps/common/ folder staat op mijn externe hd zetten en dan aan men kameraad geven. Waar zit de cdkey in? toch niet in die map hoop ik?

Yasutoko

Legacy Member
Normaal zou dat wel moeten gaan ja

CD key staat nergens op hé, dat word naar de server van Steam gestuurd

Rage

Legacy Member
en hij is de externe hd al komen halen en is met slippende banden vertrokken!

ik ga het nu voor de eerste keer opstarten we zijn een beetje gek aant worden :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan