Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Painkill02

Legacy Member
RiskGhost zei:
Ik heb wat twijfels bij de aanschaf van dit spel.

De trailer zag er leuk uit, en ikzelf kijk nogal graag naar Resident Evil & ... of the Dead films. Geen idee waarom, het ziet er zo leuk en spannend uit. Ik ben ook van plan om enkel singleplayer te spelen (enige multiplayer da'k leuk vind zijn MMO's). Zou het dan de moeite zijn te kopen? Valve heeft me nooit teleurgesteld, maar het enige andere horrorspel da'k heb is FEAR (waarvan ik genoten heb). In welke cameraviews speel je? Vooral dit detail maakt een groot verschil uit bij mij, want m'n favoriete camerapunt is first-person.


Niet dat ik denk dat ik compleet overtuigd zal zijn om het te kopen of niet, maar een beetje extra info kan altijd helpen.

Voor enkel de singleplayer zou ik het niet doen, multiplayer is zo ie zo al leuker. Als je singleplayer speelt heb je dezelfde maps als op multiplayer en speel je dus met bots.

jan1978

Legacy Member
Waarom ge dit singleplayer zou spelen kan er bij mij niet in. Ik heb 1 keer 10 minuten met bots gespeeld om de feel van het game te krijgen en daarna online gegaan. Met kameraden is het 1000 keer fijner om samen te werken dan met bots.

Xtala

Legacy Member
FPS game, dus first person.
Je kan singleplayer en doe bots doen het lang niet slecht, maar deze game is zoveel leuker met vrienden/goeie randoms :)

Er zijn trouwens al een coop en versus pickup channel op irc:
#mpukl4d.coop en #mpukl4d.pickup

Jezeke

Legacy Member
wel een plezant spelleke, kheb het nog nie veel gedaan, kheb nu 2 campaigns uitgespeeld, op normal wel :)

mijn gegevens:

steam-account: walbino
nick in l4d: Jezeke

UnD3RD0G

Legacy Member
ik speel nu al een tijdje alleen Expert,
gisteren voor de fun eens Easy opgezet, single player, met 3 bots erbij,
denk dak op 25 mins aan hospitalroof was :')
Geen deaths, bijna geen HP kwijt, da verschil is echt ongeloofelijk,
in Easy : hunter hit : mss 1 of 2 hp, in Expert 15-20 HP :)

Hannibal

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
ik speel nu al een tijdje alleen Expert,
gisteren voor de fun eens Easy opgezet, single player, met 3 bots erbij,
denk dak op 25 mins aan hospitalroof was :')
Geen deaths, bijna geen HP kwijt, da verschil is echt ongeloofelijk,
in Easy : hunter hit : mss 1 of 2 hp, in Expert 15-20 HP :)
In expert slaan de gewoon infected u al voor 20 HP.

Private_BE

Legacy Member
Wie wilt er NU spelen?
Met headset liefst

Add mij: lord_augustus

Vlad Tepes

Legacy Member
Insano zei:
L4D heeft zijn eerste GOTY award al binnen voor beste PC game en beste multiplayer :woohoo:

SPIKE 2008 Video Game Awards

Nice, dat was wel te verwachten eigenlijk :bow:


Iemand die weet wanneer Left4Dead SDK wordt released ????
Op het moment is er een custom SDK voor left4dead maar ik vraag me af wanneer Valve hem released.

UnD3RD0G

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Nice, dat was wel te verwachten eigenlijk :bow:


Iemand die weet wanneer Left4Dead SDK wordt released ????
Op het moment is er een custom SDK voor left4dead maar ik vraag me af wanneer Valve hem released.

inderdaad, eenmaal de SDK word vrijgegeven gaat da spel nog ZOVEEEEEL extra te bieden hebben, gaat echt ongeloofelijk zijn,
kan ni wachten om Land of the Dead, Dawn of the Dead, Diary of the dead etc allemaal na te spelen,... man man man :)

zombies :love:

Vlad Tepes

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
inderdaad, eenmaal de SDK word vrijgegeven gaat da spel nog ZOVEEEEEL extra te bieden hebben, gaat echt ongeloofelijk zijn,
kan ni wachten om Land of the Dead, Dawn of the Dead, Diary of the dead etc allemaal na te spelen,... man man man :)

zombies :love:

AMEN :bow::bow:

Anima

Legacy Member
heb het spel derstraks gekocht, maar heb nog maar 1 keer kunnen spele de campaigne online... vreemd want volgens steampowered stats zijn er 10.000+ man aan het spele en vind gewoon geen spel, weet iemand mss hoe dit komt ?

ElPorro

Legacy Member
Heb hetzelfde voor. Eergisteren gekocht en gisterenavond nog een uurke gespeeld. Probeer ondertussen al een uur lobbies te vinden, maar ik krijg na een 30-tal seconden telkens een lege voorgeschoteld.

Via console/serverbrowser zie ik dat er genoeg spellen bezig zijn, maar ook via de browser lukt het me niet om ze te joinen.

Klote!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan