Painkill02
Legacy Member
RiskGhost zei:Ik heb wat twijfels bij de aanschaf van dit spel.
De trailer zag er leuk uit, en ikzelf kijk nogal graag naar Resident Evil & ... of the Dead films. Geen idee waarom, het ziet er zo leuk en spannend uit. Ik ben ook van plan om enkel singleplayer te spelen (enige multiplayer da'k leuk vind zijn MMO's). Zou het dan de moeite zijn te kopen? Valve heeft me nooit teleurgesteld, maar het enige andere horrorspel da'k heb is FEAR (waarvan ik genoten heb). In welke cameraviews speel je? Vooral dit detail maakt een groot verschil uit bij mij, want m'n favoriete camerapunt is first-person.
Niet dat ik denk dat ik compleet overtuigd zal zijn om het te kopen of niet, maar een beetje extra info kan altijd helpen.
Voor enkel de singleplayer zou ik het niet doen, multiplayer is zo ie zo al leuker. Als je singleplayer speelt heb je dezelfde maps als op multiplayer en speel je dus met bots.





