Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Carrotman zei:
Zoey: "Whatever you do Francis, don't take your shoes off"!

Het spel kan mij precies niet blijven boeien na maar 27u gespeeld te hebben.
Eindeloos zoeken naar een goede server zonder lag én met degelijke spelers is het probleem voor mij. Hoeveel keer ik al niet met de grootste noobs heb gespeeld...
:(
Play with friends, dat maakt een hele wereld van verschil.

Dirkxke

Legacy Member
dat is op dit moment ook een probleem bij mij, mensen vinden die weten hoe ze moeten raak schieten en een beetje in teamverband kunnen denken.

hoeveel keer ik van die onnozelaars bij mij heb gehad die op expert het niet kunnen laten om witches en alarms van wagens te laten afgaan zonder reden. Als ik op easy speel en ze doen dit maakt het mij niet uit. easy is toch voor brainless knallen zonder in teamverband te denken.

Insano

Legacy Member
Dirkxke zei:
dat is op dit moment ook een probleem bij mij, mensen vinden die weten hoe ze moeten raak schieten en een beetje in teamverband kunnen denken.

hoeveel keer ik van die onnozelaars bij mij heb gehad die op expert het niet kunnen laten om witches en alarms van wagens te laten afgaan zonder reden. Als ik op easy speel en ze doen dit maakt het mij niet uit. easy is toch voor brainless knallen zonder in teamverband te denken.
I feel your pain, geloof me.

Het is gewoon zo dat nadat je een tijd speelt je de goede en leuke spelers toevoegt aan je Friends list. Ik heb sinds de release van L4D demo al meer dan tien Friends toegevoegd waarmee ik nu samen speel.

Het is ook zo dat veel spelers totaal geen gedacht hebben dat op de auto schieten het alarm laat afgaan. Daarom dat ik met voicecom altijd erop wijs wat ze moeten mijden, etc.

Dirkxke

Legacy Member
wel, had het nog maar juist gezegd of kwam in een super team terecht. airport op normal gedaan zonder deaths en maar 2 keer ene van de grond moeten rapen.

in totaal een 11 tanks gehad (4 bij de finale), een paar witches die we dmv een beetje tactiek gemakkelijk plat kregen (konden niet anders als schieten). altijd mooi in groep gebleven, ieder een hoek en de rug van een ander.
wat een verademing om eens een goed team achter u te hebben staan.

we did well, the force was strong :D

Nitro-

Legacy Member
Iemand eens zin om versus te spelen? Pm mij gerust.
Wij spelen altijd met hetzelfde team en zijn op zoek naar 4 anderen om tegen ons te spelen.

Nitro-

Legacy Member
Insano zei:
Play with friends, dat maakt een hele wereld van verschil.

Ik heb de vorige pagina's niet gelezen maar obv welke criteria wordt beslist op welke server je je game speelt? Obv locatie?

Waarom ons niet gewoon zelf uit een lijst laten kiezen obv ping-indicatie? Bij andere games gaat dit toch ook zo?

Yo-Han

Legacy Member
-server browser

gewoon server browser gebruiken... staat hier paginas terug hoe... simpel

je ziet dan ook snel welke servers de lag servers zijn aan hun naam en ping, een goede ping is niet altijd enigste vereiste indien bvb de server hardwarematig het niet goed aankan, of als de verbinding niet stabiel is
de goede servers add je gewoon bij favorites en je hebt ook je joinend server history etc.
de internet knop werk niet altijd direct, soms eventjes wachten of refreshen

soms hangt de server browser wel eens als je uit een game komt en van menus switched ... alt ctrl del is dan enigste oplossing en gaat meestal vlot zonder echt hangen, er is dus nog beetje werk aan voor valve die hem hopelijk officieel released voor pc in patch, maar dat crashen is eerder zeldzaam

-friends

ik join via browser veelal advanced/expert games waar al 2 of 3 spelers opzitten en heb zo al heel goede games gehad... heb ook al 6-7 tal friends die echt goede teamplayers zijn... ik speel ook meestal savonds en soms laat

je hebt ook je recently played list,
daar staan alle mensen in met wie je gespeeld heb onlangs, die kan je achteraf dan ook nog altijd een friend request sturen

Mantis

Legacy Member
Op de GoT servers zit deftig volk. Ik speel eigenlijk op geen andere.

UnD3RD0G

Legacy Member
Easy : speel ik nooit
normal : speel ik nooit
Advanced : speel ik zelden, omdat het soms te gemakkelijk is
Expert : speel ik altijd - is de grootse uitdaging en ook het leukjste, waar teamplay echt noodzaeklijk is

Versus begin ik nu ook vaker en vaker & imo beter en beter te kunnen :)

UnD3RD0G

Legacy Member
iemand zin om vanavond Campaign op Expert te spelen? ( laat ons zegen rond 23u? - of mss iets vroeger? )
add UnD3RD0G via Steam!

UnD3RD0G

Legacy Member
om 23u Expert Campaign ( indien 4 man beginnen we vroeger )skill is leuk meegenomen ( het is tenslotte expert, maar geen vereiste ) fun gegarandeerd! )

Mantis

Legacy Member

EnnY

Legacy Member
net weer bij zo een bende noobs zonder mic of enige vorm van communicatie terechtgekomen. :s begin et beu te worden

OBI

Legacy Member
vraagje: kan je MP ook vb 2 friend + 2 bots spelen tegen de infected, of enkel met 4 friends? ik zie het niet zitten om met 4 'friends' deftig te spelen, vandaar...
(SP is met 3 bots, dat weet ik)

Insano

Legacy Member
OBI zei:
vraagje: kan je MP ook vb 2 friend + 2 bots spelen tegen de infected, of enkel met 4 friends? ik zie het niet zitten om met 4 'friends' deftig te spelen, vandaar...
(SP is met 3 bots, dat weet ik)
In multiplayer maakt het niet uit, want de overblijvende spots van de survivors worden opgevuld met AI bots. Het is ook zo dat als iemand afk is, de AI bot overneemt.

Yusifer

Legacy Member
Ik heb wat twijfels bij de aanschaf van dit spel.

De trailer zag er leuk uit, en ikzelf kijk nogal graag naar Resident Evil & ... of the Dead films. Geen idee waarom, het ziet er zo leuk en spannend uit. Ik ben ook van plan om enkel singleplayer te spelen (enige multiplayer da'k leuk vind zijn MMO's). Zou het dan de moeite zijn te kopen? Valve heeft me nooit teleurgesteld, maar het enige andere horrorspel da'k heb is FEAR (waarvan ik genoten heb). In welke cameraviews speel je? Vooral dit detail maakt een groot verschil uit bij mij, want m'n favoriete camerapunt is first-person.


Niet dat ik denk dat ik compleet overtuigd zal zijn om het te kopen of niet, maar een beetje extra info kan altijd helpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan