een boomer is enorm zwak en heeft maar 1 nuttige aanval, zijnde vomit.
Lmb is dus vomit, de bedoeling is da je die bile vomit op survivors brengt, dan trekken die the horde aan (een bijster groot aantal infected).
Die horde is in versus veelal gewoon een cover om de kans te geven aan andere special infected om de chaos te laten heersen bij de survivors.
Bile recharge duurt echt lang, daarom is het gemakkelijk om na een bile spew (ls je nog leeft) gewoon op een verrassend moment voor die survivors springt, zodat er 1 van hen u neerschiet, dan heb je ook dat bile effect (voor zover ze in de radius staan van uw corpse explosion).
een smoker is een relatief zwakke infected, zowel in HP als mogelijkheden. Die is helemaal niet gemakkelijk en evident om mee te spelen.
De primary attack van een smoker (lmb) is een survivor met uw tong vastgrijpen van relatief grote afstand. Als je er 1 hebt, blijft die eraan hangen tot hij gered wordt of tot hij gewoon stikt en dood gaat.
Het probleem met smokers is kansen vinden en geluk hebben dat uw attack niet "void" is, wat veel gebeurd ('rode target reticule, maar toch geen hit).
Je kan ook niet bewegen als smoker als je een survivor beethebt, daarom is het de kunst om de "dode hoek" te vinden om een survivor te strikken.
De meest evidente tijd om aan te vallen als er een smoker is tijdens een horde rage, in de chaos een survivor meetrekken terwijl de rest het te druk heeft.
Smokers kunnen echt solo survivors perfect alleen ombrengen, gezien niemand ze komt redden