Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Hannibal zei:
Daar speel je met 8 man. 4 man spelen 1 van de 4 special infected: Tank, Hunter, Boomer of smoker. De andere 4 spelen gewoon survivor. Je speelt een hele campaign afwisselend elke map 1 keer als survivor en 1 keer als infected en op basis van hoever je bent geraakt als survivor of hoe snel je de survivors kan afstoppen als infected worden punten berekend en zo is op het einde van de campaign de winnaar bekend.
Ah, cool. Met andere woorden, veel cooler, want je verwacht nooit wat ze gaan doen.
Nen boomer zou ik dan wel niet willen zijn, zijn iets te simpel :p.

Xtala

Legacy Member
math zei:
Blijkbaar heb je twee kopieen nodig om te spelen via lan of op het internet met twee pc

Allicht...

@mythe: ge zou er nog van verschieten wat ge kunt doen met nen boomer.

mythe

Legacy Member
Xtalapocketl zei:
Allicht...

@mythe: ge zou er nog van verschieten wat ge kunt doen met nen boomer.
k'Gaat dan nog is testen met u account he :p lol
Zijde morgen thuis om 10.45u? Want dan kan ik het een uur'tje testen voor ik weer begin te studeren :(.

UnD3RD0G

Legacy Member
boomer is leuk om in stealth / van boven op daken / achter hoekje te wachten, dan te kotsen op hen, en dan wegwaggelen :-)
en dan maar die Assists zien binnekomen :)

Hunter is de max in de zin van AvP besluipen, aimen en de solo dude eruit pinnen, bijgestaan door een smoker die de saver eraf haalt :)

tank is raw power :)

Jezter

Legacy Member
vella, het verdict is er door ik "denk" dat ik em ook ga halen :)
na TF2 kan er eigenlijk niet veel mis gaan met any valve game

iemand een mening of de replay-waarde?
TF2 zie ik me elke dag spelen
L4D niet snel "been there, done that"?

Insano

Legacy Member
Jezter zei:
vella, het verdict is er door ik "denk" dat ik em ook ga halen :)
na TF2 kan er eigenlijk niet veel mis gaan met any valve game

iemand een mening of de replay-waarde?
TF2 zie ik me elke dag spelen
L4D niet snel "been there, done that"?
Ik heb elke campaign al een paar keer doorlopen en verveel me nog altijd niet. Het is elke keer echt anders hoe het speelt. Ook heb je een andere speelstijl, afhankelijk van de andere survivors: rushen, zelf met shotty vanvoor, support leveren van achter, ...

Daarnaast zijn er ook een heleboel custom maps die releaset gaan worden, eenmaal de SDK uit is.

mythe

Legacy Member
Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde :p.

Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.

Enkel dat ik nog altijd niet goed snap hoe hunter werkt, is da enkel dicht sluipen en rechtermuisklik?

SNELLE REACTIE GEVRAAGD: is een Left4Dead key (via steam) hetzelfde als kopen via steam, dus geen doosje en boekje enzo?

Insano

Legacy Member
mythe zei:
Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde :p.

Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.

Enkel dat ik nog altijd niet goed snap hoe hunter werkt, is da enkel dicht sluipen en rechtermuisklik?
Je laadt je sprong op bij hunter door crouch te gaan. Als je linksklikt spring je dan en zo kan je ook op iemand springen en op hem beginnen klauwen.

Je rechtermuisknop is een soort melee aanval die je nauwelijks nodig hebt.

mythe

Legacy Member
Insano zei:
Je laadt je sprong op bij hunter door crouch te gaan. Als je linksklikt spring je dan en zo kan je ook op iemand springen en op hem beginnen klauwen.

Je rechtermuisknop is een soort melee aanval die je nauwelijks nodig hebt.
aha, logisch da ik da een zwak ding vond :p lol
En uitleg voor boomer en den smoker zou ook cool zijn :p


SNELLE REACTIE GEVRAAGD: is een Left4Dead key (via steam) hetzelfde als kopen via steam, dus geen doosje en boekje enzo?

Ikaruga

Legacy Member
een boomer is enorm zwak en heeft maar 1 nuttige aanval, zijnde vomit.
Lmb is dus vomit, de bedoeling is da je die bile vomit op survivors brengt, dan trekken die the horde aan (een bijster groot aantal infected).
Die horde is in versus veelal gewoon een cover om de kans te geven aan andere special infected om de chaos te laten heersen bij de survivors.
Bile recharge duurt echt lang, daarom is het gemakkelijk om na een bile spew (ls je nog leeft) gewoon op een verrassend moment voor die survivors springt, zodat er 1 van hen u neerschiet, dan heb je ook dat bile effect (voor zover ze in de radius staan van uw corpse explosion).

een smoker is een relatief zwakke infected, zowel in HP als mogelijkheden. Die is helemaal niet gemakkelijk en evident om mee te spelen.
De primary attack van een smoker (lmb) is een survivor met uw tong vastgrijpen van relatief grote afstand. Als je er 1 hebt, blijft die eraan hangen tot hij gered wordt of tot hij gewoon stikt en dood gaat.
Het probleem met smokers is kansen vinden en geluk hebben dat uw attack niet "void" is, wat veel gebeurd ('rode target reticule, maar toch geen hit).
Je kan ook niet bewegen als smoker als je een survivor beethebt, daarom is het de kunst om de "dode hoek" te vinden om een survivor te strikken.
De meest evidente tijd om aan te vallen als er een smoker is tijdens een horde rage, in de chaos een survivor meetrekken terwijl de rest het te druk heeft.
Smokers kunnen echt solo survivors perfect alleen ombrengen, gezien niemand ze komt redden

n9ne

Legacy Member
kgaat mij ook kopen maar 50 dollar is nog wat te prijzig, nog even afwachten dus.

ChicKsaw

Legacy Member
Mensen die nog geen L4D hebben, ik verkoop nog 2 of 3 keys(gifts via steam) voor 37 euro stuk. PM me voor meer info

Insano

Legacy Member
mythe zei:
SNELLE REACTIE GEVRAAGD: is een Left4Dead key (via steam) hetzelfde als kopen via steam, dus geen doosje en boekje enzo?
Ik heb gezien dat je het al gekocht hebt, maar voor de mensen die het nog gaan kopen: ja, dat is hetzelfde :)

Steam is hetzelfde als retail, enkel heb je het doosje en dvd niet.

mythe

Legacy Member
Insano zei:
Ik heb gezien dat je het al gekocht hebt, maar voor de mensen die het nog gaan kopen: ja, dat is hetzelfde :)

Steam is hetzelfde als retail, enkel heb je het doosje en dvd niet.
Ja, had dan maar de meeneem geboden van 30 euro, indien het aan mijn voorwaarden deed ;).
Kon toch niet weigeren he :).

Insano

Legacy Member
mythe zei:
Ja, had dan maar de meeneem geboden van 30 euro, indien het aan mijn voorwaarden deed ;).
Kon toch niet weigeren he :).
Zeker niet, het is een betere deal als je waar dan ook in retail gaat krijgen :p

Private_BE

Legacy Member
Wie heeft goesting in een campaing om +- 22uur? Liefst met headset!
Add me maar op steam "lord_augustus"

mythe

Legacy Member
Private_BE zei:
Wie heeft goesting in een campaing om +- 22uur? Liefst met headset!
Add me maar op steam "lord_augustus"
Kunt gij altijd rond da uur?
Da zou wel nog interessant zijn.

Pruik

Legacy Member
Private_BE zei:
Wie heeft goesting in een campaing om +- 22uur? Liefst met headset!
Add me maar op steam "lord_augustus"

Join de steamgroup 9lives L4D, we spelen savonds wel vaak een campaign rond half 11 - 11 uur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan