Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtala

Legacy Member
Uw eerste probleem is de host, der is een hosting company met een pak servers (in de 100den) waar de hardware niet volstaat (stond ergens op de steamforums).

Uw tweede probleem zijn maps ook denk ik, een tijdje geleden vs: No Mercy geen enkel probleem, Blood Harvest langs geen kanten speelbaar, teruggeswitched en het ging weer.

Yo-Han

Legacy Member
Tjah 1 uur later join ik NY server weer...was nog steeds death toll en er waren 3 NL ers aan spelen nu... geen lag meer! dus in co op ligt het niet aan de maps... na tijdje stopte iedereen, dus ik ook


zoek dan andere server in m'n favorites, draait ook death toll... alles perfect, geen lag, tof team en goede game... campaign eindigt ... dead air laad en begint: lap weeral lag van in't begin! en nu klaagden de ander spelers er ook van, en twaren nog steeds dezelfde spelers van vorige campaign en ze disconnecten allemaal (heb dead air op andere dagen ook al zonder lag gespeeld)

lijtk me iets dat toch aan server of switch van campaign moet liggen ofzo : /

D-dude

Legacy Member
Ja ik denk vooral dat het aan de servers ligt die het niet hardware matig aankunnen,
Het zijn soms ook circa 100+- npc's die hij moet controlleren, het is niet een simpel css servertje.

Vlad Tepes

Legacy Member
Iemand enig idee waarom er bij mij maar twee campaigne's open staan bij de VERSUS mode?? waar zijn de andere ? unlocken ofzo?

math

Legacy Member
Is het mogelijk om met 1 exemplaar van dit spel een lan game te spelen op twee computers of met twee pc een online game te joinen?

REDNIK

Legacy Member
man man, toch wel dik feest spel, zeker als je met goede spelers speelt. daarstrak versus, beide teams aan elkaar gewaagd en man, zo me 5hp naar safehouse strompelen dat aan de overkant vant straat int zicht is, om dan een hunter horen komen aanschreeuwen, bangelijke momenten :D. Maar zodra er ene speler bij is die wat afwezig is of niet echt doet wat er gezegd wordt kan de fun soms snel voorbij zijn

Ikaruga

Legacy Member
als er mensen zijn die het fancy'en om eens Expert No Mercy te spelen, we hebben volk nodig. 1 a 2 mensen nog

voeg mij evnetueel toe op steam: neothaka

Yo-Han

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Iemand enig idee waarom er bij mij maar twee campaigne's open staan bij de VERSUS mode?? waar zijn de andere ? unlocken ofzo?

er zijn maar 2maps in vs mode speelbaar

Unkn0wn

Legacy Member
2 Campaigns, 10 maps. Rest volgt hopelijk later, en anders zijn er nog custom mods & maps é.

mythe

Legacy Member
Wat houd die vs mode eigenlijk in?
Ben nog altijd aan't twijfelen of ik het zou kopen :p.

Hannibal

Legacy Member
mythe zei:
Wat houd die vs mode eigenlijk in?
Ben nog altijd aan't twijfelen of ik het zou kopen :p.
Daar speel je met 8 man. 4 man spelen 1 van de 4 special infected: Tank, Hunter, Boomer of smoker. De andere 4 spelen gewoon survivor. Je speelt een hele campaign afwisselend elke map 1 keer als survivor en 1 keer als infected en op basis van hoever je bent geraakt als survivor of hoe snel je de survivors kan afstoppen als infected worden punten berekend en zo is op het einde van de campaign de winnaar bekend.

math

Legacy Member
Blijkbaar heb je twee kopieen nodig om te spelen via lan of op het internet met twee pc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan