Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

F3nceR. zei:gezien ik geen vrienden heb die dit spel spelen (want ik heb nl. gewoon totaal geen vrienden)

F3nceR. zei:want alle4 de campaigns uitspelen op expert is toch wel 1 van mijn doelstellingen atm in mijn leven

F3nceR. zei:kdenk toch dat ik aardig wat succes bij de meisjes zal hebben als ik dit bereikt heb



F3nceR. zei:Gisteren met 1 random iemand en 2 door AI bestuurde peten, tot chapter 4 geraakt in blood harvest op expert, dan kwamen er opeens 2 nieuwe gastjes bij, en de magie was weg
gezien ik geen vrienden heb die dit spel spelen (want ik heb nl. gewoon totaal geen vrienden), waardoor er vaak weinig teamplay is of gewoon wat minder goede spelers tussen zitten, heb ik nog altijd geen enkel campaign op expert uitgespeeld, dus morgen hoop ik mee wat 9lives peten 1tje uit te spelen, want alle4 de campaigns uitspelen op expert is toch wel 1 van mijn doelstellingen atm in mijn leven, kdenk toch dat ik aardig wat succes bij de meisjes zal hebben als ik dit bereikt heb


Zo had ik er nog niet over nagedachtUnD3RD0G zei:ik moet wel zeggen dat ik de random parties ergens ook aanmoedig,
STEL dat idd de zombie apoc komt, dan kies je niet wie je survivors zijn , die kom je tegen waar ze zijn.
Vandaar dat het ook wel leuk is, overleven met mensen die zijn hoe ze zijn, terwijl je met teammates effectief kan afpspreken, wie wat waar wanner doet, met wat etc
Het is natuurlijk ook leuk he
Tis een leuke afwisseling ;
for the perfect teamplay : met friends
for pure sfeer en stress : ook met vrienden, of echt random...



UnD3RD0G zei:hoe opent ge de console eigenlijk?
op welke knop ik ook druk, ik krijg die console niet open, en ja mijn developper console staat op enabled,
thx 4 the info
bind "F12" "toggleconsole"
exec autoexec.cfg
