Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik host altijd het spel zelf, questie om de lag tegen te gaan.
En dat werkt, behalve bij versus, 8 is nog al veel blijkbaar.

Ikaruga

Legacy Member
het is hier al gepost, iemand op FPSbanana heeft een server browser addon gemaakt voor Left 4 Dead. Gezien het spel u altijd in een random server stort is het vaak 1 met uberpings.
Met die server browser staat alles volgens ping gerangschikt

SkiNNie

Legacy Member
kunt ge met die addon nadat ge een lobby hebt gemaakt dan een dedicated server zelf kiezen ?

EnnY

Legacy Member
Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat de server-host een lijst met lege servers krijgt voorgeschoteld, dan kiest die de server met laagste ping gewoon.

Unkn0wn

Legacy Member
Als het slechte server is, gewoon vote lobby en retry. Of als je met een groep vrienden speelt en matchmaking doe wa kut, laat ene gewoon via serverbrowser e server vinden.

Lege Doos

Legacy Member
Gisteren met 1 random iemand en 2 door AI bestuurde peten, tot chapter 4 geraakt in blood harvest op expert, dan kwamen er opeens 2 nieuwe gastjes bij, en de magie was weg :(

gezien ik geen vrienden heb die dit spel spelen (want ik heb nl. gewoon totaal geen vrienden), waardoor er vaak weinig teamplay is of gewoon wat minder goede spelers tussen zitten, heb ik nog altijd geen enkel campaign op expert uitgespeeld, dus morgen hoop ik mee wat 9lives peten 1tje uit te spelen, want alle4 de campaigns uitspelen op expert is toch wel 1 van mijn doelstellingen atm in mijn leven, kdenk toch dat ik aardig wat succes bij de meisjes zal hebben als ik dit bereikt heb

Insano

Legacy Member
Niccce ;)

Ik heb zelf nog geen campaign op expert kunnen uitspelen. Mijn laptop crashte juist voor de finale. Bleek dat het niet aan L4D lag, maar wel aan mijn graka die oververhitte etc.

Xtala

Legacy Member
@Xarius: Na 3 keer op na mekaar op een laggy server, heb je niet veel zin meer om weer terug te gaan naar die lobby. De serverbrowser linken aan de lobby zou ook handig zijn, dan kan de lobby leader effectief een server uitzoeken.

Koonut

Legacy Member
ook nog niets gefinished op expert, zowel op console als pc
het is eigenlijk enkel die finale dat echt hard is, ma tblijft wel fun om te proberen

Ikaruga

Legacy Member
voor mensen met klachten over matchmaking, download de server browser voor L4D op FPSBanana. Dan krijg je een klassieke browser met pingrates, playrs, map, ... enzovoort.

omtrent expert. Je moet gewoon met 4 human players zijn om dat te halen. Die finale van No Mercy bvb, het is perfect mogelijk om met 2 Ai's tot daar te geraken, maar die finale zelf haal je gewoon nooit. Die bots lopen altijd bij u en hebben dus geen tactic. Bij een tank laten ze dus ook al altijd te wensen over.
Expert is simpelweg serious teamwork stuff. En dat het liefst met mensen die je kent

dqve

Legacy Member
F3nceR. zei:
gezien ik geen vrienden heb die dit spel spelen (want ik heb nl. gewoon totaal geen vrienden)

:p


F3nceR. zei:
want alle4 de campaigns uitspelen op expert is toch wel 1 van mijn doelstellingen atm in mijn leven

:lol:

F3nceR. zei:
kdenk toch dat ik aardig wat succes bij de meisjes zal hebben als ik dit bereikt heb

:love::rofl:

Met zulk gevoel voor humor begrijp ik niet hoe het komt dat jij geen vrienden hebt, het zal vast persoonlijke keuze zijn :)
Wicked game trouwens, hooligans komen van tijd toch met erg veel aandraven..

Brick Top

Legacy Member
F3nceR. zei:
Gisteren met 1 random iemand en 2 door AI bestuurde peten, tot chapter 4 geraakt in blood harvest op expert, dan kwamen er opeens 2 nieuwe gastjes bij, en de magie was weg :(

gezien ik geen vrienden heb die dit spel spelen (want ik heb nl. gewoon totaal geen vrienden), waardoor er vaak weinig teamplay is of gewoon wat minder goede spelers tussen zitten, heb ik nog altijd geen enkel campaign op expert uitgespeeld, dus morgen hoop ik mee wat 9lives peten 1tje uit te spelen, want alle4 de campaigns uitspelen op expert is toch wel 1 van mijn doelstellingen atm in mijn leven, kdenk toch dat ik aardig wat succes bij de meisjes zal hebben als ik dit bereikt heb

LoL, moest wel lachen met deze post. 'Want ik heb namelijk gewoon totaal geen vrienden'. :D

UnD3RD0G

Legacy Member
ik moet wel zeggen dat ik de random parties ergens ook aanmoedig,
STEL dat idd de zombie apoc komt, dan kies je niet wie je survivors zijn , die kom je tegen waar ze zijn.
Vandaar dat het ook wel leuk is, overleven met mensen die zijn hoe ze zijn, terwijl je met teammates effectief kan afpspreken, wie wat waar wanner doet, met wat etc
Het is natuurlijk ook leuk he :)

Tis een leuke afwisseling ;
for the perfect teamplay : met friends
for pure sfeer en stress : ook met vrienden, of echt random...

EnnY

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
ik moet wel zeggen dat ik de random parties ergens ook aanmoedig,
STEL dat idd de zombie apoc komt, dan kies je niet wie je survivors zijn , die kom je tegen waar ze zijn.
Vandaar dat het ook wel leuk is, overleven met mensen die zijn hoe ze zijn, terwijl je met teammates effectief kan afpspreken, wie wat waar wanner doet, met wat etc
Het is natuurlijk ook leuk he :)

Tis een leuke afwisseling ;
for the perfect teamplay : met friends
for pure sfeer en stress : ook met vrienden, of echt random...
Zo had ik er nog niet over nagedacht :love:
Als ge die instelling aanneemt is het idd wel veel leuker met randoms.

kristofke_1

Legacy Member
voila, volledig gelijk.
ik heb daarstraks een "leeroy jenkins" in mijn groepje gehad. Ik zat op Blood Harvest met totaal onbekenden en tijdens de 3de map riep er ineens iemand in zijn microfoon: "DIEEEE DIEEEE DIEEEEEEE!!!!" en liep als een halve gek van ons weg, kwam een tank tegen en begon die en de horde die erachter kwam solo aan te vallen :p
Nadat hij stierf en geredt was typte hij doodleuk: sorry, needed to get that of my chest

Wij waren eerst totaal overdonderd (was zelfs vote om te kicken) maar uiteindelijk toch kostelijk mee gelachen :p

UnD3RD0G

Legacy Member
hoe opent ge de console eigenlijk?
op welke knop ik ook druk, ik krijg die console niet open, en ja mijn developper console staat op enabled,

thx 4 the info

KO

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
hoe opent ge de console eigenlijk?
op welke knop ik ook druk, ik krijg die console niet open, en ja mijn developper console staat op enabled,

thx 4 the info

de tilde ~, maar op azerty-layouts werkt dit niet, je zal die actie aan een andere knop moeten binden.

in de map \Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg
heb ik een bestand autoexec.cfg aangemaakt met de inhoud
Code:
bind "F12" "toggleconsole"
Vervolgens moet je op F12 duwen om de console te openen.

Als het dan nog niet werkt moet je
Code:
exec autoexec.cfg
toevoegen aan config.cfg

Unkn0wn

Legacy Member
Of uwen .exe opstarten met de targetline: -console op het einde dacht ik, en dan daar console binden (zie boven). Alleen de F toetsen werken voor da te binden en ge kunt ook "openserverbrowser" binden (bind f10 openserverbrowser) zoda ge da niet telkens via console moet typen.

Yo-Han

Legacy Member
Ik versta het niet meer met die lag

join DE server met ping 50... lag en packetloss

join New York server met ping 120 in m'n favorites(omdat die lagvrij is), perfecte game voor 3x... stem op zelfde NY server nieuwe campaign van no mercy naar death toll vandaag... en lap daar is die lag weer ineens, zou het dan aan joinende spelers liggen ofzo :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan