Ikaruga
Legacy Member
nee, nie zozeer, ik speel zelden met microfoon (maar dan heel zelden).
Moeilijk te zeggen, maar er zijn teams die gewoon een natuurlijke feeling voor teamplay hebben.
Veelal is er bij mij altijd iemand geweest die een microfoon gebruikte op Voice Chat en eventueel zei wat er kwam of wat best leek.
microfoon is 300% optioneel, geen nood
Moeilijk te zeggen, maar er zijn teams die gewoon een natuurlijke feeling voor teamplay hebben.
Veelal is er bij mij altijd iemand geweest die een microfoon gebruikte op Voice Chat en eventueel zei wat er kwam of wat best leek.
microfoon is 300% optioneel, geen nood


