Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
nee, nie zozeer, ik speel zelden met microfoon (maar dan heel zelden).
Moeilijk te zeggen, maar er zijn teams die gewoon een natuurlijke feeling voor teamplay hebben.
Veelal is er bij mij altijd iemand geweest die een microfoon gebruikte op Voice Chat en eventueel zei wat er kwam of wat best leek.

microfoon is 300% optioneel, geen nood

EnnY

Legacy Member
Microfoon is toch wel aan te raden.
Das meer fun bij vrienden en ge kunt ook beter plannen enzo

*Steam account = enny330*
*ingame = Longshot*

Ikaruga

Legacy Member
nuja, zoals vermeld, het is handig, maar echt niet nodig. Kwestie om u nie af te zetten om het eventueel te kopen alleen daarvoor.

Ikaruga

Legacy Member
kheb da gisteren ook voorg'had
was in een game terecht gekomen waar het de bedoeling was van de survivors om te rushen (in versus weliswaar) en zien wie het haalde.

Dat geeft echt nog een kick als het lukt, maar helaas hebben we ze brutaal ingemaakt just voor het einde.
Ze moeste alleen nog tot die helicopter geraken, we hadden 2 smokers een hunter en een boomer.
Kunt al denken dat prijs was.
Net voor ze in die chopper wouden springen, weggetrokken, alle 4 boomer bile en in de chaos de sterkste van de 4 gevloerd door ne hunter.
Episch soms.

Terzijde, als er iemand klaagt over zwakke weapon effects ofzo, het is mij net ingevallen dat je die gewoon kunt aanpassen door gewoon de wav files te vervangen door weapon sounds uit modpacks bvb om ze nog net Dat beetje meer te geven :)

Jimmypop

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Wat eventueel wel intrssant kan zijn is de steam account posten;

personen die zich toevoegen, quote altijd de laatste lijst, met jezelf erin :
uiteraard als je L4D speelt

steam - UnD3RD0G ( forum UnD3RD0G )

Steam: lupusthunder
Ingame: Jimmypop

Xtala

Legacy Member
Altijd geestig als er zo eentje alleen wegloopt, vooral als ge dan de hunter zijt die een eindje verder zit. :p

Ikaruga

Legacy Member
welja, ge moet altijd voor de solist gaan als hunter, als ge geen back up hebt. Anders schieten ze u binnen de kortste keren om zeep

UnD3RD0G

Legacy Member
naah, microfoon is geen pure noodzaak , maar eenmaal in een gropeje altijd wel leuk, ingame voice communication is atm zelfs nog gebrekkig

kristofke_1

Legacy Member
ik zou wel graag eens met een paar 9livers een spelletje willen spelen :)
Heb dus wel geen micro hé :p

Steam: Kristof
Ingame: [DLK]Kristofke_1

Yo-Han

Legacy Member
de_willy zei:
Mensen mogen mij altijd toevoegen in hun steam friends list.
De_willy is de naam. Moest iemand zin hebben in een coöp run, just yell.

Geeft dit problemen voor online play?

werkt perfect... is enkel button in menu waardoor ge niet in uw console moet zitten prutsen ... is idem als serverbrowser aan key binden

'Meatballs' is de naam in l4d en van steam profile

Zelete

Legacy Member
Kan Meatballs en De_willy niet vinden zegt hij hier.

Anyway,
Code:
***
is mijn steam account name (crap da ge da ni kunt veranderen)...

EDIT: Ingame: Zelete

kristofke_1

Legacy Member
zonet men eerste left 4 dead ervaringen achter de rug :)
Niets dan positiefs natuurlijk,
mooie graphics, bakken en bakken en bakken en bakken sfeer, goed uitgewerkte maps, muzikale cues zijn goed gevonden, de interactie tussen teammates maakt de band tussen elkaar alleen maar hechter en het aanzicht van een horde zombies om neer te knallen is machtig.

Ben diep onder de indruk

Conclusie:
- nog veel leren :p
- witches met rust laten (zeker wanneer er gelijktijdig een horde afkomt)
- goed opletten voor smokers met hun f*cking lange tongen
- when you see a tank: run like hell!

fantastich spel, en mede dankij de behulpzaamheid van de 9livers hier: het kan er alleen maar beter op worden!

Zelete

Legacy Member
Niet gaan lopen juist als er een tank is. Gewoon kalm blijven en dat beest toertjes doen draaien ofzo (of ramen en deuren heeft hij ook soms last mee), zeker niet naar ergens afgelegen lopen en de rest laten stikken. En als hij dan toch iemand tegen de grond krijgt begint hij er meestal los op te kloppen, dus dat is de kans om met uw auto-shotgun vlak bij hem te gaan staan en er op te knallen met zen allen! :)

Punt is dus zoveel mogelijk damage te doen op zo min mogelijk tijd.

UnD3RD0G

Legacy Member
kristofke_1 zei:
zonet men eerste left 4 dead ervaringen achter de rug :)
Niets dan positiefs natuurlijk,
mooie graphics, bakken en bakken en bakken en bakken sfeer, goed uitgewerkte maps, muzikale cues zijn goed gevonden, de interactie tussen teammates maakt de band tussen elkaar alleen maar hechter en het aanzicht van een horde zombies om neer te knallen is machtig.

Ben diep onder de indruk

Conclusie:
- nog veel leren :p
- witches met rust laten (zeker wanneer er gelijktijdig een horde afkomt)
- goed opletten voor smokers met hun f*cking lange tongen
- when you see a tank: run like hell!

fantastich spel, en mede dankij de behulpzaamheid van de 9livers hier: het kan er alleen maar beter op worden!


Wij hebben gisteren dus samen, Kristof, Ikaru & ik samen Dead Air gespeeld,
kristof joined pas na chapter 2, en terwijl we hem tijdens chapter 3 wat wegwxijs maakten, kwamen we een witch tegen aand e inkom van de airport.
Wij tegen hem van, boxcen goe luid, eerst alle zombies errond dood, en ga dan met uw flashlight ewa in haar wezen gaan schijnen...

wij alle 2 op afstand, heel stil aant kijken, op de mometen da die in de buurt komt, begint plots langs alle kanten zombies te verschijnen, en begint die witch te kruisen, word Ika plots door Smoker gegrepen,
kristof gaat neer door witch en er komen 100'en zombies aangestormd....
oooh man... dees game is zo heerlijk...

sele

Legacy Member
heeft iemand soms last van lag in dit spel?ik join altijd bij mensen die ik niet ken en meestal ist nog al laggy bij mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan