Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
demonkiller zei:
vraagske: als ik der serverbrowser open, dan heb zie ik enkel co-op games, hoe kan ik de versus mappen in een mooi serverlijstje krijgen?
De mapfilter op "l4d_vs" zetten :)

Xtala

Legacy Member
Dit weekend:
ik als hunter in de sewers op no mercy.
Der zijn er 3 dood, ik volg daar de laatste en de moment dat om naar boven begint te klimmen kan ik em pouncen :)

demonkiller

Legacy Member
bedankt, heb versus op nie laggende servers kunnen spelen. Ga mij toch concentreren op de gewone co-op, ik heb het zombie zijn niet echt onder de knie :p.
vandaag suckte ik ook wel pakske meer dan anders :p

tb-303

Legacy Member
wim_gunner zei:
juist als ik de sewers uitkruip voor het ziekenhuis staan een tank ons op te wachten ,allemaal dood.
Dan hebde wel ffe geen zin om da helemaal opnieuw te doen-.-

Nen tank hoorde 30 seconden voor je hem ziet rondstampen en u beeld trilt.... dan kon je dat toch wel voorkomen ... tis niet dat het surprise surprise , nen tank voor u neus staat :D

u4ea

Legacy Member
tb-303 zei:
Nen tank hoorde 30 seconden voor je hem ziet rondstampen en u beeld trilt.... dan kon je dat toch wel voorkomen ... tis niet dat het surprise surprise , nen tank voor u neus staat :D
toen wel want heb hem nooit gehoord:p
ineens lag er een auto op mij :D

UnD3RD0G

Legacy Member
Wat eventueel wel intrssant kan zijn is de steam account posten;

personen die zich toevoegen, quote altijd de laatste lijst, met jezelf erin :
uiteraard als je L4D speelt

steam - UnD3RD0G ( forum UnD3RD0G )

UnD3RD0G

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Wat eventueel wel intrssant kan zijn is de steam account posten;

personen die zich toevoegen, quote altijd de laatste lijst, met jezelf erin :

steam - UnD3RD0G ( forum UnD3RD0G )
Voeg jezelf toe doormiddel van een quote

REDNIK

Legacy Member
steam - rednik ( forum BlackHawk.be )

als ik niet css aant spelen ben, moogde me gerust altijd pm'en voor wa co-op of versus :)

Painkill02

Legacy Member
Xarius zei:
Interessant om lezen:
Left 4 Dead - Achievements

Verbaasde me wel:
ZOMBICIDAL MANIAC
Survive any campaign on Expert. 2.1%

(Ik heb die, is imo niet zo overdreven vergeleken met die andere)


Heb nogal een simpele vraag, maar is het mogelijk om special skills te unlocken ofzo met die achievements? Lijkt me nog een leukere methode; iets in de aard van COD4 & 5.

Ikaruga

Legacy Member
momenteel niet, maar eventueel later als Valve content patches gaat vrijgeven.
Je bent als undead beperkt tot wat die representatieve undead doen als AI, leaping voor hunters, biling voor boomers, pulling voor smokers enzovoort
ik zit intussen ook in de 9lives group onder de naam :Whiskers

kristofke_1

Legacy Member
Ik zou heel graag left 4 dead eens online willen spelen, maar ik heb geen microfoon en volgens mij is dat wel nodig om goed te kunnen communiceren met elkaar niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan