Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Gisteren eindelijk mijn eerste campaign op expert kunnen voltooien. Eerder altijd moeten stoppen bij de laatste map wegens tijdsgebrek.

Wel een zálig einde op Dead Air. De eerste horde en tank gingen relatief makkelijk neer door goed teamwerk. Daarna waren we helemaal verspreid door een smoker/hunter combinatie en toen de tank kwam, geraakte iedereen in paniek :p

De tank stond op het punt om te gooien dus ik gooi mezelf achter zo'n auto die daar staat. De tank gooit tegen de auto, de auto vliegt door en hupsa: ik lig op de grond :p

Iemand snelt me toe om me recht te helpen en ik kan maar een clip leegschieten op de tank en ik lig weeral op de grond. Weeral recht geholpen en juist als de tank een meter voor mij staat om mij neer te halen, gaat hij zelf neer.

Laatste rush naar het vliegtuig en we're out of there :p

Ikaruga

Legacy Member
dead air is voornamelijk beestig in de finale omwille van de relatief spectaculaire "intro scene".
Suffices to say: sideways Boeiing + water = win

Xtala

Legacy Member
De moeilijkste finale imo, ge hebt niet echt plaatsen om u min of meer weg te steken/efkes te healen.

Dirkxke

Legacy Member
had het eerst een paar keer in SP gespeeld op een gedownloade versie van usenet.

gisteren van ChicKsaw een key overgekocht en zojuist eens online gespeeld op normal.
I love it :D een perfecte balans tussen teamwork, iedereen voor zich en sprayen tot de ammo erdoor is :D

mythe

Legacy Member
Xtalapocketl zei:
De moeilijkste finale imo, ge hebt niet echt plaatsen om u min of meer weg te steken/efkes te healen.
Idd, niet het gemakkelijkste einde.

Moet dringend is op expert beginnen, da normal is echt te simpel :p.

dqve

Legacy Member
Speel momenteel ook enkel de sp campaign maar ga 'm nog wel halen as ge begrijpt wa'k bedoel.
Verslavend jonges, ..merde dju.
Lang geleden dat ik een shooter speelde die zo éénvoudig, spannend en uitdagend is.
Op normal ben ik erdoor gewandeld, dus voor de echte uitdaging probeer ik de sp campaign nu rond te krijgen in expert.
Geen sinicuurtje met en team dat geen afspraken maakt tenzij z'n eigen AI :p
Zit nog steeds in No Mercy maar wel aan de rooftop finale.
In subway had ik ut tot nogte het moeillijkst om door te raken.
Je vindt niet altijd dezelfde dingen op dezelfde plaatsen en soms wordt je maar erg matig voorzien.
Ook weet je nooit wanneer die verrekte tank zijn beurt maakt of waar, net als de witch die soms doodleuk op de enige passage ligt te janken...
De keren dat ik alleen, met enkelen of slechts met +1 HP de safe house binne strompel zijn kenmerkend :D

Ook af en toe leuke anekdotes..

Bill; " Is that you Francis, or is it the sewer?"

heheh.

Hannibal

Legacy Member
Xtalapocketl zei:
De moeilijkste finale imo, ge hebt niet echt plaatsen om u min of meer weg te steken/efkes te healen.
Het is nochtans de enigste finale die ik op Expert heb kunnen uitspelen. Ook zonder de finale te herstarten.

Lucky I guess. :p

KO

Legacy Member
mythe zei:
Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde :p.

Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.

Molotov.

Licargon

Legacy Member
mythe zei:
Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde :p.

Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.

Enkel dat ik nog altijd niet goed snap hoe hunter werkt, is da enkel dicht sluipen en rechtermuisklik?

SNELLE REACTIE GEVRAAGD: is een Left4Dead key (via steam) hetzelfde als kopen via steam, dus geen doosje en boekje enzo?

:rofl:

En allej, kgaant na de feestdagen wnn dak geld heb ook hale schat ik :) Eerste campaign gedaan op SP, echt nice spel, nog nooit online gespeeld, maar alsk al die replies hier hoor... damn :D

kristofke_1

Legacy Member
meh, ik sta deze en volgende week met de nacht
Juist nu wanneer ik eens een coole online game heb gevonden zetten ze me in de shiften waarin ik het minste vrije tijd heb :p
Nuja, studenten zullen het binnenkort ook niet gemakkelijk hebben met de examens die eraan komen (en die zijn net nog iets erger dan mijn probleem volgens mij :p )

Xtala

Legacy Member
Examens zijn er zodat ge in de middag veel tijd hebt om te gamen jong :p
(moest dat nu waar zijn :s)

Hannibal

Legacy Member
mythe zei:
:rofl: k'wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst :p.
k'moet lachen met mijn eigen stommiteit :p.
:rofl:'k wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst :p.
'k moet lachen met mijn eigen stommiteit :p.



Even verbeterd.

mythe

Legacy Member
Hannibal zei:
:rofl:'k wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst :p.
'k moet lachen met mijn eigen stommiteit :p.



Even verbeterd.
Dikken, ga je beginnen zagen.
Ik weet heus wel hoe ik moet schrijven hoor, ik volg communicatie-management, dus ik kan het wel. Ik gebruik " 'k moet " of " k' moet " of zo nooit in een tekst, dat is gewoon omdat ik hier op het forum rap iets typ zonder al te veel moeite te doen.

Jimmypop

Legacy Member
Ik heb een probleem met steam. Daarjuist start ik steam op en doet hij een update.
Als ik steam nu wil starten heeft hij de foutmelding:

steam.exe (main exception): cmultifieldblob(pserialized): bad field - extends past end of blob

Weet iemand hier iets meer over wat het probleem is ?

Carrotman

Legacy Member
Zoey: "Whatever you do Francis, don't take your shoes off"!

Het spel kan mij precies niet blijven boeien na maar 27u gespeeld te hebben.
Eindeloos zoeken naar een goede server zonder lag én met degelijke spelers is het probleem voor mij. Hoeveel keer ik al niet met de grootste noobs heb gespeeld...
:(

Hannibal

Legacy Member
mythe zei:
Dikken, ga je beginnen zagen.
Ik weet heus wel hoe ik moet schrijven hoor, ik volg communicatie-management, dus ik kan het wel. Ik gebruik " 'k moet " of " k' moet " of zo nooit in een tekst, dat is gewoon omdat ik hier op het forum rap iets typ zonder al te veel moeite te doen.
Don't get your panties in a knot mr communicatie-management !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan