mythe
Legacy Member
Ow, ga ik ook wel joinen.Pruik zei:Join de steamgroup 9lives L4D, we spelen savonds wel vaak een campaign rond half 11 - 11 uur
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, ga ik ook wel joinen.Pruik zei:Join de steamgroup 9lives L4D, we spelen savonds wel vaak een campaign rond half 11 - 11 uur



Idd, niet het gemakkelijkste einde.Xtalapocketl zei:De moeilijkste finale imo, ge hebt niet echt plaatsen om u min of meer weg te steken/efkes te healen.
.

Het is nochtans de enigste finale die ik op Expert heb kunnen uitspelen. Ook zonder de finale te herstarten.Xtalapocketl zei:De moeilijkste finale imo, ge hebt niet echt plaatsen om u min of meer weg te steken/efkes te healen.

mythe zei:Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde.
Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.
mythe zei:Daarjuist supergrappig.
Den tank zat vast in de ruit, dus maar met 4 op ons gemak geschoten. Tot ik zo dom was van een monaith of cocktail te werpen waardoor hij precies beweging vond en mijnen maat atackeerde.
Maar k'gaat mij binnenkort ook kopen, t'is echt zalig.
Enkel dat ik nog altijd niet goed snap hoe hunter werkt, is da enkel dicht sluipen en rechtermuisklik?
SNELLE REACTIE GEVRAAGD: is een Left4Dead key (via steam) hetzelfde als kopen via steam, dus geen doosje en boekje enzo?

Eerste campaign gedaan op SP, echt nice spel, nog nooit online gespeeld, maar alsk al die replies hier hoor... damn 

)=[KO]=;10887256 zei:Molotov.
k'wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst
.
.mythe zei:k'wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst
.
k'moet lachen met mijn eigen stommiteit.
'k wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst
.
.Dikken, ga je beginnen zagen.Hannibal zei:'k wist dat er iets niet klopte bij mijnen tekst
.
'k moet lachen met mijn eigen stommiteit.
Even verbeterd.
clientregistry.blob verwijderenJimmypop zei:Ik heb een probleem met steam. Daarjuist start ik steam op en doet hij een update.
Als ik steam nu wil starten heeft hij de foutmelding:
steam.exe (main exception): cmultifieldblob(pserialized): bad field - extends past end of blob
Weet iemand hier iets meer over wat het probleem is ?

Don't get your panties in a knot mr communicatie-management !mythe zei:Dikken, ga je beginnen zagen.
Ik weet heus wel hoe ik moet schrijven hoor, ik volg communicatie-management, dus ik kan het wel. Ik gebruik " 'k moet " of " k' moet " of zo nooit in een tekst, dat is gewoon omdat ik hier op het forum rap iets typ zonder al te veel moeite te doen.