Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Yasutoko zei:De microfoon functie gebruik ik , is veel handiger, en je kan bewegen terwijl je praat.
Er is niets hatelijker dan op je TM te zitten wachten terwijl die ligt te typen, en er een hunter of smoker hem weg neemt
Meest deftige spelers vind je op Expert niveau, maar dan moet je ook wel deftig spelen voor hen hé![]()
Minimum Rage zei:aaargh
Ik heb op aanraden van steam mijn drivers geupdate en nu blijft het spel om de zoveel tijd hangen. Dan hangt die echt 5/6 seconden en dat is fataal als er net zombies op u afkomen.
Ik heb mijn PC al stofvrij gemaakt, dus het ligt niet aan de temperatuur. Het komt niet voor bij andere spellen.
Ik heb service pack 3 installed, maar dat heeft nog niks opgelost
iemand met dezelfde problemen bij l4d? voor de updates ging het spel vlot met alle settings op hoog :'(
Niemand wordt verplicht om een microfoon te gebruiken. Het is gewoon handiger voor de persoonkakature zei:Ahja, het is dus beter als je een microfoon gebruikt om wat degelijk te spelen?
En als jullie met 9lives spelen, is dat dan ook met een koptelefoon?


Minimum Rage zei:aaargh
Ik heb op aanraden van steam mijn drivers geupdate en nu blijft het spel om de zoveel tijd hangen. Dan hangt die echt 5/6 seconden en dat is fataal als er net zombies op u afkomen.
Ik heb mijn PC al stofvrij gemaakt, dus het ligt niet aan de temperatuur. Het komt niet voor bij andere spellen.
Ik heb service pack 3 installed, maar dat heeft nog niks opgelost
iemand met dezelfde problemen bij l4d? voor de updates ging het spel vlot met alle settings op hoog :'(
Insano zei:Niemand wordt verplicht om een microfoon te gebruiken. Het is gewoon handiger voor de persoon
Je kan altijd van die voice commands gebruiken die je met "X" kan kiezen. Dan kan je al basis zaken communiceren. Een microfoon is handig om als je door een smoker weggesleept door de microfoon te beginnen roepen. Dan kunnen ze nadien niet zeggen dat ze niet doorhadden dat een smoker je vasthad![]()

Vlad Tepes zei:Ik heb twee weken terug hetzelfde aan de hand gehad, ik weet niet wat voor kaart gij hebt, maar die laatste geforce drivers hadden het verneukt, ik heb ze uninstalled en nu de voorlaatste gf drivers installed, bolt prima nu zoals daarvoor.
Vlad Tepes zei:Ik heb twee weken terug hetzelfde aan de hand gehad, ik weet niet wat voor kaart gij hebt, maar die laatste geforce drivers hadden het verneukt, ik heb ze uninstalled en nu de voorlaatste gf drivers installed, bolt prima nu zoals daarvoor.
Als ik dat aanzet krijgt ik die lockups.

Demo was gratis verkrijgbaar voor de release van het spel.LaCucaracha zei:is er een mogelijkheid om dit spel gratis te testen? een demo is er precies niet?
bartreligion zei:Erg nep dat die demo er nu niet meer is. Anders had ik mssn nog gekocht, nu allicht niet. Als het dan tegenvalt sta ik er ook te blinken ermee.
(en dan klagen over illegale downloads, wat je wil als ze zelfs een demo niet willen laten staan)