Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
't Is hier waarschijnlijk al vaak gevraagd geweest, maar ik betrouw op de goedhartigheid van de 9lives Steam gebruikers :p

Als je op public servers speelt, met unknows dan, wordt daar dan wat deftig gespeeld? Wordt er dan ook gebruik gemaakt van een microfoon enzo. Ik heb geen microfoon meer, zal dat een probleem vormen?

Yasutoko

Legacy Member
De microfoon functie gebruik ik , is veel handiger, en je kan bewegen terwijl je praat.
Er is niets hatelijker dan op je TM te zitten wachten terwijl die ligt te typen, en er een hunter of smoker hem weg neemt
Meest deftige spelers vind je op Expert niveau, maar dan moet je ook wel deftig spelen voor hen hé :D

Rage

Legacy Member
aaargh

Ik heb op aanraden van steam mijn drivers geupdate en nu blijft het spel om de zoveel tijd hangen. Dan hangt die echt 5/6 seconden en dat is fataal als er net zombies op u afkomen.

Ik heb mijn PC al stofvrij gemaakt, dus het ligt niet aan de temperatuur. Het komt niet voor bij andere spellen.

Ik heb service pack 3 installed, maar dat heeft nog niks opgelost :(

iemand met dezelfde problemen bij l4d? voor de updates ging het spel vlot met alle settings op hoog :'(

kakature

Legacy Member
Yasutoko zei:
De microfoon functie gebruik ik , is veel handiger, en je kan bewegen terwijl je praat.
Er is niets hatelijker dan op je TM te zitten wachten terwijl die ligt te typen, en er een hunter of smoker hem weg neemt
Meest deftige spelers vind je op Expert niveau, maar dan moet je ook wel deftig spelen voor hen hé :D

Ahja, het is dus beter als je een microfoon gebruikt om wat degelijk te spelen?
En als jullie met 9lives spelen, is dat dan ook met een koptelefoon?

Savage

Legacy Member
Minimum Rage zei:
aaargh

Ik heb op aanraden van steam mijn drivers geupdate en nu blijft het spel om de zoveel tijd hangen. Dan hangt die echt 5/6 seconden en dat is fataal als er net zombies op u afkomen.

Ik heb mijn PC al stofvrij gemaakt, dus het ligt niet aan de temperatuur. Het komt niet voor bij andere spellen.

Ik heb service pack 3 installed, maar dat heeft nog niks opgelost :(

iemand met dezelfde problemen bij l4d? voor de updates ging het spel vlot met alle settings op hoog :'(

doe dan ne roll back?

Insano

Legacy Member
kakature zei:
Ahja, het is dus beter als je een microfoon gebruikt om wat degelijk te spelen?
En als jullie met 9lives spelen, is dat dan ook met een koptelefoon?
Niemand wordt verplicht om een microfoon te gebruiken. Het is gewoon handiger voor de persoon :)

Je kan altijd van die voice commands gebruiken die je met "X" kan kiezen. Dan kan je al basis zaken communiceren. Een microfoon is handig om als je door een smoker weggesleept door de microfoon te beginnen roepen. Dan kunnen ze nadien niet zeggen dat ze niet doorhadden dat een smoker je vasthad :p

Vlad Tepes

Legacy Member
Minimum Rage zei:
aaargh

Ik heb op aanraden van steam mijn drivers geupdate en nu blijft het spel om de zoveel tijd hangen. Dan hangt die echt 5/6 seconden en dat is fataal als er net zombies op u afkomen.

Ik heb mijn PC al stofvrij gemaakt, dus het ligt niet aan de temperatuur. Het komt niet voor bij andere spellen.

Ik heb service pack 3 installed, maar dat heeft nog niks opgelost :(

iemand met dezelfde problemen bij l4d? voor de updates ging het spel vlot met alle settings op hoog :'(

Ik heb twee weken terug hetzelfde aan de hand gehad, ik weet niet wat voor kaart gij hebt, maar die laatste geforce drivers hadden het verneukt, ik heb ze uninstalled en nu de voorlaatste gf drivers installed, bolt prima nu zoals daarvoor.

kakature

Legacy Member
Insano zei:
Niemand wordt verplicht om een microfoon te gebruiken. Het is gewoon handiger voor de persoon :)

Je kan altijd van die voice commands gebruiken die je met "X" kan kiezen. Dan kan je al basis zaken communiceren. Een microfoon is handig om als je door een smoker weggesleept door de microfoon te beginnen roepen. Dan kunnen ze nadien niet zeggen dat ze niet doorhadden dat een smoker je vasthad :p

Ok leuk, bedankt.

Ik heb het zonet aangekocht en ik zal me bij de 9lives L4D group aansluiten en dan zien we wel : ). Eerst examens :(

Yasutoko

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Ik heb twee weken terug hetzelfde aan de hand gehad, ik weet niet wat voor kaart gij hebt, maar die laatste geforce drivers hadden het verneukt, ik heb ze uninstalled en nu de voorlaatste gf drivers installed, bolt prima nu zoals daarvoor.

Toch is ff uittesten, net nieuwste drivers gedownload en is testen of hij het bij mij ook geeft.
Anders kan het idd aan de drivers liggen en moet er een rapport naar Nvidia worden gestuurd dat er een probleem is met hun update

Rage

Legacy Member
Vlad Tepes zei:
Ik heb twee weken terug hetzelfde aan de hand gehad, ik weet niet wat voor kaart gij hebt, maar die laatste geforce drivers hadden het verneukt, ik heb ze uninstalled en nu de voorlaatste gf drivers installed, bolt prima nu zoals daarvoor.

Ik heb een Geforce8800 gts 320mb, maar ik heb ondertussen een format gedaan.

Na de format bleek het probleem nog steeds voor te komen, maar dat komt door anti aliasing. Daar is precies iets mis mee :s Als ik dat aanzet krijgt ik die lockups.

Left 4 dead is trouwens het beste spel in jaren dat ik heb gespeeld! Zo ongelofelijk verslavend! :scream:

Yasutoko

Legacy Member
Gisteren uitgebreid getest met nieuwste drivers van nvidia site.

Echt geen problemen ondervonden.

Ik speel met alles open, op 1440:990 ( widescreen ) of is het 900.. Anyhoo.
Geen stottering gevonden what so ever.

M'n rig is dit though :

AMD Athlon64 X2 5200 @ stand. settings
Club 3D 9600GT OC ( 640 mb )
2Gig DDR2
En vista ultimate.

Dunno, kan mss aan de graka liggen dan ofzo ?

Grimmy

Legacy Member
Gaan ze die lastige shortcuts in de versus mappen fixen? Begint echt lame te worden =/

LaCucaracha

Legacy Member
is er een mogelijkheid om dit spel gratis te testen? een demo is er precies niet?

Hannibal

Legacy Member
LaCucaracha zei:
is er een mogelijkheid om dit spel gratis te testen? een demo is er precies niet?
Demo was gratis verkrijgbaar voor de release van het spel.

Bart Religion

Legacy Member
Erg nep dat die demo er nu niet meer is. Anders had ik mssn nog gekocht, nu allicht niet. Als het dan tegenvalt sta ik er ook te blinken ermee.

(en dan klagen over illegale downloads, wat je wil als ze zelfs een demo niet willen laten staan)

Xtala

Legacy Member
Daar zullen wel redenen voor geweest zijn (ben ze ondertussen al weer vergeten :p)

kakature

Legacy Member
bartreligion zei:
Erg nep dat die demo er nu niet meer is. Anders had ik mssn nog gekocht, nu allicht niet. Als het dan tegenvalt sta ik er ook te blinken ermee.

(en dan klagen over illegale downloads, wat je wil als ze zelfs een demo niet willen laten staan)

Inderdaad, dat vond ik ook enorm belachelijk.

Ik heb de game dan ook illegaal gespeeld, singleplayer. Dat was al vrij leuk, dus kon ik me wel inbeelden hoe leuk het ging zijn met échte personen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan