Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spineless

Legacy Member
Alé, verveling, ik heb da hier bijna 2 uur zitten spelen en ik heb geen enkele keer op mijn horloge gezien! :D

pina

Legacy Member
potje was idd zalig. Heb intussen al wat gewone publics achter de rug, nog maar 1 keer last gehad van een rusher die op zijn alleen constant doorliep en op zijn alleen de hordes liet komen. Maar voor de rest was het fun en vandaag met o.a. mathke en minimum rage was het gewoon af, vooral omdat je zo goed kon samenspelen in team en het langs beide kanten toch wel spannend was :niceone: en dat gevoel als je eindelijk in die tank/heli zit :scream:

Yasutoko

Legacy Member
Het rottigste is wel als je plots moet vertrekken mid game -.-

Ikaruga

Legacy Member
als er mensen zijn die eens zin hebben in een exclusieve 9lives Versus, add mij gerust: Whiskers

'k zou dat graag eens doen, zodat het zeker is dat we in 2 teams zitten die elkaar verstaan en bijgevolg eens een deftige whinerless match kunnen spelen.
Probleem is dat ik zelf niet zoveel nederlandstaligen op mijn steam heb staan

pina

Legacy Member
vind het toch maar lastig dat velen hier een andere nick op steam hebben tov het forum. weet regelmatig niet wie dat wie is :angry:

Seraph

Legacy Member
Super fun spel, speel de laatste tijd enkel campaign op Expert.
En man hoeveel keer je dan geraped wordt haha :D
Kan al niet wachten op nieuwe campaigns, wapens, special infected... :unsure:

Mensen kunnen me steeds online vinden onder forum nick.

Yasutoko

Legacy Member
pina zei:
vind het toch maar lastig dat velen hier een andere nick op steam hebben tov het forum. weet regelmatig niet wie dat wie is :angry:

Ik heb een easy nick :sad:

^MystiQ

Legacy Member
pina zei:
vind het toch maar lastig dat velen hier een andere nick op steam hebben tov het forum. weet regelmatig niet wie dat wie is :angry:

Kom kom iedereen weet dat er een gelijkenis is tussen ^MystiQ en Math'ke hé :D

BladeDancer35

Legacy Member
Fretzie en BladeDancer35 is anders toch ook overduidelijk, niet? :unsure:
Eerste examen achter de rug btw, volgende binnen 10 dagen. Tijd om te gamen. :lol:

Rage

Legacy Member
pina zei:
vind het toch maar lastig dat velen hier een andere nick op steam hebben tov het forum. weet regelmatig niet wie dat wie is :angry:

Vaak hebben mensen in hun pubertijd een vreselijke nick gekozen op dit forum zoals Minimum Rage of Wiskunde'ke :P

^MystiQ

Legacy Member
kakature zei:

Haha, zalig gewoon :D

Haha minimum rage

"Wiskunde'ke" :rofl:

Ik heb hier nog de nickname MystiQ gehad op dit forum, maar die account werd permbanned, gelukkig ben ik mijn wilde jaren voorbij. En nick changes zijn niet toegelaten, dus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan