Archief - [L4D] Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Ja, ik heb het ook voor gehad in die game, ik zie de tank een andere richting uitgooien en kwas absoluut zeker dat diene rotsblok naast mij ging vallen en toch baf tegen mijn bakkes :D

Lege Doos

Legacy Member
Iemand uit mijn vriendenlijst heeft links gegeven om Death Toll en Dead Air op versus te spelen, naar het schijnt wel een paar bugs (geen ladders voor infected en paar voorwerpen zijn wit) maar zeker en vast speelbaar, straks rond middernacht uittesten want ik zit nu op smallband
You'll have to follow this steps:

Download the 2 maps (copy & paste into your web browser):

http://www.shinmugen.net/maps/serveur/l4d/archive/deadair_versus.rar

http://www.shinmugen.net/maps/serveur/l4d/archive/deathtoll_versus.rar

Unpack them without their folders in:

\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\maps\

You're all set, for those who want to play just pm me, we need min 8 players with maps installed.
HF! :)

je hebt wel uw eigen server nodig uiteraard

Yasutoko

Legacy Member
Ga ik nu is echt is niet gaan uitproberen sie.
Ik wacht liever tot Valve het zelf uitbrengt of gewoon nieuwe campaigns maakt!

pina

Legacy Member
Yasutoko zei:
Ze mogen toch wel is de tank wat balance zenne.

Daarnet met Fretzie en MystiQ een Expert game gedaan, die tank die smeet rotsen, en ik zag die letterlijk dik naast mij gaan, ineens lig ik op de grond met het bericht " Tank has downed Yasutoko " ... :wtf:

en daarna zeker midgame gequit? :tongue:

BladeDancer35

Legacy Member
pina zei:
en daarna zeker midgame gequit? :tongue:

Tuurlijk, zo zijn wij e. Moesten we kunnen, we zouden nog vroeger quitten, maar ja. :p

Nee, wel wilden we de tank vervolgens een koekje van eigen deeg geven, maar hij lust kennelijk geen koekjes. :unsure:

D-dude

Legacy Member
Iedereen hoopt dat door dat steam down was er misschien een nieuwe patch kwam maar het word nog wachten :(

derookevin

Legacy Member
ik zit met het volgende prob , als ik l4d speel (geweldig spel trouwens) loopt het vast na 5 min , soms na 15 min ook, weten jullie toevallig aan wat het kan liggen
ik heb ne [email protected] en 4 gig ram , en nen 8800gt oc van msi dus ik kan ook alles op max spelen zonder schokken . . .en kheb vista home premium 64 bit . . ..

Yasutoko

Legacy Member
Gebruik is de nieuwste driver van nvidia?
Er is er trouwens terug een nieuwe sinds 8/01

derookevin

Legacy Member
ah die had ik nog niet , effe proberen
nee heeft niet geholpen , nog altijd loopt het vast en hoor ik de laatste sec audio telkens opnieuw en opnieuw :(:(:(:(:

Ikaruga

Legacy Member
sound looping, wacht hoor Probeer eens dual core support af te zetten ingame.
Hoewel dat dat probleem enkel bij warez versies voorkwam, is strange ofc.

derookevin

Legacy Member
geen warez versie , ik heb ook css en hl2 en dods(legaal) op steam maar het lag aan de 5.1 audio , als ik het in stereo zet gaat het , zonder probs (jammer van mn logitec x530)

Rage

Legacy Member
wa wordt uw temperatuur na een tijdje spelen? Download speedfan (google) en kijk hoe u temps zijn na 10 minuten spelen.

Mijn CPU werd 80 graden na een hele tijd spelen, en nadat ik met de stofzuiger mijn pc heb zuiver gemaakt, was dat 20 graden minder.

Zet multicore rendering uit in left4dead.

probeer 178.24 drivers ipv de nieuwere 180+ drivers. Ik had grote problemen met de nieuwste nvidia drivers

boogje

Legacy Member
Verdomme, nu kan ik me echt niet meer inhouden om het spel te kopen. Het valt maar één keer om de paar jaar voor dat ik iets koop dat duurder is dan 20 euro, dus ik zal het maar beter meteen gaan halen in de dichtstbijzijnde winkel voor ik me bedenk.

BladeDancer35

Legacy Member
boogje zei:
Verdomme, nu kan ik me echt niet meer inhouden om het spel te kopen. Het valt maar één keer om de paar jaar voor dat ik iets koop dat duurder is dan 20 euro, dus ik zal het maar beter meteen gaan halen in de dichtstbijzijnde winkel voor ik me bedenk.

Je zal er, denk ik, geen spijt van hebben. Is echt een leuk spel. :)

Yasutoko

Legacy Member
Minimum Rage zei:
probeer 178.24 drivers ipv de nieuwere 180+ drivers. Ik had grote problemen met de nieuwste nvidia drivers

Ook met degene die op 08/01 werd released? 181.20 ?

boogje

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
Je zal er, denk ik, geen spijt van hebben. Is echt een leuk spel. :)

Zeker niet. Ik heb de demo al gespeeld en ik vond dat spel echt za-lig. Nu merk ik wel iets vreemd op: bij minimum req. staat dat je een 3 Ghz processor moet hebben, maar ik heb maar een 2,53 Ghz processor. Door omstandigheden kon ik de system req. niet op voorhand checken op de achterkant van de doos...

De demomaps draaiden nochtans enorm soepel, zelfs met een degelijke resolutie en niets op het minimum. Nooit framedrops gehad in de demo ook, enorm vreemd. Mijn system specs: 1GB RAM, 2,5 Ghz en een Geforce 6800.

Yasutoko

Legacy Member
Niet op letten, dat is gewoon standaard print daarop.

Je zal het wel kunne spele ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan