Destroybe
Legacy Member
tja die elektronische post van tegenwoordig is ook nie wat het geweest is,DarkMess zei:dan is er bericht da ze gestuurd zijn , dan nog een maand tot je ze hebt![]()
vroeger gingen die postbodes door een hel om er mer voor te zorgen da uwe brief optijd was, mer tegenwoordig

Het zal niet meer voor september zijn :'( Snif, damn u blizzard !!! WHY WHY must you tease us so much
ad:



