Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destroybe

Legacy Member
DarkMess zei:
dan is er bericht da ze gestuurd zijn , dan nog een maand tot je ze hebt :D
tja die elektronische post van tegenwoordig is ook nie wat het geweest is,

vroeger gingen die postbodes door een hel om er mer voor te zorgen da uwe brief optijd was, mer tegenwoordig

*shafter*

Legacy Member
ik gok da ze alle closed beta registrations verloren zijn en da we terug op nieuw moeten beginne

crazy_soy

Legacy Member
mss goed om te weten ma alle forums werken he
en e link van de site dus ook :-)

Fuzetsu

Legacy Member
Der zit een nieuwe feature in WoW na de 0.11.0 patch applied is:


De Credits ^_^


Ook wel 1 bugje bijgekome:

Als ge de Terms of Use bekijkt is het pure HTML code.

Maarja das dan enkel het main menu -.-

Ik wil de game ffs :/

Phaetor

Legacy Member
Hola hola ! Tis 18:23 opt moment en nog steeds niks te bespeuren van beta mails :( Het zal niet meer voor september zijn :'( Snif, damn u blizzard !!! WHY WHY must you tease us so much :sad:

crazy_soy

Legacy Member
Phaetor zei:
Hola hola ! Tis 18:23 opt moment en nog steeds niks te bespeuren van beta mails :( Het zal niet meer voor september zijn :'( Snif, damn u blizzard !!! WHY WHY must you tease us so much :sad:
ik zeg 8u deze avond
dan updaten ze site altijd dus ;)

Phaetor

Legacy Member
SHIIIIIT om Kwart voor 8 moet ik vertrekken naar zo'n oudercontact over 'De overstap naar universiteit/hogeschool'. En god weet tot hoe lang dat duurt ! Laten ze mij ook nog in spanning zitten :scream: :tongue: ;)

Phantom

Legacy Member
Wij willen betaaaaah (hopelijk is iedereen die zich geregged heeft erbij) :applause:

Destroybe

Legacy Member
net credits gekeken

en why the fuck staat britney spears daar tussen

idd ge leest het goed britney spears staat in de credits van WoW

sorry nu koop ik het nie meer :wtf:

Phaetor

Legacy Member
Ik zie het verband tussen Britney Spears en WoW echt niet ?!? Somebody care to explain ? :p :lol:

Phaetor

Legacy Member
WTF ?
Stel u voor ge zit rustig rond te lopen in een bos en ineens begint daar zo'n lied van Linkin Park te bollen hahaha :P
Anyway BOOEEEE again :lol:

PS : Als ik niet in de EU beta zit, zou ik mijn EQ2 key/account dan kunnen ruilen voor een EU key ? Wat denken jullie ?

QuoteRevival

Legacy Member
Phaetor zei:
Ik zie het verband tussen Britney Spears en WoW echt niet ?!? Somebody care to explain ? :p :lol:

Misschien inspirratie voor die leuke danspasjes die je als emote kunt doen
:cool:

*shafter*

Legacy Member
hehe lol, mja mss qua marketing? of mss ist gewoon een inside-joke?
heb wa geduld, tzal er ooit wel komen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan