Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*shafter*

Legacy Member
iedereen zou moeten protesteren en niemand zou den beta test moeten downloaden, moja daar zijn we allemaal te gebrainwashed voor :p

Moordpop

Legacy Member
hehe idd,als ze da nie doorhebben van die views op da forum
ofwel kunne ze nie starten
ofwel geve ze der nie om
voze fransen :/

QuoteRevival

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Vandaag middernacht zeg ik :]

hou u op uw woord
:niceone:

Adres , telefoon en naam aub? :cool:

die franse ne duitse zaken zijn allemaal tests, allemaal uitleg over wat te doen bij problemen ,links naar tech forum enz... niets speciaals behalve dat franse en duitse gm's blijkbaar actiever zijn dan den engelsen...

Godverdomme wij hebben waarschijnlijk zo'n bierzuipende liverpool fan als gm gekregen en tis juust veel voetbal op tv vanavond
:cool:

Moordpop

Legacy Member
die thread gaat vooruit
om 00.15 mijn mails nog ens checken
en idd engelsen en voetbal ...

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
hou u op uw woord
:niceone:

Adres , telefoon en naam aub? :cool:

die franse ne duitse zaken zijn allemaal tests, allemaal uitleg over wat te doen bij problemen ,links naar tech forum enz... niets speciaals behalve dat franse en duitse gm's blijkbaar actiever zijn dan den engelsen...

Godverdomme wij hebben waarschijnlijk zo'n bierzuipende liverpool fan als gm gekregen en tis juust veel voetbal op tv vanavond
:cool:


Voetbal zuigt...

WoW > voetbal anytime -.-

Chickenlal

Legacy Member
WOW site updated!!


The Servers Are Up! - Caydiem on 09/30/04
All servers are back up and operational. Please log in, download the patch, and enjoy! Thank you for your patience during this time.


is dit voor EUR?

prolly voor US zeker?

crazy_soy

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
WOW site updated!!


The Servers Are Up! - Caydiem on 09/30/04
All servers are back up and operational. Please log in, download the patch, and enjoy! Thank you for your patience during this time.


is dit voor EUR?

prolly voor US zeker?
daarom staat da op de us site en nie op de euro site he ;)

Mr.Mactoxian

Legacy Member
De forums van WOW-europe zijn juist open gegaan der staat al 1 berichtje op dus t'kan nu niemeer lang duren :woohoo:

Fuzetsu

Legacy Member
Mr.Mactoxian zei:
De forums van WOW-europe zijn juist open gegaan der staat al 1 berichtje op dus t'kan nu niemeer lang duren :woohoo:


Die zijn al langer dan daarnet open zuh O_o

En da bericht stond er 2 dage gelede ook al -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan