Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
euh ja en wa staat daar?Phantom zei:t'zal wel voor middernacht of morgen zijn :
euro forum stickies :
http://fr.wow-europe.com/board.aspx?ForumName=wow-general-fr
http://de.wow-europe.com/board.aspx?ForumName=wow-general-de

Moordpop zei:ne frans of ne duits ier ?
![]()
merci.:: Tasadar ::. zei:

.:: Tasadar ::. zei:Vandaag middernacht zeg ik :]


QuoteRevival zei:hou u op uw woord
![]()
Adres , telefoon en naam aub?
die franse ne duitse zaken zijn allemaal tests, allemaal uitleg over wat te doen bij problemen ,links naar tech forum enz... niets speciaals behalve dat franse en duitse gm's blijkbaar actiever zijn dan den engelsen...
Godverdomme wij hebben waarschijnlijk zo'n bierzuipende liverpool fan als gm gekregen en tis juust veel voetbal op tv vanavond
![]()
daarom staat da op de us site en nie op de euro site heq-ball_NBK zei:WOW site updated!!
The Servers Are Up! - Caydiem on 09/30/04
All servers are back up and operational. Please log in, download the patch, and enjoy! Thank you for your patience during this time.
is dit voor EUR?
prolly voor US zeker?

Mr.Mactoxian zei:De forums van WOW-europe zijn juist open gegaan der staat al 1 berichtje op dus t'kan nu niemeer lang duren![]()
