Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warbringer

Legacy Member
*shafter* zei:
hehe lol, mja mss qua marketing? of mss ist gewoon een inside-joke?
heb wa geduld, tzal er ooit wel komen


blizzard kennende ga ik voor de inside joke :)

crazy_soy

Legacy Member
heb juist dit opgemerkt
We are aware that many of you, like us, are eager for the European beta test to begin. We understand and appreciate your interest in World of Warcraft and wanted to update you on exactly where the European beta test currently stands. The European sign-ups were a huge success, thanks to you, and were much bigger than we anticipated. Hence, the process of selecting testers has taken longer than expected, but the good news is that the process is now complete.
Over the past few weeks, our growing European teams have been striving to prepare the technical platform to support the beta test, and we are now in the final stages of implementing the required technology. It is our intention to post an announcement very soon that indicates the specific date in September when the European World of Warcraft closed beta test will start. Under the current schedule, the first wave of selected testers will be notified by e-mail a couple of days before the beta launch. Thank you for your patience, and we hope to have you playing World of Warcraft as soon as possible!

Moordpop

Legacy Member
hm kheb nog geen enkele belg gehoord die ne key heeft :confused:
dusja,ze zulle ons niet in zen geheel als land gaan overslaan eh

nothingButme

Legacy Member
of de mails zijn nog niet verstuurd en dan beta begint pas binnen een week ofzo :/ heel ingewikkeld

crazy_soy

Legacy Member
nothingButme zei:
of de mails zijn nog niet verstuurd en dan beta begint pas binnen een week ofzo :/ heel ingewikkeld
under the current schedule staat er wel he :)
ma ff seruis ALS de beta vandaag nie zou starten denk IK dan blizzard al lang iets gezegd zou hebben
zoals ik blizzard ken bouwen zen wa spannig op :)

nothingButme

Legacy Member
ik begin echt te denke da ik er ni in zit en als ik er ni in zit begon ik te flippen :p

crazy_soy

Legacy Member
niemand heeft mail gehad
ge moet de blizzard forums is bezien :p
zo funny :)

x8xGodx8x

Legacy Member
ik zen ook hard aant twijfelen aan de juisthied van blizzard zenne bende zeveraars als het op releases en datums van patches komt

De Smeerlap

Legacy Member
waar opt forum juist :) kvind ni drekt iets funny ... enkel zo hier en daar een kleine post over europe .... IK WIL WOW VANDAAG ... pfff .. khoop da blizzard ni is gelijk als valve ... ons zo lang in spanning houden en dan gewoon nix te bieden hebbe ... NEED WOW !!

crazy_soy

Legacy Member
De Smeerlap zei:
waar opt forum juist :) kvind ni drekt iets funny ... enkel zo hier en daar een kleine post over europe .... IK WIL WOW VANDAAG ... pfff .. khoop da blizzard ni is gelijk als valve ... ons zo lang in spanning houden en dan gewoon nix te bieden hebbe ... NEED WOW !!
mja is en heel deel gewist ipv dan gewoon iets te posten
ik zeg nog da het vandaag is :) :niceone: :unsure:

Phoo

Legacy Member
servers staan op, forums staan online , euro supports teams staan klaar, en waarschijnlijk ook de beta keys. nu alleen nog maar "send" button drukken :p

bwt ik gok op dinsdag.

super-styler

Legacy Member
Blizzard fucks up again? Ons valse hoop geven en dan niet starten.
Sigh.

QuoteRevival

Legacy Member
Er zijn al 21,978 views op die voze thread op eu forum, ze zouden haast eens mogen doorhebben dat er GEKLOPT WORD OP HUN DEUR!! :cool:

Fuzetsu

Legacy Member
QuoteRevival zei:
Er zijn al 21,978 views op die voze thread op eu forum, ze zouden haast eens mogen doorhebben dat er GEKLOPT WORD OP HUN DEUR!! :cool:


Vandaag middernacht zeg ik :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan