Warbringer
Legacy Member
*shafter* zei:hehe lol, mja mss qua marketing? of mss ist gewoon een inside-joke?
heb wa geduld, tzal er ooit wel komen
blizzard kennende ga ik voor de inside joke

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*shafter* zei:hehe lol, mja mss qua marketing? of mss ist gewoon een inside-joke?
heb wa geduld, tzal er ooit wel komen

under the current schedule staat er wel henothingButme zei:of de mails zijn nog niet verstuurd en dan beta begint pas binnen een week ofzo :/ heel ingewikkeld


mja is en heel deel gewist ipv dan gewoon iets te postenDe Smeerlap zei:waar opt forum juistkvind ni drekt iets funny ... enkel zo hier en daar een kleine post over europe .... IK WIL WOW VANDAAG ... pfff .. khoop da blizzard ni is gelijk als valve ... ons zo lang in spanning houden en dan gewoon nix te bieden hebbe ... NEED WOW !!

QuoteRevival zei:Er zijn al 21,978 views op die voze thread op eu forum, ze zouden haast eens mogen doorhebben dat er GEKLOPT WORD OP HUN DEUR!!![]()