Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Phoo zei:lol ik verwacht het deze maand niet meer . too good to be true.

De Smeerlap zei:cmoni cant wait any longer !!!!! WOOOOOOOW whaaaaaaaaaaaaa ....
crazy_soy zei:today is the day![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


.:: Tasadar ::. zei:Wooot...
New Patch is Here! - Caydiem on 09/29/04
Our team here at Blizzard has been diligently laboring on a new patch for the World of Warcraft beta. This patch is meant to address some outstanding bugs as well as prepare the way for new content. Here are the major features:
Major Changes
* New Model & Animation System
* New Looting Methods
* Warlock Talents Added
You can download the patch by connecting to the game as usual once the servers are available; an automatic update will patch you up to the Beta 6 build. Thank you again for your continuing to test World of Warcraft -- your efforts are appreciated!
Ik begin alvast te patchen zodat ik straks kan beginne spele![]()
zit me ne stijve nekPhoo zei:duitse community manager : soon -.-
http://de.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-de&t=25&p=1#post25
QuoteRevival zei:I kgeraak op het EU forum!!! :applause:
http://en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-general-en
" Hello and welcome to the European World of Warcraft forums. We have no idea how you got here, but since you’re already there, the least we can do is welcome you.
As you can see, we are getting everything ready for the European Beta Test, which will begin – you probably guessed it – soon. =)
Until then, have a look at our completely empty forums. No, seriously, there is absolutely nothing to see here – except for some threads with intriguing names such as “TEST” or “fgfhajsjd”.
Ok, have a look around, read our informative test-threads (Do not miss our upcoming demonstration of BML!), and enjoy this short opportunity to have a look at what’s going on behind the scenes.
We’ll see you in Azeroth…"
Destroybe zei:da kon ik eergister ook al :ironic: en toen stond er al net het zelfde
QuoteRevival zei:ok sorry jij was de "eerste"
:ironic:
dan is er bericht da ze gestuurd zijn , dan nog een maand tot je ze hebtnothingButme zei:hmm denk dat ze just de deadline zullen halen. just ene seconde voor twaalf uur krijgt iedereen zijne mail.
