Fuzetsu
Legacy Member
Phantom zei:http://en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=3&p=1#post3
Diegene die niet op de euro website geraken, dit staat er op (copy/past van wow battle.net forum)
Anders is het een grap ofzo![]()
Oeeeeeeeh

Nice ^_^
Now GIMMEH MY BETA >.<


