Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
x8xGodx8x zei:het gaat der toch voor donderdag moeten zijn dus een beetje wachten kan er nog af maar als het der niet is is het vertrouwen in blizzard ook weg ze.
als ze dan ni doen wat ze zeggen gaan ik ze geen 180 € per jaar geven zenne
ja ma hebde ook dank u gezegd tegen die persoon die u die account gegeven hadx8xGodx8x zei:@ Tasadar : nee want ik heb al gespeeld en da compenceert een beeke maar ni veel dus ik denk wel da ik nog ff kan wachten op wow. Maar vertrouwen er in hebben dan is al wat moeilijker want 180€ is veel.
(ja he
)x8xGodx8x zei:@ Tasadar : nee want ik heb al gespeeld en da compenceert een beeke maar ni veel dus ik denk wel da ik nog ff kan wachten op wow. Maar vertrouwen er in hebben dan is al wat moeilijker want 180€ is veel.

ma jong daar moete toch gene merci voor zeggen zennex8xGodx8x zei:ja maar ik bedoel ik kan wat wachten he tot hij uit komt
THaNK YOU CRAZY FOR THE ACC AND PASS

is een clangenoot en heb hem en nog iemand anders acces totomijn account gegeven vor te testenwarelfs zei:![]()
![]()
hebt gij een acc en pass gekregen van die ??????????????????????, zo ja geluk zak het zo een droom zijn vooor mij en misschien ook altijd blijven (ja tot het uit komt
)

Mennol zei:Kzie de volgende newspost al aankomen:
01/10/2004
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month!
Morge begint het academiejaar voor mij dan ga k niet veel meer kunne spelenad:
nothingButme zei:is het al bezig ??? dan zit ik er niet in![]()
) zei dat het in oktober nog een maand zou dure ofzo, ik zei: eerder 30 september 
Phoo zei:09/27/2004
The Blizzard Dev team have been kidnapped by Al-Zarqawi terrorists for not releasing the Euro beta of Wow.
