Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

x8xGodx8x

Legacy Member
het gaat der toch voor donderdag moeten zijn dus een beetje wachten kan er nog af maar als het der niet is is het vertrouwen in blizzard ook weg ze.

als ze dan ni doen wat ze zeggen gaan ik ze geen 180 € per jaar geven zenne

Fuzetsu

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
het gaat der toch voor donderdag moeten zijn dus een beetje wachten kan er nog af maar als het der niet is is het vertrouwen in blizzard ook weg ze.

als ze dan ni doen wat ze zeggen gaan ik ze geen 180 € per jaar geven zenne


Oki doki, suit yourself :]

Dus als het er vrijdag is gaat gij geen WoW spele ^_^

:evul:

wolfen

Legacy Member
x8x dan mag ik wel je account hebben hé ;) jaah ik wist het :d lieve jonge :d

x8xGodx8x

Legacy Member
@ Tasadar : nee want ik heb al gespeeld en da compenceert een beeke maar ni veel dus ik denk wel da ik nog ff kan wachten op wow. Maar vertrouwen er in hebben dan is al wat moeilijker want 180€ is veel.

crazy_soy

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
@ Tasadar : nee want ik heb al gespeeld en da compenceert een beeke maar ni veel dus ik denk wel da ik nog ff kan wachten op wow. Maar vertrouwen er in hebben dan is al wat moeilijker want 180€ is veel.
ja ma hebde ook dank u gezegd tegen die persoon die u die account gegeven had :P(ja he :lol: )

Fuzetsu

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
@ Tasadar : nee want ik heb al gespeeld en da compenceert een beeke maar ni veel dus ik denk wel da ik nog ff kan wachten op wow. Maar vertrouwen er in hebben dan is al wat moeilijker want 180€ is veel.


CompenSeert just niks imo :]

Ben ook blij da'k het heb kunne spele, maar dan nog liefst nu de EU closed en open beta voor ik de full pas over 3 maand mag spele zuh :x

x8xGodx8x

Legacy Member
ja maar ik bedoel ik kan wat wachten he tot hij uit komt :p



THaNK YOU CRAZY FOR THE ACC AND PASS

crazy_soy

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
ja maar ik bedoel ik kan wat wachten he tot hij uit komt :p



THaNK YOU CRAZY FOR THE ACC AND PASS
ma jong daar moete toch gene merci voor zeggen zenne :rofl:

warelfs

Legacy Member
:eek: :eek: :eek: hebt gij een acc en pass gekregen van die ??????????????????????, zo ja geluk zak het zo een droom zijn vooor mij en misschien ook altijd blijven (ja tot het uit komt :p )

crazy_soy

Legacy Member
warelfs zei:
:eek: :eek: :eek: hebt gij een acc en pass gekregen van die ??????????????????????, zo ja geluk zak het zo een droom zijn vooor mij en misschien ook altijd blijven (ja tot het uit komt :p )
is een clangenoot en heb hem en nog iemand anders acces totomijn account gegeven vor te testen ;)

Mennol

Legacy Member
Kzie de volgende newspost al aankomen:
01/10/2004
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month!

Morge begint het academiejaar voor mij dan ga k niet veel meer kunne spelen :sad:

Fuzetsu

Legacy Member
Mennol zei:
Kzie de volgende newspost al aankomen:
01/10/2004
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month!

Morge begint het academiejaar voor mij dan ga k niet veel meer kunne spelen :sad:

Ma nee, ik zie het als volgt:

09/30/2004
As announced earlier this week the European WoW Beta has started.

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
is het al bezig ??? dan zit ik er niet in :cry:


Rofl :/

Was een estimated start time...

Die ene (srry nick vergete :x) zei dat het in oktober nog een maand zou dure ofzo, ik zei: eerder 30 september :)

Miche

Legacy Member
Khoop voor hem dattem dit nog ziet voor hij gaat slapen anders is gans zijn avond/nacht/dag omzeep :rofl:

Phoo

Legacy Member
09/27/2004

The Blizzard Dev team have been kidnapped by Al-Zarqawi terrorists for not releasing the Euro beta of Wow.

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
09/27/2004

The Blizzard Dev team have been kidnapped by Al-Zarqawi terrorists for not releasing the Euro beta of Wow.


Al-Zarqawi O_o

Enuh... ze hebbe nog 3 dage eh -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan