Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QuoteRevival

Legacy Member
FreFre zei:
Waar men meestal gewoon enkele dagen op voorhand een maintenance warning gaf op Battle.net stond het volgende er al op 8 September...


ISP Maintenance in EUROPE
Wednesday, September 8, 2004
All European Battle.net services will be unavailable for approximately 30 minutes beginning September 23rd, starting at midnight UTC. Affected realms include Europe and Northrend.

Als dit geen hint was...

was da nie gewoon voor die 1.17 patch van wc3?
Ik denk dat jullie te snel jumpen, STEL dat ze vandaag emails sturen, dan wil dat nog niet zeggen dat je ook al op server zou kunnen vandaag, als het al lukt om de download te doen op 1 dag!
Bij amerikannen hebben sommigen 2-3 nachtjes mogen downen omdat het te traag ging!

mightybunny

Legacy Member
met BT moet dat lukken als genoeg mensen hun upload laten openstaan.
Als ik erin zit dan kun je al zeker 1 seed verwachten :-)
Moet wel oppassen met die stomme telenet limiet :-(

ZenT

Legacy Member
Iemand concreet een idee over wanneer ze nu live gaan? (closed eu beta) - official launch (eu) pas begin 2005 las ik erges

QuoteRevival

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Jup, da's ook de reden wrm ik men client nog altijd op men PC heb staan. En omdat ik de nieuwe patch ook heb kunnen downloaden gaat die 99% zeker ook werken met de EU Closed Beta ^_^

maybe, maybe not, is nog nergens gezegd dat de patchen gelijk gaan lopen met amerikaanse versie ( wat ik eigelijk betwijfel aangezien het game voor ons ook later uitkomt dan in amerika)

Dus als jij nu laat ons zeggen, versie b hebt en we loggen in op eu server die op versie a draait dan zal da niet echt lukken...

Phoo

Legacy Member
Will the servers be patched simultaneously after release everywhere in the world?

Chris Sigaty: Yes, we will patch all servers around the world simultaneously.

nothingButme

Legacy Member
hmm ik gok op 24 september 12.50 da de beta begint :P
maar voor stress tester die wow hebben gedownload twijfel ik dat da gaat werke

QuoteRevival

Legacy Member
Phoo zei:
Will the servers be patched simultaneously after release everywhere in the world?

Chris Sigaty: Yes, we will patch all servers around the world simultaneously.

Ja ge typt het zelf AFTER RELEASE, mijn reply was op de mening van een forum bezoeker dat zijn stress versie zou werken met eu beta, en dat is VOOR DE RELEASE
:ironic:

Phoo

Legacy Member
denk het wel omdat je de stress kan patchen naar de nieuwste versie :ironic:

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
denk het wel omdat je de stress kan patchen naar de nieuwste versie :ironic:


Idd :]

En trouwens... er waren ook genoeg closed Beta testers die met hun zelfde client op de Stress Test zaten...


Dus, ik denk wel da die crosscompatible is :)

Fuzetsu

Legacy Member
crazy_soy zei:
ja want ge kunt nie meer downloaden via fileplantet :angry:


ROFLOL :D

Als ge hem wilt... ik brand em wel voor u incl. laatste patch :]

5 € incl. verz ^_^ (op dvd uiteraard)

nothingButme

Legacy Member
ik hoop dat die strees test client werkt want ik krijg maandag pas mijn top snelheid want nu gaat mijn internet traag!!!!!!!!!!

Fuzetsu

Legacy Member
crazy_soy zei:
naah ik download wel :)


Lol, ik zit dan prolly al te spele :D

Downloaden ging hier ongeveer tegen 300 Kbyte /sec via FP... ma via bittorent zou da wel kunne uitlekken >.<

Downloaden van de patch ging tegen 100 Kbyte /sec... dus gok maar op +- die speed ofzo :]

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
hoe komt gij aan die patch tasadar?


>.< doh :/

Kzat in de Stress Test...

Ge moet gewoon uw login en pass type van bij de stress test (of andere gegevens zoude ook goe moete zijn) en dan login, en dan begint em met die te DL'en :]

nothingButme

Legacy Member
ik zit nu me 56k :( pas zondag avond kan ik die patch dlen :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan