Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crazy_soy

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Lol, ik zit dan prolly al te spele :D

Downloaden ging hier ongeveer tegen 300 Kbyte /sec via FP... ma via bittorent zou da wel kunne uitlekken >.<

Downloaden van de patch ging tegen 100 Kbyte /sec... dus gok maar op +- die speed ofzo :]
:ironic: o nee dan kunde 3-4uur meer als mij spelen.
ik moet volgende week nie werken ds ik haal u wel in zenne :p :cool:

Fuzetsu

Legacy Member
crazy_soy zei:
:ironic: o nee dan kunde 3-4uur meer als mij spelen.
ik moet volgende week nie werken ds ik haal u wel in zenne :p :cool:


Duh tuurlijk, ma ik kan gewoon nie naar school gaan :D

Kzit op Hogeschool, dus eh, jaartje dubbelen en jaartje WoW Spele...

Interessante combo ^_^

wolfen

Legacy Member
ik hoop dat ik erbij zit :( ik hoop het zo ....

als iemand teveel accounts heeft ? ... denk even aan me :$

nothingButme

Legacy Member
tasadar ik ben zeker da ik er ni in zit plz geef mij een cd-key :P :D :P

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
tasadar ik ben zeker da ik er ni in zit plz geef mij een cd-key :P :D :P


Wtf man...

Hoe kunde daar nu zo zeker over zijn >.<

En dan nog... ik die "verafgood" wordt O_o

:crazy:

Fuzetsu

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
Wie weet zit iedereen der in he


Khoop het... :]

Maaruh, is er ergens een vermelding geweest wat het max. aantal slots waren in de eerste fase??? :o

Drizzt

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Duh tuurlijk, ma ik kan gewoon nie naar school gaan :D

Kzit op Hogeschool, dus eh, jaartje dubbelen en jaartje WoW Spele...

Interessante combo ^_^
goe bezig :niceone:


uw mama zal trots op u zijn :]

^^

Fuzetsu

Legacy Member
Drizzt zei:
goe bezig :niceone:


uw mama zal trots op u zijn :]

^^


Mjeh... i know ;;_;;


Alhoewel ze heeft gezegt da ik 1 jaar mocht dubbelen, maar daarna ist zelf betale >.<

Dus eh... zal toch mer men best doen :x

ZiMoNe

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Mjeh... i know ;;_;;


Alhoewel ze heeft gezegt da ik 1 jaar mocht dubbelen, maar daarna ist zelf betale >.<

Dus eh... zal toch mer men best doen :x

Ze heeft gelijk dat ge et zelf moet betalen.

wolfen

Legacy Member
lalzor ... , :( khoop da er hier wa lieve mense zitte en mij een account schenken :( kijk er zo naar uit .. en kheb me 1 keer ingeschreven en kweet gwn dak er nie bij ga zitte :( ...

Alvast bedankt

Fuzetsu

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
alle het mag wel eens gaan beginnen ze



Bij de stress test deed blizz het rond donderdag nacht... dus er... da wil zegge:

Prolly niet dit weekend, maar wel donderdag nacht aangezien dat de 30ste van de maand is en das hunne laatsten dag >.<


Ik verveel mij hier te pletter :x

x8xGodx8x

Legacy Member
ik niet maar HET MAG WEL BEGINNEN want dit hangt men voeten uit en als iet men voeten uit hangt zit de kans der in dak het nimmer moet hebben.

Ik haat usa en hun altijd snellere release en beta. Precies of da wij minderwaardig zijn

Fuzetsu

Legacy Member
x8xGodx8x zei:
ik niet maar HET MAG WEL BEGINNEN want dit hangt men voeten uit en als iet men voeten uit hangt zit de kans der in dak het nimmer moet hebben.

Ik haat usa en hun altijd snellere release en beta. Precies of da wij minderwaardig zijn


Al vaak gezegt, maar komt vooral door:

Versies die vertaald moeten worden naar het Frans, Duits etc...
Vestigingsplaats van Blizzard is de US (hoofdkantoor dan toch).

ff CoD - UO uitspele en dan mer wa rondbutsen ofzo O_o

nothingButme

Legacy Member
ik verveel mij dood mijn internet gaat supertraag en ik heb geen spellekes voor uit te spele :cry:

crazy_soy

Legacy Member
ik in totaal een +-14x ingeschreven ma clanmates en mates komen voor :p
dan mss hier uitdelen

Destroybe

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Al vaak gezegt, maar komt vooral door:

Versies die vertaald moeten worden naar het Frans, Duits etc...
Vestigingsplaats van Blizzard is de US (hoofdkantoor dan toch).

ff CoD - UO uitspele en dan mer wa rondbutsen ofzo O_o
hem cod al uit dus verveel mij weer, had hem woensdag al uit :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan