Archief - jaja nog eventjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warbringer

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Neje, want in Engeland zitte ze 1 uur achter ^_^


Dus nog 1.05 u :D

zit hun hoofdzetel voor WoW Europe ni in Parijs ? :wtf:

trouwens

World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56
The European Closed Beta Test of World of Warcraft starts today and European gamers will be able to test the very latest version of the game, which includes the latest content and updates, following the push yesterday in North America and Korea. Moving forward, Beta Testers in Europe, North American and Korea will have access to the same content as future pushes will occur simultaneously in all territories.
The European Beta Test will initially offer the English language version, and in due course the French and German language versions will be introduced to the testing process.

The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.

We would like to thank again everyone who has signed up and wish you all the very best of luck in being selected.

May our paths cross in World of Warcraft!

Fuzetsu

Legacy Member
Tis bezig :/

Check site now :x


edit:

Mails worden in waves verstuurd...

Normaal zou ge binne 3 dagen ofzo uw mail moete hebbe, anders: pech dan zit ge der PROLLY nie in :x

Warbringer

Legacy Member
nu hopen da ik bij de eerste keuze zit ^^
/me staart naar msn-knopje van 'geen nieuwe e-mailberichten' in de hoop dat het ineens verspringt naar 1

(en dan blijkt het prolly spam te zijn :( )

Mennol

Legacy Member
Ze hebben echt wel tot de laatste moment gewacht eh :l
en ik heb nog geen mail :(

Fuzetsu

Legacy Member
Mennol zei:
Ze hebben echt wel tot de laatste moment gewacht eh :l
en ik heb nog geen mail :(


Zoals ik al zei: mails kome in waves, net zoals op site staat...

+- 3 dage geduld als ge pech hebt, en als ge uberpech hebt kunde voor altijd wachten want dan zidde er nie in :[

QuoteRevival

Legacy Member
...dammm testers worden over de volgende dagen gespreid gemailedn nog paar dagen nagelbijten voor we zeker zijn of we er niet bijzijn

Fuzetsu

Legacy Member
Moordpop zei:
een pintje voor Tasadar ,he was right
vandaag middernacht
:woohoo:


Pintje? Een ganse ton ja :]

^_^


Ge kunt trouwens allemaal gaan slape, eerste mails bij US Beta kwamen 8 uur na aankondiging op de site aan :]


Ik check morge nog ff voor ik naar school ga, en dan op school nog meerdere malen :p

De Smeerlap

Legacy Member
boee :p nog gene mail in inbox .... en dan zijn wij de grootste wowsite/community in belgie :p ffs NEED beta :p

crazy_soy

Legacy Member
De Smeerlap zei:
boee :p nog gene mail in inbox .... en dan zijn wij de grootste wowsite/community in belgie :p ffs NEED beta :p
niemand heeft al een mail gehad zijn nog nie verstuurd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan