Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warre

Legacy Member
met mijn aanvallen heb ik nog niet veel succes gehad

eerst spion gestuurd naar stadje, hem komt aan en al direct ontdekt :wtf:
voor de rest al 400 hout gestolen van mijn mede-eilandbewoners :)

crackdasher

Legacy Member
als je iemand van je eiland pillaged (ne inactive), kunt ge dan resources meepakke?
wnat kheb al twee keer gedaan, ma mn manne brachte nix mee (de stede hadde mannekes in de wood)

edit: mm net post van warre geleze hierbove :)

Timmie

Legacy Member
1 slingerventje is eraan gegaan
hij heeft 3 marble en 3 sulphur gestolen :lol:

Sylvarant

Legacy Member
Is het echt zinvol om nu al een leger te bouwen? 40wood per soldaat maar belangrijkste 8 gold per uur.. + citizens kun je beter gebruiken

Of levert het raiden al resultaten op?

Voor de veiligheid ben ik de wall naar lvl 2 aan het doen :)

Santa

Legacy Member
Sylvarant zei:
Is het echt zinvol om nu al een leger te bouwen? 40wood per soldaat maar belangrijkste 8 gold per uur.. + citizens kun je beter gebruiken

Of levert het raiden al resultaten op?

Voor de veiligheid ben ik de wall naar lvl 2 aan het doen :)

Idd kvin het zinloos, ik leef in volle harmonie met de andere eilandbewoners dus. Liever geen goud enzo dokken voor upkeep :)

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Idd kvin het zinloos, ik leef in volle harmonie met de andere eilandbewoners dus. Liever geen goud enzo dokken voor upkeep :)

Ik ben wel bang dat sommige me later misschien backstabben :) daarom donate ik veel dus dan zullen ze mij wel niet aanvallen :p

Timmie

Legacy Member
Santa| zei:
Idd kvin het zinloos, ik leef in volle harmonie met de andere eilandbewoners dus. Liever geen goud enzo dokken voor upkeep :)
Ja ik heb mijn slingers ook meteen disbanned na die aanval. Heeft echt niet veel nut... Ik heb gewoon 1 schipje om mij te beschermen tegen invallen vanaf zee.

Sylvarant

Legacy Member
Dit spel heeft echt veel potentie.. jammer ervan is dat je niet kan kiezen op welk eilandje terecht komt :p

Misschien moeten we met zijn allen onze 2e colony bij elkaar gaan ^^

Santa

Legacy Member
Sylvarant zei:
Dit spel heeft echt veel potentie.. jammer ervan is dat je niet kan kiezen op welk eilandje terecht komt :p

Misschien moeten we met zijn allen onze 2e colony bij elkaar gaan ^^
Haha ja da moeten we idd doen. Zo vier eilandjes vol ofzo met elk andere grondstof :p

Timmie

Legacy Member
Dat zou nog een idee zijn :)

beetje communistisch systeem opstarten dan :p

WarBlade

Legacy Member
Zalig spelleke eigenlijk... :D Ben op het moment lvl 4 (townhall dus, de rest verschilt nog in levels) en vind het wel fun... Enkel jammer dat het zo lang duurt per stap dat je kan doen...

Daarstrax wel een bericht gehad van ene: "I have spoken to our neighbours and we decided you should pay all the donations, you agree or not ?"

:wtf:

Eventjes teruggestuurd dat ik in het totaal al veel meer dan hem heb gedoneerd en hij best een toontje lager kan gaan zingen omdat ik vanaf nu mijn oog op hem gericht heb... :) Oh, en aangezien hij mij aanviel, heb ik hem al twee keer terug aangevallen...

Weliswaar met succes, maar toen hij me aanviel, had hij wat gold en zo'n 180 hout mee... Ik heb hem twee keer aangevallen en krijg elke keer maar 1 gold mee... :unsure:

Sylvarant

Legacy Member
WarBlade zei:
Daarstrax wel een bericht gehad van ene: "I have spoken to our neighbours and we decided you should pay all the donations, you agree or not ?"

Ik lig dubbel :rofl:

Wall is nu lvl 2 en academy is aan het upgraden naar lvl 5 :)

Ik heb 9,575 gold :) jullie?

Santa

Legacy Member
WarBlade zei:
Zalig spelleke eigenlijk... :D Ben op het moment lvl 4 (townhall dus, de rest verschilt nog in levels) en vind het wel fun... Enkel jammer dat het zo lang duurt per stap dat je kan doen...

Daarstrax wel een bericht gehad van ene: "I have spoken to our neighbours and we decided you should pay all the donations, you agree or not ?"

:wtf:

Eventjes teruggestuurd dat ik in het totaal al veel meer dan hem heb gedoneerd en hij best een toontje lager kan gaan zingen omdat ik vanaf nu mijn oog op hem gericht heb... :) Oh, en aangezien hij mij aanviel, heb ik hem al twee keer terug aangevallen...

Weliswaar met succes, maar toen hij me aanviel, had hij wat gold en zo'n 180 hout mee... Ik heb hem twee keer aangevallen en krijg elke keer maar 1 gold mee... :unsure:
Haha ge et al boel ofwa, vet :p

Santa

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ik lig dubbel :rofl:

Wall is nu lvl 2 en academy is aan het upgraden naar lvl 5 :)

Ik heb 9,575 gold :) jullie?

3000, maar kzet altijd al mn workerkes vollen bak he zodak geen grondstoffen mis. Ganse dag op -50 gestaan bijna :p

Sylvarant

Legacy Member
Heb zojuist 1k total donate aan de sawmill

Name Donated Level Number of workers
Sylvarant 1000 Level 6 81 Workers
Lythieron 994 Level 2 40 Workers
Closam 794 Level 5 66 Workers
Shitty 600 Level 5 40 Workers
Noobville 466 Level 6 81 Workers
Havana 120 Level 5 66 Workers
Henfield 50 Level 1 40 Workers
Polis 0 Level 1 20 Workers
Polis 0 Level 1 30 Workers
Babel 0 Level 1 35 Workers
Alterum 0 Level 2 12 Workers

Is dit eerlijk? dacht het niet.. Hava leeched dus die gaat dood :applause:

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
3000, maar kzet altijd al mn workerkes vollen bak he zodak geen grondstoffen mis. Ganse dag op -50 gestaan bijna :p

Tuurlijk dat doe ik ook :) max saw mill, max quarry en max research :)

Heb marble verkocht voor 25 gold each

crackdasher

Legacy Member
hier ist ng goe verdeeld, de donations

Name Player name Donated Level Number of workers
Kilauea Pele 900 Level 7 81 Workers
Arcadia Rachel 900 Level 5 81 Workers
Miass pralientje 890 Level 6 81 Workers
Quebec HornedAngel 800 Level 4 81 Workers
Water Deep Winters Bear 578 Level 2 52 Workers
Olimpus FXS 70 Level 4 45 Workers

kzou die olimpus wel wille aanvalle, mjah dunno of dat zo goe wel ga zijn :unsure:

Piedro

Legacy Member
kheb net een colony gesticht ^^

kheb wel een beetje schrik dat ze dat gaan aanvallen, omdat zo'n klein stadje een makkelijk doelwit lijkt
dus kheb maar meteen een paar manschappen naar daar gestuurd :)

nu men academy daar snel opbouwen en uitbreiden en dan een pak sneller researchen :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan