Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sylvarant

Legacy Member
Iedereen kom op Epsilon server

Ik heb nu 2e colony en ga nu rushen voor embassy :)

Welke alliance naam is beter? Telenet, Pandora of 9lives?

TIIMM

Legacy Member
Ik heb juist een palace gebouwd :) Alser iemand Crystall glass wil kopen.. ;) heb wine nodig

Ariadne

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------
Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]
-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]
-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

protnie

Legacy Member
Sylvarant zei:
Iedereen kom op Epsilon server

Ik heb nu 2e colony en ga nu rushen voor embassy :)

Welke alliance naam is beter? Telenet, Pandora of 9lives?
Denk dat ge best gewoon 9lives neemt.

Mix

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------
Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]
-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]
-----------------
Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

Naam: Mix
Stad: The City
Eiland: Ingatia [33:45]

Sylvarant

Legacy Member
protnie zei:
Denk dat ge best gewoon 9lives neemt.

Ja dacht het zelf ook ^^

Btw 2e colony is echt chill :)

Ik dacht ik moet net als het begin alles opbouwen nouja dat klopt maar de research hoef je niet over te doen! het gaat zelfs een pak sneller :)

Dit spel ruled :applause:

crackdasher

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ja dacht het zelf ook ^^

Btw 2e colony is echt chill :)

Ik dacht ik moet net als het begin alles opbouwen nouja dat klopt maar de research hoef je niet over te doen! het gaat zelfs een pak sneller :)

Dit spel ruled :applause:

2 colonies al :o

RESPECT :p

WarBlade

Legacy Member
Gamma

Naam: Jelle
Stad: Antverpia
Eiland: Maubios (78:54)

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Deneios[36:34]

Naam: Warre
Stad: Mighty Mouse
Eiland: Kagios[54:35]

------------------

Delta

Naam: Groopy
Stad: Couillon Inc
Eiland: Trozios[50:68]

Naam: Kartask
Stad: Kartazan
Eiland: Ranuos[50:65]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Cheadios[50:24]

-----------------

Zeta


Naam: pieta
stad Pietatolis
eiland:Pycios[46:34]

-----------------

Epsilon

Naam: pieta
Stad: Pietatolis
Eiland: Rodatia[29:62]

Naam: Timmeke154
Stad: Ypres
Eiland: Reicios[33:38]

Naam: Gladz0r
Stad: Hasselaris
Eiland: Boedios[74:65]

Naam: Ki_Baj
Stad: Alosta
Eiland: Zhusaios[70:64]

Naam: ITE
Stad: TKiFr
Eiland: Sootios[43:60]

Naam:SiO
Stad: SiOville
Eiland: Bejios[42:59]

Naam: coillie
Stad: coillie1
Eiland: Awutia[28:34]

Naam: Timmie
Stad: Timmietown
Eiland: Risiatia[50:74]

Naam: Pralientje
Stad: Miass
Eiland: Taiuios[59:46]

Naam: Griever
Stad: Sconce
Eiland: Whehiios[74:34]

Naam: reav
Stad: Anchorage
Eiland: Haytios[81:53]

Naam: Kartask
Stad: kartazan
Eiland: Gewios[50:72]

Naam: Virox
Stad: Smosnie
Eiland: Ryneos[58:70]

Naam: Santa
Stad: Aegeia
Eiland: Honyos [62:51]

Naam: Papam
Stad: Papstida
Eiland: Emoios [48:71]

Naam: MrProim
Stad: Proimville
Eiland: Risietia [50:63]

Naam: Nostradamus2000
Stad: Profetia
Eiland: Zaroios[53:40]

Naam: Xargon
Stad: Benoit-town
Eiland: Doudios[14:43]

Naam: Spirith
Stad: Orville
Eiland: Awitia[38:70]

Naam: Ariadne
Stad: Atalanta
Eiland: Gaylios [27:76]

Naam: Mix
Stad: The City
Eiland: Ingatia [33:45]

Naam: Nocturn
Stad: Atlantis
Eiland: Ackeytia [81:60]

WarBlade

Legacy Member
Hoe komt het dat jullie materials kunnen looten... ? :( Als ik iemand aanval, kom ik steeds maar terug met 1 gold... :unsure:

Je moet toch enkel "Pillage" kiezen, je aantal soldaatjes en dan "Ok" drukken, hé ? Of moet je nog iets anders doen om te looten ?

Sylvarant

Legacy Member
WarBlade zei:
Hoe komt het dat jullie materials kunnen looten... ? :( Als ik iemand aanval, kom ik steeds maar terug met 1 gold... :unsure:

Je moet toch enkel "Pillage" kiezen, je aantal soldaatjes en dan "Ok" drukken, hé ? Of moet je nog iets anders doen om te looten ?

Ja meer dan één slinger sturen :p

Of misschien heeft diegene geen resources meer of grote warehouse

WarBlade

Legacy Member
K'had er 10 gestuurd... :) Maar nu zijn ze weer onderweg hé... K'zen benieuwd hé... :)

crackdasher

Legacy Member
ge moet ook zien dat ge vrije schepen hebt e, voor de goederen te gaan halen!

WarBlade

Legacy Member
Idd, ik zie nu net da'k er eentje op weg heb om 50 wood te gaan halen... :) Nice, begin het stilaan door te hebben denk ik... :)

Sylvarant

Legacy Member
crackdasher zei:
ge moet ook zien dat ge vrije schepen hebt e, voor de goederen te gaan halen!

Trade fleets of van die battleships?

Ik heb 5 trade fleets atm

SIO

Legacy Member
trade fleets, en binnenkort (of zelf nu al) zou ik nooit aanvallen zonder eerst met warschips haven te blokkeren, want anders zijn je soldaten eraan, verdronken op zee ;)

Het is btw een vrij belangrijke zaak wie leader wordt van alliance + de 3 andere posten, dus dient goed overlegd te worden ;)

SIO

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ja dacht het zelf ook ^^

Btw 2e colony is echt chill :)

Ik dacht ik moet net als het begin alles opbouwen nouja dat klopt maar de research hoef je niet over te doen! het gaat zelfs een pak sneller :)

Dit spel ruled :applause:
sommoge researches gelden enkel voor het eiland waarop ze onderzocht zijn zelf zeggen admins, maar niet welke spells, probably de grotere :)

Santa

Legacy Member
SIO zei:
trade fleets, en binnenkort (of zelf nu al) zou ik nooit aanvallen zonder eerst met warschips haven te blokkeren, want anders zijn je soldaten eraan, verdronken op zee ;)

Het is btw een vrij belangrijke zaak wie leader wordt van alliance + de 3 andere posten, dus dient goed overlegd te worden ;)
Inderdaad, moeten vier mensen zijn die veel actief zullen zijn en te vertrouwen zijn.

Ik stem voor een van de posten al op SIO, die heeft met managen van Titans in Footstar al bewezen dat hij zich voor een spel kan inzetten als leider!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan