Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ycios[46:34]
iODenk dat ge best gewoon 9lives neemt.Sylvarant zei:Iedereen kom op Epsilon server
Ik heb nu 2e colony en ga nu rushen voor embassy
Welke alliance naam is beter? Telenet, Pandora of 9lives?
ycios[46:34]
iOprotnie zei:Denk dat ge best gewoon 9lives neemt.


Sylvarant zei:Ja dacht het zelf ook ^^
Btw 2e colony is echt chill
Ik dacht ik moet net als het begin alles opbouwen nouja dat klopt maar de research hoef je niet over te doen! het gaat zelfs een pak sneller
Dit spel ruled :applause:


ycios[46:34]
iOWarBlade zei:Hoe komt het dat jullie materials kunnen looten... ?Als ik iemand aanval, kom ik steeds maar terug met 1 gold...
Je moet toch enkel "Pillage" kiezen, je aantal soldaatjes en dan "Ok" drukken, hé ? Of moet je nog iets anders doen om te looten ?

crackdasher zei:ge moet ook zien dat ge vrije schepen hebt e, voor de goederen te gaan halen!


sommoge researches gelden enkel voor het eiland waarop ze onderzocht zijn zelf zeggen admins, maar niet welke spells, probably de grotereSylvarant zei:Ja dacht het zelf ook ^^
Btw 2e colony is echt chill
Ik dacht ik moet net als het begin alles opbouwen nouja dat klopt maar de research hoef je niet over te doen! het gaat zelfs een pak sneller
Dit spel ruled :applause:

Inderdaad, moeten vier mensen zijn die veel actief zullen zijn en te vertrouwen zijn.SIO zei:trade fleets, en binnenkort (of zelf nu al) zou ik nooit aanvallen zonder eerst met warschips haven te blokkeren, want anders zijn je soldaten eraan, verdronken op zee
Het is btw een vrij belangrijke zaak wie leader wordt van alliance + de 3 andere posten, dus dient goed overlegd te worden![]()