Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AeroFury

Legacy Member
Zou het nie beter zijn om de start post aan te passen met een overzichtje van alle members.
Want iedere keer die lijst van alle members 2-3 keer op een pagina :x

Sylvarant

Legacy Member
SIO zei:
trade fleets, en binnenkort (of zelf nu al) zou ik nooit aanvallen zonder eerst met warschips haven te blokkeren, want anders zijn je soldaten eraan, verdronken op zee ;)

Het is btw een vrij belangrijke zaak wie leader wordt van alliance + de 3 andere posten, dus dient goed overlegd te worden ;)

Ik wil wel graag de leider zijn :) Heb al leadership ervaring met Travian en Tribalwars :)

Ben aan het rushen om zsm de alliance te kunnen maken. En mijn 2e colony schiet als kool uit de grond :p

Vind het een zeer verslavend spel tot nu toe :)

Re@V0r

Legacy Member
wel kak da ge geen 'volgorde' kan opgeven om je gebouwen te zetten
nu moet ge tijdens de week praktisch ne gansen dag wachten eer ge terug kan bouwen aangezien ge snachts slaapt en overdag gaan werken / naar school zijt

terwijl diegenen die thuis zouden zitten ganse dagen er in feite voordeel uit halen aangezien ze non-stop kunnen bouwen en upgraden door direct een nieuwe te selecteren

SIO

Legacy Member
Sylvarant zei:
Ik wil wel graag de leider zijn :) Heb al leadership ervaring met Travian en Tribalwars :)

Ben aan het rushen om zsm de alliance te kunnen maken. En mijn 2e colony schiet als kool uit de grond :p

Vind het een zeer verslavend spel tot nu toe :)
mm maar ik dacht gelezen te hebben dat je 3 alliancepoints nodig hebt om alliance te kunnen maken, dus ik dénk dat er 3 spelers ambasade moeten hebben

ikzelf ben met invention bezig, is vanacht klaar en dan ga ik liever eerst voor ink dan foreign cultures tbh, 4% researchbonus is niet niks :)

Re@V0r

Legacy Member
kdenk eerder da je embassy level 3 moet zijn eer ge een alliance kunt stichten?

SIO

Legacy Member
Diplomat Points
For most agreements you need diplomat points. You get these when you build or expand embassies. Each embassy gives you, your expansion stage+2 diplomat points.

3 punten dus zoals ik zei, en blijkbaar per level krijgt ge punt, komt op zelfde neer :)

wat bedoelen ze met 'your expansion stage'

_DM_

Legacy Member
Ben opnieuw gestart op Epsilon :p

Iemand die een invite kan sturen ? :unsure:

Eiland: Ustios
Stad: Antverpia
Naam: Jelle

:p

Sylvarant

Legacy Member
SIO zei:
mm maar ik dacht gelezen te hebben dat je 3 alliancepoints nodig hebt om alliance te kunnen maken, dus ik dénk dat er 3 spelers ambasade moeten hebben

ikzelf ben met invention bezig, is vanacht klaar en dan ga ik liever eerst voor ink dan foreign cultures tbh, 4% researchbonus is niet niks :)

Om een alliance te stichten heb je idd een embassy lvl 3 nodig.. als ik niet onverwachts gefarmed wordt is de 9lives alliance morgenochtend een feit :)

Santa

Legacy Member
Spijtig da je ni kunt trouwen in da spel of kzou met crackie trouwen! En dan gaan wonen in Miass!

TIIMM

Legacy Member
Hey,

Wat is de prijs voor crystall?

Ik heb redelijke voorraad crystall.. Hoeveel gold brengt dat op per crystal?

crackdasher

Legacy Member
In mijn radius wordt da verkocht tussen 14 en 20 per stuk, ter zijn zotte die >35 vrage ma die verkope nix :p

WarBlade

Legacy Member
Heeft er al iemand een alliance ? Die 9lives alliance misschien ? :D If so, please invite me... :)

pieta

Legacy Member
crackdasher zei:
In mijn radius wordt da verkocht tussen 14 en 20 per stuk, ter zijn zotte die >35 vrage ma die verkope nix :p

hier +50:ironic:

en er biedt maar ene crystall aan...

Groopy

Legacy Member
crackdasher zei:
In mijn radius wordt da verkocht tussen 14 en 20 per stuk, ter zijn zotte die >35 vrage ma die verkope nix :p

Tdees is zo'ne zot. voor Marble dan, en ze verkopen wel btw ;)
Aan 35 dan, maar meestal ruil ik gewoon met anderen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan