Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sylvarant

Legacy Member
Ik heb al een palace.. nog 2,5 uur en dan is research klaar en dan kan ik tavern bouwen.. ik krijg nog maar 1,2 citizens per uur :(

_DM_

Legacy Member
Plezant hoe er zo telkens subtiele dingen bij komen, m'n dorp is nu level 4 en er staan bankjes, een waterput... :p

Sylvarant

Legacy Member
Breaking news: Met een lvl 3 Embassy kunnen we een Alliance starten :)

Ik zie een Telenet alliance wel zitten ^_^ en wil hem wel maken

coillie

Legacy Member
'k ben goe opgeschoven in rank, dunno why maar sta in top 50. 'k zie het wel zitten om te joinen, ma 'k moet eerst nog wa ontwikkelen daarvoor denk'k
traden gaat redelijk hier, maar kan beter.
het gros donate en da's toch wel heel belangrijk zo te zien.

Anima

Legacy Member
idd telenet alliance zou wel leuk zijn, alleen wie zit in de buurt van die tech ?

Sylvarant

Legacy Member
Anima zei:
idd telenet alliance zou wel leuk zijn, alleen wie zit in de buurt van die tech ?

Over 20 min is mijn tavern tech klaar daarna doe ik die research voor embassy :)

Japser

Legacy Member
bij mij donate er ni veel volk
Ik heb wel al zo standaardberichtje gestuurd aan alle mensen op mijn eiland. Da ze moeten donaten en hoe ze da doen. Dus hopelijk komt het in orde :)

_DM_

Legacy Member
Ik heb al 5000 gold ge-donate :p
Maar bij ons is dat niet zo belangrijk, Blessing is een Defense-bonus voor alle troepen op het eiland die een stad beschermen...

pieta

Legacy Member
ik heb goedkopere upkeep, dus da kan later very handy zijn!

no steeds geen marble:sad:
kheb maar 1 ding kunne upgraden op een hele dag tijd:sop:

Timmie

Legacy Member
was even een tijdje niet thuis :)

een hoop geresearched ondertussen. Dadelijk updaten naar level 5 denk ik.

Japser

Legacy Member
pieta zei:
ik heb goedkopere upkeep, dus da kan later very handy zijn!

no steeds geen marble:sad:
kheb maar 1 ding kunne upgraden op een hele dag tijd:sop:

voor mijn taverne te upgraden duurt da ook 1e dag ze

En academy kan ik ni hoger zetten ...
Want anders ga ik teveel goud in de min

crackdasher

Legacy Member
hier zitte tg wel snelle researchers ze >_<
voor embassy moet ik eerst ng espionage doen, ma ben nu eerst culinary activities bezig ^^

pieta

Legacy Member
pentiumz zei:
voor mijn taverne te upgraden duurt da ook 1e dag ze

En academy kan ik ni hoger zetten ...
Want anders ga ik teveel goud in de min

nee, da upgraden was op 1.5 uur gedaan:p ik heb gewoon geen marble om te upgraden^^

ben nu mn leger licht aant opbouwen

Timmie

Legacy Member
#
Attack on Timmietown Fadenkreuz (Duration: 1h 17m)

#
37m 27s
33 units from Troya are on their way to Timmietown


zucht ....

Sylvarant

Legacy Member
_DM_ zei:
Ik heb al 5000 gold ge-donate :p
Maar bij ons is dat niet zo belangrijk, Blessing is een Defense-bonus voor alle troepen op het eiland die een stad beschermen...

Das wel veel.. teveel imo

Ik heb ook veel goud gedoneerd aan dat statue omdat ik dacht dat gold beetje zinloos was.. niet dus.. om scheepjes te kopen heb je gold nodig en dat gaat aardig oplopen na 5 scheepjes 1k+ en om een colony te stichten heb je 5 bootjes + 12,5k gold nodig. Bewaren dus of gebruik gold om grondstoffen te kopen die jouw eiland niet heeft.

Over de alliance.. Ik dacht dat ik die research kon doen maar moet eerst Spionage doen.. Het gaat dus nog wel ff duren..

Ik heb geen bezwaar om de alliance op te richten of wilt iemand anders dit liever of sneller? :p

Timmie

Legacy Member
Virox, aangezien gij het dichtst bij mij zit heb ik 300 marble naar u gestuurd.
(kunt ge mij dat later terugsturen? of ruilen met iets anders? :))
Dan kunnen ze dat toch al niet meer looten.
Mijn 1 ramschip gaat net klaar zijn voor hij aankomt. 10 slingers zijn ook in de maak.

Fucking lamer dat em is

SIO

Legacy Member
slimste is om warschip te bouwen, als t een kieken is vallen ze aan zonder warschips en dan zijn ze er aan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan