Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cubeh

Legacy Member
Juist SWTOR gekocht en installed, maar sluit altijd af tijdens de loading screen >.> Geen error of niks

VictorVonDoom

Legacy Member
wanneer krijg je een ship, compagnion of bestaat er iets van een mount en vanaf wanneer ? (bike,...)

Sancho

Legacy Member
Krijg hier een melding dat de game niet kan worden gespeeld op mijn huidige windows versie... Maar heb XP en bij de requirements staat die nochtans aangegeven. Iemand een idee aan wat het kan liggen?

Levicious

Legacy Member
Iemand die mij een timecard kan aankopen met visa? Ik stort terug :)

Zie GEZOCHT in buy & sell... Ipv in de queue te staan mag ik nu nog een gametime card zoeken. Alle sites zijn al uitverkocht met bancontact :)

microtje

Legacy Member
is het mogelijk om later bijvoorbeeld van assassin naar sorcerer te veranderen

Fraze

Legacy Member
Zijn battlegrounds eigelijk faction gebonden of is het empire vs empire of gemengd ?

microtje

Legacy Member
ook niet door konstant met je muis te klikken of alleen maar met die aanvallen die je krijgt?

Batiatus

Legacy Member
microtje zei:
kun je ook aanvallen zonder skills te gebruiken?

yannick zei:
Er is gene autoattack nee, das ook ni nodig :)
Is er niet bij elke class 1 skill die op 'auto-attack' lijkt (zoals bij IA, de eerste skill denk ik, dat je gewoon met je wapen vuurt en geen energy verbruikt)

Gentei

Legacy Member
Ik snap het niet waarom men zit the zeiken over het betalen en gratis maand....?

Face it elke mmo doet dit om uw gratis maand te activeren MOET je ofwel een gamecard kopen ofwel via visa voor 1 maand betalen zo moeilijk is dat toch niet?
Sommige zitten toch serieus drama te maken en beginnen met woorden te gooien als "afpersing" like what the fuck??

Eld0

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik snap het niet waarom men zit the zeiken over het betalen en gratis maand....?

Face it elke mmo doet dit om uw gratis maand te activeren MOET je ofwel een gamecard kopen ofwel via visa voor 1 maand betalen zo moeilijk is dat toch niet?
Sommige zitten toch serieus drama te maken en beginnen met woorden te gooien als "afpersing" like what the fuck??

neen, het feit is dat bioware niet de mogelijkheid laat onze account gratis te activeren voor de mensen die geen CC hebben. Wow heeft dit niet gedaan en met Rift kon je telefonisch activeren. Het lijkt me meer logisch eerst je 30 dagen te gebruiken voor je nog 2 maand extra betaald. Nu zit elke niet CC gebruiker met al 90dagen speeltijd

BubbaKush

Legacy Member
Eld0 zei:
neen, het feit is dat bioware niet de mogelijkheid laat onze account gratis te activeren voor de mensen die geen CC hebben. Wow heeft dit niet gedaan en met Rift kon je telefonisch activeren. Het lijkt me meer logisch eerst je 30 dagen te gebruiken voor je nog 2 maand extra betaald. Nu zit elke niet CC gebruiker met al 90dagen speeltijd

Stopt eens met vast te houden aan gedachten die je TOTAAL verkeerd voor hebt!

En het is NIET Logisch, voor u misschien omdat je ambetant loopt, maar ELKE GROTE mmo werkt op dit systeem of HEEFT gewerkt met dit systeem!

Wow heeft dat WEL gedaan! Die hebben dat achteraf versoepeld, als 1 van de VELE stappen om hun spel toegankelijker te maken voor het grote publiek!
Stopt met derover te wanken. Je hebt het verkeerd voor en maakt je belachelijk door eraan te blijven vasthouden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan