Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samus007

Legacy Member
snap het niet echt, ik kan geen gametime kopen met mijn visa omdat mijn code terug moet redeemen, heb ik met prelaunch reeds gedaan en hij aanavaard ze niet meer nu wegens reeds in gebruik

tiens

tekn0w!z

Legacy Member
In WoW kon je dit omzeilen door een dummy Visakaartnr. in te voeren.

Graham King » Credit card numbers

Neen, hier kan je nix mee aankopen, deze nummers werken volgens het VISA / Mastercard algoritme en worden als geldig beschouwd, enkel zonder krediet :)

Eld0

Legacy Member
BubbaKush zei:
Stopt eens met vast te houden aan gedachten die je TOTAAL verkeerd voor hebt!

En het is NIET Logisch, voor u misschien omdat je ambetant loopt, maar ELKE GROTE mmo werkt op dit systeem of HEEFT gewerkt met dit systeem!

Wow heeft dat WEL gedaan! Die hebben dat achteraf versoepeld, als 1 van de VELE stappen om hun spel toegankelijker te maken voor het grote publiek!
Stopt met derover te wanken. Je hebt het verkeerd voor en maakt je belachelijk door eraan te blijven vasthouden!

Belachelijk? Nu net niet. Facebook staat vol met gelijkaardige berichten. Het is en blijft niet eerlijk free play time te adverteren als je ze direct verplicht te betalen. Iedereen heeft recht op een mening, ik was inderdaad ambetant, dat was mijn eerste reactie.. wat ook een logische reacties is. Maar heb er mij bij neergelegd door een gamecard te kopen want ze laten me geen andere keuze. Voor mij blijft dit nog altijd valse reclame want op de box zou op zijn minst moeten vermeld staan dat als je geen CC hebt je verplicht bent nog eens 27€ op te hoesten om verder te kunnen spelen

tekn0w!z

Legacy Member
Eld0 zei:
Belachelijk? Nu net niet. Facebook staat vol met gelijkaardige berichten. Het is en blijft niet eerlijk free play time te adverteren als je ze direct verplicht te betalen. Iedereen heeft recht op een mening, ik was inderdaad ambetant, dat was mijn eerste reactie.. wat ook een logische reacties is. Maar heb er mij bij neergelegd door een gamecard te kopen want ze laten me geen andere keuze. Voor mij blijft dit nog altijd valse reclame want op de box zou op zijn minst moeten vermeld staan dat als je geen CC hebt je verplicht bent nog eens 27€ op te hoesten om verder te kunnen spelen

Valse reclame? Je koopt het spel toch niet omdat er een maand gratis gametime bij zit? :)

Anoniem0

Legacy Member
bleh account gelocked omdat ik security question vergeten ben.
is bellen de enigste oplossing want ik sta hier al 10 min in wacht. en dat kost geld....

Levicious

Legacy Member
tekn0w!z zei:
In WoW kon je dit omzeilen door een dummy Visakaartnr. in te voeren.

Graham King » Credit card numbers

Neen, hier kan je nix mee aankopen, deze nummers werken volgens het VISA / Mastercard algoritme en worden als geldig beschouwd, enkel zonder krediet :)

hier lukt dit niet , mijn "online" visa kaart werkte zelf niet.
Kan me niet voorstellen dat het hiermee wel zou werken :)

Shrimpy

Legacy Member
tekn0w!z zei:
Valse reclame? Je koopt het spel toch niet omdat er een maand gratis gametime bij zit? :)

Neen, maar het is wel een extra motivatie om het Wel te kopen.

tb-303

Legacy Member
Eld0 zei:
Belachelijk? Nu net niet. Facebook staat vol met gelijkaardige berichten. Het is en blijft niet eerlijk free play time te adverteren als je ze direct verplicht te betalen. Iedereen heeft recht op een mening, ik was inderdaad ambetant, dat was mijn eerste reactie.. wat ook een logische reacties is. Maar heb er mij bij neergelegd door een gamecard te kopen want ze laten me geen andere keuze. Voor mij blijft dit nog altijd valse reclame want op de box zou op zijn minst moeten vermeld staan dat als je geen CC hebt je verplicht bent nog eens 27€ op te hoesten om verder te kunnen spelen


Lees eens tegoed ONDERAAN op u DOOS of in midden van de EULA:


Valid accepted payment method and paid subscription or paid game card
required to play this game.
30 day subscription included with purchase.

Die laatste zin slaat dus op de purchase van die pre paid card of credit card, NIET de purchase van u spel.... :niceone:

Dus nogmaals, JIJ hebt het verkeerd voor, en het staat DUIDELIJK op je doosje of origin online pre order eula, no matter hoeveel andere pipos op facebook aan het bleiten zijn, dit is hoe een standaard betalende mmo werkt!

Freddy_reloaded

Legacy Member
witten zei:
bleh account gelocked omdat ik security question vergeten ben.
is bellen de enigste oplossing want ik sta hier al 10 min in wacht. en dat kost geld....

Heb hetzelfde voorgehad... die telefoon is idd geen doen. Best een mailtje naar support sturen zoals ik (ze gaan dan vragen om een kopij van uw pas of rijbewijs, dus dat kan je mss al toevoegen...)

Wat bij mij ook leek te werken was een paswoord reset te doen.. Dan kon ik ineens met mijn nieuw adres inloggen :)

Succes!

Bl4ckburn

Legacy Member
shit mensen .... zon gezaag over die gratis maand? ik speel al 14 jaar mmorpg's , bij mijn weten was dat zelfs 14 jaar geleden al bij ultima online ;) ..... en het staat inderdaad altijd onder aan op de doos .
En Wow heb ik van de dag vd release een jaar gespeeld , dat was toen zeker ook zo .... staat zelfs nog op de doos :) .

BelgianTerror

Legacy Member
Even een korte vraag die niets te maken heeft met die 30 gratis dagen (al is het een idioot iets xd)

Welke meerwaarde hebben de RP servers? Ik ben bekend met PvP en PvE, maar wat voor soort kindje is RP?

Bl4ckburn

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Even een korte vraag die niets te maken heeft met die 30 gratis dagen (al is het een idioot iets xd)

Welke meerwaarde hebben de RP servers? Ik ben bekend met PvP en PvE, maar wat voor soort kindje is RP?

vroeger waren roleplay servers , server waar mensen gingen roleplayen ..... dus alles wat je zei was zoals uw character het zou zeggen , dus geen zaken over het echte leven ... geen afkortingen (omg , noob ,lol etc ) .... nu tegenwoordig stellen de RP servers niet zo veel meer voor , aangezien ze vol zitten met volk dat er geen rekening mee houd .

SHIGSY

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Even een korte vraag die niets te maken heeft met die 30 gratis dagen (al is het een idioot iets xd)

Welke meerwaarde hebben de RP servers? Ik ben bekend met PvP en PvE, maar wat voor soort kindje is RP?

Laten we het er op houden dat de zware RP-guilds je toelaten om effectief een Star Wars-bewoner te zijn zonder dat je er voor hoeft te schamen. ;) Als het kan, pak ik toch altijd een RP-server, sfeer in het algemeen is daar veel aangenamer. :$

D.li

Legacy Member
Maturiteit is ook veel hoger op RP-servers, wat mij het meeste aanspreekt.

shumi-

Legacy Member
hmm mss domme vraagnof al veel gevraagd,maar ik heb redeem the pre order gedaan volgens de mail,ik kon preload spelen,en nu kan ik echt niet inloggen
als ik bij account kijk,staat er bij 5 security questions een V,contact inf ook,maar bij redeem a product registration code niet,waar kan ik die vinden?

want als ik bij games klik,zie ik wel staan : you registered your pre-order code on 12.14.2011 and now are registered for the following items:
star wars the old republic digital deluxe edition pre order
early gale acces en de steen,dus wat mis ik?

waffel

Legacy Member
Ik ga het spel morgen aanschaffen. Ik heb gehoord van een vriend dat hij een gamingcard moest kopen om het te activeren, hier lees ik iets met CC. Ik heb een CC, kan ik gewoon het spel één maand spelen dan zonder extra gamingcard?


edit: oke nvm, andere topic gecheckt. Dat gaat dus. Joy!

SHIGSY

Legacy Member
shumi- zei:
hmm mss domme vraagnof al veel gevraagd,maar ik heb redeem the pre order gedaan volgens de mail,ik kon preload spelen,en nu kan ik echt niet inloggen
als ik bij account kijk,staat er bij 5 security questions een V,contact inf ook,maar bij redeem a product registration code niet,waar kan ik die vinden?

want als ik bij games klik,zie ik wel staan : you registered your pre-order code on 12.14.2011 and now are registered for the following items:
star wars the old republic digital deluxe edition pre order
early gale acces en de steen,dus wat mis ik?

Dat zou in u speldoosje moeten zitten. Kaartje met een reeks van 20 tekens op. Geen idee waar het in de electronische aankoop op staat.

Subscription zal ook een V-tje moeten bij staan maar dat zal het prob niet zijn.
knipseleu.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan