Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem0

Legacy Member
nog steeds gescheten. al 40 euries opgebeld naar die bioware line maar niemand neemt op. Enig ander idee hoe ik mijn account kan unlocken?

Levicious

Legacy Member
witten zei:
nog steeds gescheten. al 40 euries opgebeld naar die bioware line maar niemand neemt op. Enig ander idee hoe ik mijn account kan unlocken?

Probeer met skype te bellen,mss goedkoper ? Geen idee hoe je anders uw account unlockt. Mijne was ook eens geblokkeerd door verkeerde secret question. Heb toen iets gefoefelt met mijn "lost password" en kon opnieuw inloggen. Heel vreemd. Dan 4309 dagen later kreeg ik een mail op mijn mailtje nr de support :love:

Aiden

Legacy Member
Ik geniet echt van dit spel. Eindelijk blij dat ik nog es ne goeie mmorpg heb gevonden!

EternalSilence

Legacy Member
Die prepaid kaarten zijn voor 60 dagen ipv 30dagen :unsure: ?

Game kost €50?
Pre paid kaarten (zoals in wow): hoeveel kosten die?

Flare'

Legacy Member
Hebben jullie ook zo'n last van popin? Ik zie echt voortdurend dingen ineens uit het niks verschijnen. En dan nog te zwijgen over de screentearing (met vsync aan)...

Het zal wel wennen maar hopelijk fixen ze dit nog :)

Anoniem0

Legacy Member
en nog steeds geen oplossing.... begin een beetje moedeloos te worden...

Sorasan

Legacy Member
witten zei:
en nog steeds geen oplossing.... begin een beetje moedeloos te worden...

ik snap dat eigenlijk niet, toen ik belde heb ik 5 mins gebeld en twas gefixed..

waffel

Legacy Member
Schandalig dat deze op Origin 55euro kost en in de betere elektronicazaak €40.

K3nsh1n

Legacy Member
Ok dus ik koop eindelijk dat spel maar via dat dwaas programma Origin... Het refereert mij naar de site swtor.com om daar mijn game te redeemen.. en natuurlijk weet ik niet meer wat mijn "lievelingsactiviteit" is... meestal vul ik daar maar zever in, omdat ik dacht dat je dit enkel moest invullen als je je paswoord niet kent... dus nu afwachten tot mijn account terug wordt geactiveerd... geweldig..
Het is alsof ze willen dat je niet kan spelen :s

en die telefoonnummers op hunne site werkt precies ook niet

Booka Shade

Legacy Member
Kan ik ergens online een gamecard kopen waarbij ik meteen een mail kan krijgen met de code?

K3nsh1n

Legacy Member
Sorasan zei:
ik snap dat eigenlijk niet, toen ik belde heb ik 5 mins gebeld en twas gefixed..

5 minuten bellen lijkt wel heel optimistisch, ik lees dingen op het swtor forum van 1 tot 2 uur wachttijd, vraag me af naar welke nummer je hebt gebeld.

@witten, doe gewoon paswoord vergeten via het loginscherm, en dan is teminste je account gedeblocked. Maar je moet nog altijd die geheime vraag beantwoorden!! en daarvoor ben ik op dit moment tijdens het kersteten aan het bellen... sta nu al 18 min in queue.. tzal wel nog een uur duren, en het is dan nog eens een buitelands nummer

K3nsh1n

Legacy Member
alez na een uur het antwoord gekregen op mijn security question! yeah!

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Mensen die bij de eerste flashpoint zagen dat je een bepaalde class moet zijn :'). Enorm belachelijk. Je hebt met moeite class specific skills op dat moment en dan moet het zogezegd onmogelijk zijn om die flashpoints met een full party met 2 snipers te completen.

WarBlade

Legacy Member
Heb wel enkele vraagjes! :)

1. Wanneer krijg je je eigen persoonlijke lightsaber?
2. Heb daarjuist per ongeluk een vraag verkeerd beantwoord en heb +50 Light gekregen, betekend dat dat ik die altijd zal blijven behouden en nooit meer ECHT FULL Sith kan gaan?

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan