Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Ik heb een probleempje.
Het spel net op een andere laptop geinstalleerd. Daarna klik ik op de launcher en geef ik mijn gegevens in.

Daarna krijg 2 opties bij "pick an environment:
- Public tests (weekly patches)
- swtor

Welk ik ook kies krijg ik een error "unable to retrieve patch data" en ik kan enkel nog maar op exit duwen :/

Iemand een oplossing?

misterhahn1

Legacy Member
Ik ga even mijn main sith laten en een bounty hunter maken.
Heeft iemand ervaring met deze klasse? Is het leuk of niet leuk? moeilijk?

D.li

Legacy Member
misterhahn1 zei:
Ik ga even mijn main sith laten en een bounty hunter maken.
Heeft iemand ervaring met deze klasse? Is het leuk of niet leuk? moeilijk?

Geduld hebben met je bounty hunter.
Afhankelijk van je talent spec, ga je toch zeker 25 moeten halen, voor je kan zeggen of het je aanstaat of niet.

Bounty Hunter is een leuke afwisseling van melee classes zoals warrior.

misterhahn1

Legacy Member
D.li zei:
Geduld hebben met je bounty hunter.
Afhankelijk van je talent spec, ga je toch zeker 25 moeten halen, voor je kan zeggen of het je aanstaat of niet.

Bounty Hunter is een leuke afwisseling van melee classes zoals warrior.

Ik ben van plan om mercenary te kiezen, maar als je zegt dat je tot lvl moet wachten eer je weet of het wel de juiste keuze is, is dat wel jammer.
Nuja ik zal wel zien of het me aanstaat. Maar het is wel idd een leuke afwisseling.

Booka Shade

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik heb een probleempje.
Het spel net op een andere laptop geinstalleerd. Daarna klik ik op de launcher en geef ik mijn gegevens in.

Daarna krijg 2 opties bij "pick an environment:
- Public tests (weekly patches)
- swtor

Welk ik ook kies krijg ik een error "unable to retrieve patch data" en ik kan enkel nog maar op exit duwen :/

Iemand een oplossing?

Iemand? :'(

D.li

Legacy Member
misterhahn1 zei:
Ik ben van plan om mercenary te kiezen, maar als je zegt dat je tot lvl moet wachten eer je weet of het wel de juiste keuze is, is dat wel jammer.
Nuja ik zal wel zien of het me aanstaat. Maar het is wel idd een leuke afwisseling.

Vooral Mercenary moet je geduld hebben, je krijgt je main attack pas op lvl 20, daarop is alles gebaseerd in je tree :)

joriske18

Legacy Member
Welke stuff kan je best verkopen op de market? tot nu toe verkoop ik altijd alles bij de eerste vendor die ik vind.

Kowlier

Legacy Member
ik verkoop crafting materials, maar dat is met wisselend succes. mijn maat verkoopt purple medpacs die enkel werken voor mensen met biochem, en heeft al heel wat angry hatemail gehad :p

JohnDodger

Legacy Member
Ik zou graag dit spel eens willen proberen maar weet iemand of de game mania open is morge ? :p

sure

Legacy Member
26/12 is een gewone dag, alles is open. Buiten die lamme banken, die zijn waarschijnlijk toe.

cauwe99

Legacy Member
wel wil u niet teleurstellen maar in gamemania zeiden ze tegen mij dat er momenteel geen copies meer beschikbaar zijn tot na 1 januari best eerst is bellen denk ik ik heb nog net 1 kunnen bemachtigen was wel in gamemania lier

soulreaper

Legacy Member
sure zei:
26/12 is een gewone dag, alles is open. Buiten die lamme banken, die zijn waarschijnlijk toe.

26/12 alles open? daar geloof ik weinig van... 2 Januari zal alles open zijn, dan beginnen solden, maar vandaag heb ik toch mijn twijfels over..

?therapy?

Legacy Member
Het is hier toch geen verlofdag? In Nederland e.d. hebben ze wel een officiele verlofdag maar hier niet dus zouden de winkels wel open moeten zijn hoor. :p

soulreaper

Legacy Member
?therapy? zei:
Het is hier toch geen verlofdag? In Nederland e.d. hebben ze wel een officiele verlofdag maar hier niet dus zouden de winkels wel open moeten zijn hoor. :p

Tsja, ik ben thuis, dus ik denk dan dat iedereen thuis is :D. Ik bedoel, er zijn websites van bijvoorbeeld JBC die specifiek op hun websites vermelden dat ze vandaag open zijn. Op Gamemania wordt niet vermeld dat ze dicht zijn, maar ook niet dat ze open zijn vandaag. Vandaar dus mijn opmerking.

?therapy?

Legacy Member
Sjansjaar! :p
Hoewel ik niet moet klagen. :unsure: Werken voor Nederlanders die allemaal op verlof zijn. Dus een hele dag niets doen! :woohoo:

Sorasan

Legacy Member
Levicious zei:
Den deze is ook aant werken hoor :( Dockx Rental
troost u, der is iets is met het spel. Ge geraakt disconnected met een foutmelding. Zou me verbazen zou ik de enigste zijn :p

EternalSilence

Legacy Member
sure zei:
26/12 is een gewone dag, alles is open. Buiten die lamme banken, die zijn waarschijnlijk toe.

Inderdaad :sop:
(free record shop & game mania zijn hier ook gesloten.)

Nu nog ergens dat spel op de kop tikken.

DeViL-M4N

Legacy Member
EternalSilence zei:
Inderdaad :sop:
(free record shop & game mania zijn hier ook gesloten.)

Nu nog ergens dat spel op de kop tikken.
kunt toch online kopen of moet je perse een doosje hebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan