Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eld0

Legacy Member
wtf? ik dacht dat er bij de aankoop van het spel 30dagen play time bij was. Wat betekend de eerste zin dan
You have 27 days of play time remaining.
maar toch kan ik niet spelen

stormtrooper

Legacy Member
Eld0 zei:
wtf? ik dacht dat er bij de aankoop van het spel 30dagen play time bij was. Wat betekend de eerste zin dan maar toch kan ik niet spelen

Ja die resterende dagen gaan pas in vanaf het moment dat ge een subscription plan neemt of een game-card invoert.

Samus007

Legacy Member
Hmmm, ik heb dus nog de feitelijke disc nog nodig bij het spel dat ik in GM gekocht heb, had het bedrag al volledig betaald op voorhand, moet dus morgenvroeg daar ginder huppelen om dus verder te kunnen spelen, alsook nog steeds geen SMS gekregen van GM,

-1 GM

Acidbaron

Legacy Member
De totale tekst is belangrijk - je wordt pas aan gerekend na die periode op is of je moet een gamecard toevoegen (die betaal je nu al maar dat is dus overduidelijk)

Je hebt een betalings methode nodig die garantie geeft dat je na die eerste periode verder kunt spelen als je dat zou willen. Als je nieuw bent bij mmo's is die wss iets totaal nieuws in de oren maar dit is al de standaard praktijk van velen voor jaren.

Eld0

Legacy Member
Ik ben niet nieuw in mmo lol maar als ik het goed begrijp moet ik nu een gamecard kopen om van mijn free play time verder te genieten. Klopt ergens toch niet

maw ze verplichten u al een gamecard te kopen nu ipv nadat ik mn 30 dagen heb opgebruikt, alhoewel je nog gametime over hebt. hmm dat lijkt me hier meer op afpersing lol. 30 dagen free playtime is dus alleen als je een je een gamecard koopt... deze kleine letterkes zal wel niemand gelezen hebben zeker...

dr.lee

Legacy Member
Mja, dit was bij Aion en Rift ook zo... dunno waarom maar je ziet het wel vaker.

Samus007

Legacy Member
Als noob in het MMO genre vind ik het niet echt logisch en zeker al niet correct, als je 54 euro neerlegt voor een game zoals deze en je later maandelijks ook betaald om verder te spelen mogen ze wel die 30 dagen free time die je in principe bij je game krijgt ook effectief kan benutten voor je echt gedwongen word om je eerste maandelijkse bijdrage te doen om over je gratis te beschikken

Kan het vanuit commercieel standpunt wel inzien voor hun, mensen al hun kredietgegevens al laten gebruiken en en ze ook al wat bonden met deze game.

stormtrooper

Legacy Member
Samus007 zei:
Als noob in het MMO genre vind ik het niet echt logisch en zeker al niet correct, als je 54 euro neerlegt voor een game zoals deze en je later maandelijks ook betaald om verder te spelen mogen ze wel die 30 dagen free time die je in principe bij je game krijgt ook effectief kan benutten voor je echt gedwongen word om je eerste maandelijkse bijdrage te doen om over je gratis te beschikken

Goh, ge kunt uw subscription natuurlijk wel cancellen voordat hij aangerekend wordt.

Het klotigste is gewoon dat ge verplicht zijt om daar ofwel uw kredietkaart-info aan te geven ofwel een game-card te kopen.

Eld0

Legacy Member
Ik heb ff verder op het officiele forum gelezen maar je kan je subscriptie activeren als je een creditcard hebt. maar in mijn geval en velen, heb ik geen creditcard, dus zijn we verplicht een gamecard te kopen om verder te kunnen spelen, alhoewel we free playtime hebben.
Voor zover ik me kan herinneren, kan je als je het spel wow koopt direct 30 dagen spelen, en daarna pas een gamecard aanschaffen als uw gametime erop zit. Hier verplichten ze u al, als je geen creditcard hebt, een gamecard aan te kopen nu of je kan niks doen met uw free play time

DeViL-M4N

Legacy Member
Eld0 zei:
Voor zover ik me kan herinneren, kan je als je het spel wow koopt direct 30 dagen spelen
bij de launch was dat niet het geval, je moest ook een subscription toevoegen om je 30 dagen te activeren, maar toen ging het nog met fake visa nummers

SeriousFace

Legacy Member
Ja lekker klote idd, heb nu het spel gekocht, nu zit ik hier met de gebakken peren. Heb nu ook niet direkt het geld voor een 2 maand gamecard te kopen, en visa/andere creditkaarten heb ik niet. Lekker hoor bioware

Acidbaron

Legacy Member
Is het een klote systeem? yup

Is dit nieuw? nope

Is er enige hoop? Trion heeft na een tijd Paypal met een geverifieerde bank account toe gelaten. In ieder geval ook al doen ze iets duurt het een week gewoon ff online een gamecard gekocht omdat ik toch meer dan 2 maanden ga spelen ben ik daar al vanaf.

Kunt altijd van directebanking bij randyrun kaarten kopen als je niks op paypal ofzo hebt anders g2play.

Samus007

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Dit is bij elke mmorpg zo... Zie geen reden tot klagen tbh...

Dat is mijn punt nu net, jullie zijn het blijkbaar zo gewoon gemaakt maar ik als noob zie dat dus niet zo, het is niet omdat het zo elke MMO maker dat doet het ook correct is en dat is het zeker niet, uw 30 day free play time is gewoon lucht als ge niet direct bijbetaald, eigenlijk konden ze het beter hernoemen naar "extended time" of zoiets.

Ik zal zelfs verder gaan, dit is gewoon express foute advertising, (veel) mensen die deze kopen/kochten gaan er wel vanuit dat ze het spel 30 dagen kunnen testen en er effectief al wat tijd in kunnen steken vooralleer ze een verdere verbintenis aangaan.

Piekatsjoe

Legacy Member
Samus007 zei:
Dat is mijn punt nu net, jullie zijn het blijkbaar zo gewoon gemaakt maar ik als noob zie dat dus niet zo, het is niet omdat het zo elke MMO maker dat doet het ook correct is en dat is het zeker niet, uw 30 day free play time is gewoon lucht als ge niet direct bijbetaald, eigenlijk konden ze het beter hernoemen naar "extended time" of zoiets.

Het is een klotesysteem, dat ontken ik niet ze :). Heb met rift zelfs een vals cc nummer ingegeven, heb zo m'n free month gehad en heb toen m'n subscription gecancelled :).

SeriousFace

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Het is een klotesysteem, dat ontken ik niet ze :). Heb met rift zelfs een vals cc nummer ingegeven, heb zo m'n free month gehad en heb toen m'n subscription gecancelled :).

Jammer genoeg werkt dit ook niet bij SW:TOR

Eld0

Legacy Member
Met Rift kon je zelf je account activeren door er gewoon naar te bellen. Bioware bied dit niet aan

net proberen te activeren met een leeg paypal account maar ik geraak maar tot aan het scherm tot ze me vragen naar een creditcard om aan mn paypal te koppelen hmmz
Het lijkt erop dat iedereen die geen creditcard heeft, nu verplicht is 27€ te betalen om verder te kunnen spelen

SeriousFace

Legacy Member
Niemand die mij genoeg vertrouwt en mij zou laten zijn creditcard gegevens gebruiken? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn, zou gewoon zijn voor die stomme controle. Mijn itrader bewijst dat ik betrouwbaar ben zou ik zeggen, maarja, ik begrijpt volkomen als je dat niet zou willen geven



Edit 2: Nvm, zijn mastercard werkt niet. =( Niemand die mij uit de nood kan helpen?!

Eld0

Legacy Member
face, ge hebt geen andere keuze betalen moede doen. Ik heb net via gamecard.nu een gamecard vr 27€ gekocht en ingeveven, heb nu 87 dagen gametime staan terwijl ik het eigenlijk eerst 30 dagen wou spelen lol. Jah ik noem dit afpersing. Ze moesten ons (niet CC gebruikers) de keuze laten kostenloos onze sub te activeren net zoals de CC gebruikers dit kunnen doen door te cancelen na de 30 dagen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan