Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
Batiatus zei:
Nu dit..

Oops!!

The page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL, old content or Jedi mind tricks.

Die Seite, die Sie zugreifen wollen, ist nicht verfügbar.
Dies ist in der Regel durch eine falsche URL oder eine alte Inhalt

На странице, которую Вы пытаетесь получить доступ, не имеется.
Это, как правило, из-за ошибочного или URL старого содержания.

La page que vous tentez d'accéder n'est pas disponible.
C'est généralement dû à une URL incorrecte ou d'un ancien contenu.

Beter opgeven voor vandaag, als het tssn 12&16H niet lukte, zal het nu zeker niet meer lukken. Ben gaan fitnessn voor diej stress wa weg te werken voor ik mijn scherm tegen de muur sla :D

Anvious

Legacy Member
GammaGamer zei:
Heeft iemand een betrouwbare online shop waar ik een SWTOR key kan kopen?

Origin :D

En indd ik zit ook maar naar een waiting room te wachten, belachelijk dat ze perce een subscription plan moet invullen om verder te mogen met je gratis 30 dagen :angry::confused:

Levicious

Legacy Member
Ohjo dus da wil zeggen alsk nr huis ga , thuis kom dat ik geen swtor kan spelen? Moet iedereen die subcription ingeven? Is dit pas van vandaag?

Batiatus

Legacy Member
Anvious zei:
Origin :D

En indd ik zit ook maar naar een waiting room te wachten, belachelijk dat ze perce een subscription plan moet invullen om verder te mogen met je gratis 30 dagen :angry::confused:

Ga je via een subscription plan werken, of ga je ook je key op origin kopen?

stormtrooper

Legacy Member
Anvious zei:
Origin :D

En indd ik zit ook maar naar een waiting room te wachten, belachelijk dat ze perce een subscription plan moet invullen om verder te mogen met je gratis 30 dagen :angry::confused:

Van zoiets krijg ik inderdaad ook de kriebels.

De enigste reden waarom dat ze zoiets doen is puur vanwege de commerciële kant. Zo'n verkoopstrucjes kunnen bij mij echt niet op sympathie rekenen :ironic:

Batiatus

Legacy Member
Nieuwe post? : STAR WARS: The Old Republic - Code Redemptions

Due to the high volume of new game codes being redeemed on SWTOR.com, some users may currently be seeing a waiting page. We are intentionally controlling the flow of traffic and letting as many people through as possible. Please watch this thread for updates and information as they become available. We appreciate your patience.

Anvious

Legacy Member
Batiatus zei:
Ga je via een subscription plan werken, of ga je ook je key op origin kopen?

Ik doe nu ff een subscription plan, maar met kerst krijg ik een gametime card.

@ stormtrooper

Innd, slaat natuurlijk nergens op, en je kan het na het invoeren ervan het gelijk weer stop zetten, dus het heeft geen eens zoveel nut.
Ik ben van plan door te spelen na die 30 dagen, maar tegen die tijd heb ik mn subscription plan al lang aangepast.

Waarom BW en EA erop staat dat je het vandaag moet doen vind ik ronduit belachelijk

Batiatus

Legacy Member
Anvious zei:
Ik doe nu ff een subscription plan, maar met kerst krijg ik een gametime card.

@ stormtrooper

Innd, slaat natuurlijk nergens op, en je kan het na het invoeren ervan het gelijk weer stop zetten, dus het heeft geen eens zoveel nut.
Ik ben van plan door te spelen na die 30 dagen, maar tegen die tijd heb ik mn subscription plan al lang aangepast.

Waarom BW en EA erop staat dat je het vandaag moet doen vind ik ronduit belachelijk

Inderdaad. Nu dat er bij mij in de buurt nog geen game cards te vinden zijn, ging ik het met een subscription plan doen.. Maar dit werkt ook al niet :(

stonecold_

Legacy Member
Ik ben eindelijk binnen , heb een code gekocht bij randyrun.nl , 24 e .
Je betaald en binnen 20 min had ik de code ...maar dan wachten op de server van bioware ;).

Shrimpy

Legacy Member
Ik heb de mijne in de bartsmit gekocht. Dat is de eerste winkel waar ik binneging voor mij SWTOR cdtjes, en was een paar dagen derna naar de free record geweest voor een gamecard.. niks. In andere winkels, niks.. Bart Smit. Meer dan genoeg!

GammaGamer

Legacy Member
Anvious zei:
Origin :D

En indd ik zit ook maar naar een waiting room te wachten, belachelijk dat ze perce een subscription plan moet invullen om verder te mogen met je gratis 30 dagen :angry::confused:
Areyouawizard.jpg

Srsly, nu gavet plots wel weer?!

EDIT: te vroeg gejuicht...
Op de 'wachtpagina' van Bioware en den helpdesk voor men account te unlocken gerakek ook al nie...

Quecera

Legacy Member
heb 6 uur zitten stressen voor niets! FF fitnessje gedaan, terug thuis en nu lukt het zo wel om al mijn info in te geven zonder terug naar die pagina te vliegen :PP half uurtje queue op server en we kunnen er weer tegenaan! ;)

Samus007

Legacy Member
Shinro zei:
BTW, ik was daarstraks bezig over die performance problemen, moesten er nog mensen zijn die er last van hebben, ze hebben het bevestigd dat er wel degelijk een performance probleem is bij sommige mensen.

STAR WARS: The Old Republic - Low FPS Issue

het is idd raar dat prestaties zo uiteen kunnen lopen, ik overdrijf niet dat ik hier constant 80 fps heb, speel precies gewoon één van die indie games (die er grafisch ook quasi hetzelfde uitzien)

Het is mij wel al opgevallen dat deze meer AMD/ATI friendly is tov NVIDIA, 2 vrienden, de ene met een AMD/ATI condig draait het supervlot met zijn 5870 en de andere draait geregeld vierkant met zijn GTX 570, opp forums zie ik ook zulkse zaken terugkomen, kan toeval zijn.

Eld0

Legacy Member
wtf nu krijg ik ineens 'there is no active subscription on this account' wanneer ik aanlog. Iemand zelfde probleem??

Acidbaron

Legacy Member
Je moet een CC of gamecard ingeven anders no game.

Standaard praktijk van mmo's dat ze meestal niet op begin zeggen, Rift was hetzelfde.

Paypal zonder een gelinkte CC werkt ook niet, ook al is een bank er op gelinkt zoals de mijne toch niet op moment.

Eld0

Legacy Member
jah ik heb de productcode al een week geleden ingegeven en had laatste keer ik gecheckt heb 29 dagen nog te spelen

Acidbaron

Legacy Member
Niet de product code, de 30 dagen tellen niet zolang je geen actieve betaling methode op heb staan na die periode.

Eld0

Legacy Member
ok nu kan ik op de site aanloggen en dit staat er:
You have 27 days of play time remaining. You must sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code before you can play. If you sign up for a recurring subscription, you will be billed automatically at the end of your current remaining play time.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan