Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xylan

Legacy Member
Kblijf hele tijd plakken in de waiting room.

Godverdomme kakbioware, goed spel en al maar komaan seg.. Aan dien release alleen al ebt ge genoeg geld verdiend, kunt ge toch wel deftige sites etc geven aan de klanten.

Bl4ckburn

Legacy Member
Batiatus zei:
Pff, net naar de Dreamland geweest => Gametime cards zijn er nog niet. Dan maar naar de Free Record Shop gegaan => ook geen gametime cards, enkel nog CE pre-orders :/.

Kan je via de site van SW:TOR ook gewoon uw account activeren en een subscribtion aangaan, ja zeker?

als het niet plat zou liggen , dan zou da gaan ..... idd wel kut voor veel mensen , maar zal wel snel opgelost zijn neem ik aan

Sorasan

Legacy Member
daar gaat het spelen voor vandaag... Heb dienst van 17.00-23.15
ik vind nu toch wel dat het tijd wordt dat de dingen een beetje stabieler mag beginnen te gaan...

Batiatus

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
als het niet plat zou liggen , dan zou da gaan ..... idd wel kut voor veel mensen , maar zal wel snel opgelost zijn neem ik aan

Ik geraak er nu op. Als ik met Visa 1 maand (recurring..) kies, kan ik dat daarna annuleren (zodat ik zelf weer kan kiezen of ik terug betaal of niet..) ?

stormtrooper

Legacy Member
Illani zei:
Kblijf hele tijd plakken in de waiting room.

Godverdomme kakbioware, goed spel en al maar komaan seg.. Aan dien release alleen al ebt ge genoeg geld verdiend, kunt ge toch wel deftige sites etc geven aan de klanten.

Volgens Bioware op Twitter ligt de site tijdelijk plat omdat ze de problemen met het activeren van de subscriptions aan het oplossen zijn.

Sorasan

Legacy Member
Due to high volumes of traffic, you are currently in a waiting queue

zelfs op de site hebben ze queues :D goed dat ik een jedi ben zodat ik geduld heb ;)

daigon

Legacy Member
Sorasan zei:
Due to high volumes of traffic, you are currently in a waiting queue

zelfs op de site hebben ze queues :D goed dat ik een jedi ben zodat ik geduld heb ;)

Ja en eens je daar voorbij bent, werkt het nog niet want krijg je page not found en loading timeouts :p

stonecold_

Legacy Member
Tis ergens wel grappig ,maar dan ook weer niet , dit had vermeden knn worden ,maarja maar weer eens wachten zeker .
En tegen de avond is alles ok en dan weer eens wachten voor je server op t geraken :).

Sharky

Legacy Member
Ben hier al stilletjesaan weer aan het nerdragen !

Ben dan eens een dagsje thuis GVDEUH :angry:

Bl4ckburn

Legacy Member
Batiatus zei:
Ik geraak er nu op. Als ik met Visa 1 maand (recurring..) kies, kan ik dat daarna annuleren (zodat ik zelf weer kan kiezen of ik terug betaal of niet..) ?

hoe bedoelde? ge kunt da na elke maand stop zetten as ge wilt ja ... moet da wel zelf op tijd doen , anders gaat da automatisch van u rekening elke maand

Reverz

Legacy Member
Mijn Neteller Mastercard pakke ze ook niet aan... bullshit tbh.

Kzal eens direct nen hoop game codes bestellen in England. Daar ist gelek £17 (~€20] voor 2 maand. Is toch direct een pak goedkooper.

inkei

Legacy Member
Moet je opnieuw je serial ingeven?
Heb gisteren een gamecard ingegeven en die hebben ze aanvaard.
Nu kan ik niet spelen en moet ik men serial opnieuw redeemen of ?

?therapy?

Legacy Member
Heb dat vroeger ook vaker gehad dat ze digitale cc's niet aannemen op diverse shops of bv. bij SOE nemen ze dat ook niet aan

Sorasan

Legacy Member
aaarghh al 3 keer men code kunnen ingeven en nadien crashed de zever weer. Ik durf er nog voor te wedden dat de volgende keer het lukt maar je krijgt "code already used"

lmao... Tis ook nog van dat, kan ondertussen wel terug inloggen dus hoera voor mij

stormtrooper

Legacy Member
Hmm, blijkbaar moet ge ook al direct betalen voor uw volgende maand ook al hebt ge nog een gratis maand liggen. Beetje belachelijk imo.

inkei

Legacy Member
Sorasan zei:
aaarghh al 3 keer men code kunnen ingeven en nadien crashed de zever weer. Ik durf er nog voor te wedden dat de volgende keer het lukt maar je krijgt "code already used"

lmao... Tis ook nog van dat, kan ondertussen wel terug inloggen dus hoera voor mij

Ja die code already used krijg ik ook constant voor. Grrr :angry:

D.li

Legacy Member
Nergens geen problemen gehad, geweldige beta geweest, pre-order van een leien dakje, met mischien een 15min queue time in het totaal. Gamecard zonder probleem ingegeven, dadelijk kunnen spelen, alee kortom, beste launch van alle mmorgp's die ik ooit gespeeld heb.
En kan ze niet meer op 2 handen tellen sinds 1999 en Everquest ....

Proficiat Bioware, een kleine hoera voor EA (still hate origin). You guys did it all :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan