Archief - Het SWTOR algemene vragen topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white-hat

Legacy Member
Dat was te denken dat net na de grace period een kleine 2.000.000 mensen hun subscription zouden aanmaken en die payments service op zijn gat ging vallen.

Ma bon, een goed excuus om mijn huis op te kuisen.

Kowlier

Legacy Member
das lachen. ik kan paypal niet gebruiken aangezien ik een creditcard moet toevoegen aan paypal. waarom denk je dat ik paypal gebruik...
dus er zal niets anders opzitten dan geld uitgeven aan een prepaid card om toch te kunnen spelen...

stormtrooper

Legacy Member
Kowlier zei:
das lachen. ik kan paypal niet gebruiken aangezien ik een creditcard moet toevoegen aan paypal. waarom denk je dat ik paypal gebruik...
dus er zal niets anders opzitten dan geld uitgeven aan een prepaid card om toch te kunnen spelen...

En het toppunt is: in de verscheidene winkels dat ik vanmorgen heb bezocht, hadden ze nog geen prepaid kaarten.

Serieus, dees is wel kuttig geregeld. Wat is het nut van paypal aan te bieden als ge er toch een kredietkaart moet aan koppelen.

DeltR

Legacy Member
staat hier al tijdje op Your order is being processed dus zal maar laten staan zekers

Sharky

Legacy Member
Ik blijf die OOPS error krijgen wanneer ik mijn sub wil bevestigen ... :/

help ?

Batiatus

Legacy Member
Al iemand kunnen een subscription plan kunnen betalen? Kgeraak nog altijd niet binnen.

Batiatus

Legacy Member
stormtrooper zei:
En het toppunt is: in de verscheidene winkels dat ik vanmorgen heb bezocht, hadden ze nog geen prepaid kaarten.

Serieus, dees is wel kuttig geregeld. Wat is het nut van paypal aan te bieden als ge er toch een kredietkaart moet aan koppelen.
Hier ook da probleem. In de Dreamland ligt het spel zelf er nog niet eens :/. En in de Free Record Shop hadden ze geen idee wanneer de prepaid kaarten zouden binnenkomen.
xytro zei:
Eindelijk gelukt, tijd om te spelen :D
Sjansaar!
Shinro zei:
BTW, ik was daarstraks bezig over die performance problemen, moesten er nog mensen zijn die er last van hebben, ze hebben het bevestigd dat er wel degelijk een performance probleem is bij sommige mensen.

STAR WARS: The Old Republic - Low FPS Issue

Hopelijk wordt dit gefixed!

edit: Oops, dubbelpost..

Quecera

Legacy Member
Belachelijk systeem, probeer al 4 uur binnen te geraken om mijn subscription toe te voegen. Ben er 3 x in geraakt, telkens na 1u of langer. Typ dan vlug men visa info in, druk op bevestigen en vlug terug in de Waiting Room ... Alé tof zeg, denk niet dat ze het daar snappen bij EA/Bioware maar soit :s heb je maar 2 seconden ofzo om je info in te geven? Het lukte niet om 12h, niet om 13h, niet om 14h ... waarom zou het dan nu na 16h wel werken nu de kinderen thuis zijn :/ Zit niets anders op dan een dag of 2 geen swtor te spelen zeker.

Zit nu alweer anderhalf uur te staren naar de Waiting Room page zonder enige verandering waaauw. Nu ook al Queue's op websites, goed bezig :D

Kenapa

Legacy Member
Batiatus zei:
Al iemand kunnen een subscription plan kunnen betalen? Kgeraak nog altijd niet binnen.

same problem. sta al 1 uur half in waiting room om op hun site te raken :puke:

Quecera

Legacy Member
Batiatus zei:
Al iemand kunnen een subscription plan kunnen betalen? Kgeraak nog altijd niet binnen.

heb er hoofdpijn van gekregen :( was vandaag vroeg thuis en probeer al sinds 12h binnen te geraken maar het lukt niet. Dan heb je van die snotapen die na 16h thuiskomen en daar direct ingeraken als ik de forum lees

Batiatus

Legacy Member
Quecera zei:
Belachelijk systeem, probeer al 4 uur binnen te geraken om mijn subscription toe te voegen. Ben er 3 x in geraakt, telkens na 1u of langer. Typ dan vlug men visa info in, druk op bevestigen en vlug terug in de Waiting Room ... Alé tof zeg, denk niet dat ze het daar snappen bij EA/Bioware maar soit :s heb je maar 2 seconden ofzo om je info in te geven? Het lukte niet om 12h, niet om 13h, niet om 14h ... waarom zou het dan nu na 16h wel werken nu de kinderen thuis zijn :/ Zit niets anders op dan een dag of 2 geen swtor te spelen zeker.

Zit nu alweer anderhalf uur te staren naar de Waiting Room page zonder enige verandering waaauw. Nu ook al Queue's op websites, goed bezig :D

Kenapa zei:
same problem. sta al 1 uur half in waiting room om op hun site te raken :puke:

Ik heb meestel het 'Internal server error' probleem wanneer de waiting room even open staat..

Quecera

Legacy Member
Even random dit systeem zoals de headlaunch, had op 2/12 redeemed en moest 2 dagen langer wachten als anderen. Mensen die 7 dagen na mij gepreordered hadden zaten al te spelen :/ Nu met de Waiting "Queue" die geen queue is

Quecera

Legacy Member
PFFFT Wat een onzin !!!! na anderhalf uur geraakte ik er eindelijk weer in, druk rechtsboven op account want ze sturen je naar de startpagina, hopla weer in de Waiting Queue LOL !!!!

Batiatus

Legacy Member
Quecera zei:
PFFFT Wat een onzin !!!! na anderhalf uur geraakte ik er eindelijk weer in, druk rechtsboven op account want ze sturen je naar de startpagina, hopla weer in de Waiting Queue LOL !!!!

Inderdaad :/. Ik kan Visa selecteren en hoeveel maand ik wil betalen, druk ik op volgende => terug naar startpagina. WTF?

Quecera

Legacy Member
Batiatus zei:
Inderdaad :/. Ik kan Visa selecteren en hoeveel maand ik wil betalen, druk ik op volgende => terug naar startpagina. WTF?

Dit krijg ik al sinds 12h te zien, deze keer vloog ik naar startpagina voor ik op iets gedrukt had, dus op die pagina kon ik geen info ingeven wat alweer wilt zeggen -> Hello Waiting Room. Ze hebben het beter gehouden bij een singleplayer SWTOR ;( die kunnen het niet aan

Batiatus

Legacy Member
Quecera zei:
Dit krijg ik al sinds 12h te zien, deze keer vloog ik naar startpagina voor ik op iets gedrukt had, dus op die pagina kon ik geen info ingeven wat alweer wilt zeggen -> Hello Waiting Room. Ze hebben het beter gehouden bij een singleplayer SWTOR ;( die kunnen het niet aan

Nu dit..

Oops!!

The page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL, old content or Jedi mind tricks.

Die Seite, die Sie zugreifen wollen, ist nicht verfügbar.
Dies ist in der Regel durch eine falsche URL oder eine alte Inhalt

На странице, которую Вы пытаетесь получить доступ, не имеется.
Это, как правило, из-за ошибочного или URL старого содержания.

La page que vous tentez d'accéder n'est pas disponible.
C'est généralement dû à une URL incorrecte ou d'un ancien contenu.

GammaGamer

Legacy Member
Heeft iemand een betrouwbare online shop waar ik een SWTOR key kan kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan