Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
al in gebruik, wou hem aan een vriend geven, wel vrij boers om niet eens merci te zeggen wie hem gepakt heeft : p

maareh, toch mooie jeste :)

jens_himself

Legacy Member
Hallo, ik check net even PS3 store door open beta Battlefield 3.
Staat er op maar als ik hem wil downloaden verschijnt er "Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account?Het is toch OPEN beta?????Weet er iemand wat te doen?
Misschien ergens inschrijven?

ILIQUID

Legacy Member
jens_himself zei:
Hallo, ik check net even PS3 store door open beta Battlefield 3.
Staat er op maar als ik hem wil downloaden verschijnt er "Deze inhoud is niet toegankelijk met uw account?Het is toch OPEN beta?????Weet er iemand wat te doen?
Misschien ergens inschrijven?

PS3 is wsl kapot :/

drie uur in diepvries is de oplossing!

Psy

Legacy Member
:D
Vooral als het uw eerste SSD is, laat staan de rest van de hardware, die SSD's zijn zo'n fantastisch zalige dingen, pc reageert eindelijk gewoon zoals het hoort, ipv een half uur te zitten wachten & dan nog eens naar dat geratel van die HDD te moeten luisteren

Anoniem05

Legacy Member
Deze middag kan ik ook met voicechat, hit me up on origin : Kurywusaki

Anoniem05

Legacy Member
probeer momenteel al dik halfuur server te joinen, to no avail.

EA heeft de logistiek voor deze beta toch serieus verkloot hoor.

Met matchmaking heb ik nog nooit een spel kunnen joinen, serverbrowser is belachelijk aangezien er zo weinig servers zijn dat alles altijd vol zit.

Fucko's.

Triple0

Legacy Member
lol dan zedde toch ni zo snugger. Ik kan servers heel de tijd joinen. Kwestie om nekeer 2 minuten te spenderen aan de filters wa in te stellen

demon326

Legacy Member
ddPYs.jpg


Nice :cool:

Psy

Legacy Member
Is niet enkel Caspian imo, (ook al ist wel een zalige map), is ook vooral conquest mode zoals het altijd al geweest is in de gewone BF series.
Die rush mode is pretty meh, en zeker voor mense die nieuw zijn voor de BF series vind ik rush nogal een zwakke entréé, rush kan soms echt stressen zijn terwijl conquest een pak relaxer is om te spelen.

Zeker omdat ge op rush soms ook op de defence kant zit, en persoonlijk vind ik dat vrij irritant :p val nogal graag aan om de pace er wat in te houden, op conquest kunt ge continue verscheidene bases blijven aanvallen & zit ge nooit echt vast op defence als dat uw ding niet is.

thelordofpee

Legacy Member
Maar in Conquest kan het wel even duren eer je midden in de actie zit, en in rush heb je die direct, waardoor je in een beta direct kunt tonen wat de game in huis heeft. Maar ik prefereer ook conq. :p

Psy

Legacy Member
Nja hangt af van de map natuurlijk, Caspian mag dan wel vrij groot zijn, de bases liggen op zich niet zo heel ver af van elkaar, is niet zoals bv el alamein in 1942 waar ge een uur moest rijden/lopen alvorens ge een base tegenkwam :p (of dragonvalley in bf2)

Denk bv dat metro ook wel op conquest zal kunnen gespeeld worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan