Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem05

Legacy Member
Tja Valkyrion, je zou het ondertussen toch al wel mogen weten hoor.

En use Google, FFS.

jm188

Legacy Member
jong hang niet de onnozelaar uit en lees eerst een willekeurige post uit een van de 180 pagina's van deze topic en ge hebt et antwoord.

Valkyrion

Legacy Member
Google levert mij dit op: Vervroegde toegang voor pre-orders en MoH-spelers vanaf 27/09, volledig open vanaf 29/09, vandaag dus.
Op Twitter las ik dat hij al Live was op Xbox360 (in de USA dan wel)
Als ik hier nu vraag of hij op dit moment al live is in België, wat wss wel wat later zal zijn dan de US, dan is dat toch zo geen rare vraag, waar ik deze reacties op moet verwachten?

rafbanaan

Legacy Member
Valkyrion zei:
@cinde bedankt voor het eerste deftige antwoord, strafwel bedankt

In plaats van zo te reageren ... kon je de pagina's voor u bekijken >_> op bijna elke pagina is dit gezegd ...

cétn

Legacy Member
even over die origin;

Ik weet dat je het nodig hebt om bf3 te spelen, nu heb ik net gekeken op de site 'www.origin.com' om het programma te downloaden maar ik vind het nergens staan.. Kan iemand me een link geven waar ik het kan downloaden of even duidelijk aangeven waar ik moet kijken op de bovenstaande site?

Anoniem05

Legacy Member
Some people actually take time off to play betas :p

Zit thuis met buikgriep, kinda sucks but then again...


ingame voicechat gaat nog niet zeker, enkel die via battlelog parties?


Nog iets dat me opvalt :

Ik heb via origin een resem vrienden, ik zie deze in het battlelog maar eens ik ingame ben en shift + F1 duw om het friends menu op te vragen zie ik totaal andere mensen, iemand anders dit ook al gezien?

Anoniem05

Legacy Member
cétn zei:
even over die origin;

Ik weet dat je het nodig hebt om bf3 te spelen, nu heb ik net gekeken op de site 'www.origin.com' om het programma te downloaden maar ik vind het nergens staan.. Kan iemand me een link geven waar ik het kan downloaden of even duidelijk aangeven waar ik moet kijken op de bovenstaande site?

Mensen tegenwoordig zijn echt te lomp om google correct te gebruiken hé.:ironic:

allez dan :

Origin

Staat automatisch op Frans omdat de rest van de wereld te achterlijk is om te beseffen dat er meer Nederlandstaligen zijn maar goed, daar vind je dus origin.

Bobby.Digital

Legacy Member
Tot zover m'n early access, het wilt gewoonweg niet opstarten...
Blijft staan op 'Joining Server' en doet helemaal niks. BF3.exe komt een paar seconden tevoorschijn in taskmanager, maar verdwijnt dan zonder iets te doen.

Iemand een idee?

Anoniem05

Legacy Member
Herinstalleren, wat voor webbrowser gebruik je? Met chrome heb ik geen last (matchmaking werkt wel niet maar dat ligt eerder aan het systeem dan aan de browsers)

En heeft iemand het huidige caspian password ? Appletini werkt niet.

Bobby.Digital

Legacy Member
nieuwe pass is: videokilledtheradiostar

IE9 en firefox werken niet. Reinstall al gedaan.
Matchmakerservice vindt heel snel een server, maar wilt em dan wel niet joinen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan