Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
imo is deze beta toch niet zo goed.

-De map sucked,op metro is gewoon bagger.

-Movement voelt traag aan,geen idee hoe dit te omschrijven,maar ik heb het gevoel dat alles zo sloom gaat.

-Pronen,oke de community vroeg voor prone MAAR niet op deze manier.Je ziet de enemy's gewoon niet goed genoeg dus wat krijg je ---->campen,campen

-kleine dingen --->spawnen om settings te veranderen,squad niet kunnen kiezen,als ik stil sta blijf ik heel traag naar links lopen,eerste sniper is op,..

+ graphics zijn natuurlijk top
+geluid

Hopelijk gaat cq een stuk beter zijn maar voorlopig is dit een teleurstelling.

greg89

Legacy Member
mp4me zei:
imo is deze beta toch niet zo goed.

-De map sucked,op metro is gewoon bagger.

-Movement voelt traag aan,geen idee hoe dit te omschrijven,maar ik heb het gevoel dat alles zo sloom gaat.

-Pronen,oke de community vroeg voor prone MAAR niet op deze manier.Je ziet de enemy's gewoon niet goed genoeg dus wat krijg je ---->campen,campen

-kleine dingen --->spawnen om settings te veranderen,squad niet kunnen kiezen,als ik stil sta blijf ik heel traag naar links lopen,eerste sniper is op,..

+ graphics zijn natuurlijk top
+geluid

Hopelijk gaat cq een stuk beter zijn maar voorlopig is dit een teleurstelling.
TotalHalibut's Channel - YouTube

Ben van dezelfde mening, maar khoop dat caspian border mijn mening weer gaat omslaan, dat ziet er pas als echt bf uit

Scifo

Legacy Member
Holy crap, die open map ziet er echt nice uit :)

Lang geleden dat ik nog een shooter gespeeld heb maar deze haal ik toch op de release :p

KilloFoxTrot

Legacy Member
Voor de mensen die nog een nieuw wallpaper willen:
Battlefield 3 Wallpaper by ~Whale-core on deviantART

Voorbeeld

battlefield_3_wallpaper_by_whale_core-d49nc5t.jpg

ChunWai.

Legacy Member
Map glitching wordt hopelijk volledig verholpen, want nu zie je soms spelers gewoon niet omdat ze onder de grond zitten.. Ook de map mogen ze wel serieus wat duidelijker maken, waarom zo van die 'hologram'-stijl de laatste tijd?

thelordofpee

Legacy Member
Leer eens lezen. Nu closed beta, morge open vanaf 14 uur tot 10 oktober. Geen zin om uit te leggen waarom.

Psy

Legacy Member
m'n eerste teleurstelling is een feit ;(
beetje op caspian gezeten voor de jets te kunnen testen, en de joystick controls lijken ongeveer exact dezelfde problemen te vertonen als in bc2, is quasi onmogelijk om joystick opgesteld te krijgen in dees game, lijkt erop dat het dus vooral met muis enz vliegen zal worden, wat vrij triest is :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan