Glaeden
Legacy Member
Sh@D0wBE zei:Nieuwe wachtwoord van Caspion Border is blijkbaar Appletini
jup
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sh@D0wBE zei:Nieuwe wachtwoord van Caspion Border is blijkbaar Appletini
TotalHalibut's Channel - YouTubemp4me zei:imo is deze beta toch niet zo goed.
-De map sucked,op metro is gewoon bagger.
-Movement voelt traag aan,geen idee hoe dit te omschrijven,maar ik heb het gevoel dat alles zo sloom gaat.
-Pronen,oke de community vroeg voor prone MAAR niet op deze manier.Je ziet de enemy's gewoon niet goed genoeg dus wat krijg je ---->campen,campen
-kleine dingen --->spawnen om settings te veranderen,squad niet kunnen kiezen,als ik stil sta blijf ik heel traag naar links lopen,eerste sniper is op,..
+ graphics zijn natuurlijk top
+geluid
Hopelijk gaat cq een stuk beter zijn maar voorlopig is dit een teleurstelling.
Sh@D0wBE zei:Nieuwe wachtwoord van Caspion Border is blijkbaar Appletini
joriske18 zei:Zag het ook staan op tweakers, heb ik geprobeerd bij een aantal servers zonder succes

Sprantix zei:
Echt wel paar keer strike gelegen met zijn uitspraken 
KilloFoxTrot zei:Voor de mensen die nog een nieuw wallpaper willen:
Battlefield 3 Wallpaper by ~Whale-core on deviantART
Voorbeeld
![]()
CoUg4r. zei:Moet wel zeggen dat die kerel in da filmke hilarisch isEcht wel paar keer strike gelegen met zijn uitspraken
![]()

Sprantix zei:TotalHalibut's Channel - YouTube
Ben van dezelfde mening, maar khoop dat caspian border mijn mening weer gaat omslaan, dat ziet er pas als echt bf uit

^MystiQ zei:Als ge ziet dat hij gekilled wordt door mensen met lvl23, like wtf![]()