azertyalex
Legacy Member
rafbanaan zei:Hij zei triple ...
ahja, zo. doe er dan nog eentje bij voor vierde comment dan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafbanaan zei:Hij zei triple ...

Sh@D0wBE zei:Azertyalex, morgen zit de hele 9lives clan erop
Dan gaan we de tegenstander eens goed laten wenen!![]()

Sh@D0wBE zei:Azertyalex, morgen zit de hele 9lives clan erop
Dan gaan we de tegenstander eens goed laten wenen!![]()
Sh@D0wBE zei:Azertyalex, morgen zit de hele 9lives clan erop
Dan gaan we de tegenstander eens goed laten wenen!![]()

Cinnead zei:Hoe gaat gij iedereen aan 1 server inkrijgen ?
T'is nu al zo goed als onmogelijk om een server in te geraken
En dan nog in elkaars squad geraken. Het squadsysteem is precies nog niet zo goed uitgewerkt of ik zie niet waar je alle squads kan zien. Kan je zomaar iemand zijn squad joinen of iemand inviten tot je squad ingame?ChunWai. zei:InderdaadEn dan nog in elkaars squad geraken. Het squadsysteem is precies nog niet zo goed uitgewerkt of ik zie niet waar je alle squads kan zien. Kan je zomaar iemand zijn squad joinen of iemand inviten tot je squad ingame?
ChunWai. zei:Zelf nog niet gebruikt. Vind ook dat er wat stemmen in moeten komen van de soldatenIk mis alle communicatie van de soldaten van in BF2
![]()
azertyalex zei:praten in spel zelf en comuniceren? echt nog nooit gedaan, is super belangrijk in BF-games.

ChunWai. zei:Ik begrijp niet wat je aan het proberen te zeggen bent![]()
Sapermun zei:Sorry voor de off toic maar wat is zowat de beste compressie app voor mn fraps gamefootage(grootste compressie met minimaal kwaliteitsverlies.
Glaeden zei:voice over ip ingame bedoeld hij neem ik aan
Plut0r zei: