Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
da passwoord is gewoon verandert, Caspian Border was maar limited time... Nu ook nie doen alsof alles aan da spel ni werkt he.

biertap

Legacy Member
jaaah; als een half uur geleden hier nog wordt gepost dat ze caspian border zitten te spelen... kunnen wij weten dat veranderd is.

Kan trouwens nog altijd ENORMMM moeilijk ergens joinen; quick match of just nie... Blijft konte gelijk... Blijft maar connecten en doen...

ChunWai.

Legacy Member
Tbh, geen enkel probleem met de Battlelog. Alles werkt vlot en server joinen werkt hier meteen, letterlijk eerste quick match dat ik probeer.

Psy

Legacy Member
idd, ier ook quasi geen problemen mee, soms reageert dat ding wel ff niet maar door ffkes terug uit & in te loggen op battlelog ist opgelost & vind em weer direct een ronde

Axm

Legacy Member
passwoord voor Caspain Border is sexyelevator
werkt tog voor mij :D

Werkt enkel niet op US servers enkel EU

sele

Legacy Member
Axm zei:
passwoord voor Caspain Border is sexyelevator
werkt tog voor mij :D

Werkt enkel niet op US servers enkel EU

idd wou het ook net zeggen maar om met 20 30 fps te spelen is niks tof aan :)

Orodreth

Legacy Member
Als ik zo wat verschillende fora afschuim (tweakers, deze, officiële van bf3) zie ik niets anders dan klachten van mensen die in de beta zitten. Is het echt zo erg?

Ik heb de indruk dat velen vergeten dat het een BETA is, dingen zullen mislopen, daarom ook dat jullie er zijn omdat net te testen.

h0us3cat

Legacy Member
Orodreth zei:
Als ik zo wat verschillende fora afschuim (tweakers, deze, officiële van bf3) zie ik niets anders dan klachten van mensen die in de beta zitten. Is het echt zo erg?

Ik heb de indruk dat velen vergeten dat het een BETA is, dingen zullen mislopen, daarom ook dat jullie er zijn omdat net te testen.

sorry hoor maar geen knoppen kunnen instellen en dan zeggen het is een beta is geen excuus.

Orodreth

Legacy Member
h0us3cat zei:
sorry hoor maar geen knoppen kunnen instellen en dan zeggen het is een beta is geen excuus.

Is het enkel maar op je muis dat je geen knoppen kan instellen? Wel, dan is het zo. Zet je daar toch effe over en configureer je keys even anders. Dat zal wel gefixed worden -_O. Om onmiddellijk te beginnen zeggen dat alles misloopt in het spel vind ik maar wat kort door de bocht :).

h0us3cat

Legacy Member
Orodreth zei:
Is het enkel maar op je muis dat je geen knoppen kan instellen? Wel, dan is het zo. Zet je daar toch effe over en configureer je keys even anders. Dat zal wel gefixed worden -_O. Om onmiddellijk te beginnen zeggen dat alles misloopt in het spel vind ik maar wat kort door de bocht :).

Er is net een patch uit, konden ze dat toch ook even fixen niet dan?
Ook een server vinden/joinen duurt eeuwen.

KilloFoxTrot

Legacy Member
Ik heb de beta gepreload, heb een proxy gebruikt en zo mijn origin opgestart. In mijn geval was het een proxy van australië. Eens Origin is gestart kan de proxy weer af (trouwens een goede tip voor als er ergens in de wereld een betere promo is, gewoon proxy, game kopen en dan terug proxy af. En op die manier heb je die promo) En nu staat het spel bij mij gedownload, kan er wel niet op maar was te verwachten, vraagt voor een beta code. Maar op deze manier staat het toch al gedownload en kan ik om 14u beginnen zonder vertraging voor als de servers morgen te vol zijn. Andere mensen uit mijn vriendenkring hebben het ook geprobeerd en geen succes dusja ik had waarschijnlijk gewoon even geluk. En Proxy's werken aangezien Origin gewoon een uigebreide browser is zonder adresbalk, dusja handig voor promo's te kopen uit het buitenland.

Orodreth

Legacy Member
h0us3cat zei:
Er is net een patch uit, konden ze dat toch ook even fixen niet dan?

Je moet die mannen ook wat tijd geven he :p. De beta loopt nog tot 10 oktober. En "officieel" is hij eigenlijk zelfs nog niet bezig, enkel maar voor de pre-order mensen.

h0us3cat

Legacy Member
Orodreth zei:
Je moet die mannen ook wat tijd geven he :p. De beta loopt nog tot 10 oktober. En "officieel" is hij eigenlijk zelfs nog niet bezig, enkel maar voor de pre-order mensen.

ja in de alpha was dit probleem ook blijkbaar en die is al een tijdje afgesloten.

KilloFoxTrot

Legacy Member
h0us3cat zei:
Er is net een patch uit, konden ze dat toch ook even fixen niet dan?

Die mannen hebben momenteel al genoeg aan hun hoofd, binnen enkele uren gaat de beta public en moeten ze zien dat de servers het aankunnen. Het is nog steeds een beta en daar moet je wel rekening mee houden, en als je bugs vind of met iets niet akkoord bent kan je het best op het BF3 Battlelog forum plaatsen, daar zal het meer gehoor krijgen dan hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan