Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok wist ik nietDat is oud nieuws.. password van deze morgen werd door dice zelf vrijgegeven.. En als ik het niet post, doet iemand anders het wel

biertap zei:da passwoord marcheert precies niemeer![]()

Axm zei:passwoord voor Caspain Border is sexyelevator
werkt tog voor mij
Werkt enkel niet op US servers enkel EU

Orodreth zei:Als ik zo wat verschillende fora afschuim (tweakers, deze, officiële van bf3) zie ik niets anders dan klachten van mensen die in de beta zitten. Is het echt zo erg?
Ik heb de indruk dat velen vergeten dat het een BETA is, dingen zullen mislopen, daarom ook dat jullie er zijn omdat net te testen.
h0us3cat zei:sorry hoor maar geen knoppen kunnen instellen en dan zeggen het is een beta is geen excuus.
.Orodreth zei:Is het enkel maar op je muis dat je geen knoppen kan instellen? Wel, dan is het zo. Zet je daar toch effe over en configureer je keys even anders. Dat zal wel gefixed worden -_O. Om onmiddellijk te beginnen zeggen dat alles misloopt in het spel vind ik maar wat kort door de bocht.
h0us3cat zei:Er is net een patch uit, konden ze dat toch ook even fixen niet dan?
. De beta loopt nog tot 10 oktober. En "officieel" is hij eigenlijk zelfs nog niet bezig, enkel maar voor de pre-order mensen.Orodreth zei:Je moet die mannen ook wat tijd geven he. De beta loopt nog tot 10 oktober. En "officieel" is hij eigenlijk zelfs nog niet bezig, enkel maar voor de pre-order mensen.
h0us3cat zei:Er is net een patch uit, konden ze dat toch ook even fixen niet dan?