Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
So I´ve seen the replies on the forums and I think you guys deserve the Caspian Border experience..

the password is: sexyelevator (yes I picked it).

Password will be changed again to something else at 18:00 CET.

Deze avond is er een nieuw password, hopelijk doen ze dit ook als iedereen toegang heeft :p

noinspiration

Legacy Member
Ga het 1 van dees eens bestellen op game.co.uk, iets van een 32euro kan ik nie laten liggen. :D

Anoniem05

Legacy Member
Zucht, ik begrijp het nut niet van een beta als al die fucking servers constant gevuld zijn.

Matchmaking trekt op geen hol, je moet je webbrowser open hebben staan samen met origien.

Dikke klucht. (spel zelf ruled)

CosMiced

Legacy Member
Pas is juist ^^ juist ff gespeeld , man das echt epic die map :o wel laggy maja kheb hiere maar een GT 140 kaartje in me pa zijne pc :p

spourop

Legacy Member
Wat is eigelijk het nut van lasers in BF3? is wel vet enzoo, maar ik begrijp niet echt welk voordeel het heeft

h0us3cat

Legacy Member
password voor de locked server/map "sexyelevator"

edit: nvm is blijkbaar oud nieuws

Anoniem05

Legacy Member
Open beta pas morgen hé.


Bangelijk spel, jammer dat de matchmaking service amper werkt, serverbrowser + filters werkt iets beter but still.


En de mensen die het nu aan't spelen zijn (community in't algemeen) begrijpen precies niet dat dit geen TDM spel is :s bende nubs!

Ataraxis

Legacy Member
Nice, ook net Caspian kunnen testen.

Dag en nacht verschil met Operation Metro, IMO.
Eindelijk een BF gevoel, in plaats van MoH.

Cinnead

Legacy Member
Ataraxis zei:
Nice, ook net Caspian kunnen testen.

Dag en nacht verschil met Operation Metro, IMO.
Eindelijk een BF gevoel, in plaats van MoH.

Chansaar, ik zit al een half uur mij te ergeren dat ik geen server kan joinen.
Quick match werkt voor gene meter dus ik moet refresh + enter + password zo snel mogelijk uitvoeren.

MrK007

Legacy Member
Cinnead zei:
Chansaar, ik zit al een half uur mij te ergeren dat ik geen server kan joinen.
Quick match werkt voor gene meter dus ik moet refresh + enter + password zo snel mogelijk uitvoeren.

Kheb ook net rondje Caspian kunne 'spelen'....de server was wss stresstests aant het uitvoeren en iedereen had een immens grote lag, ni normaal :p maar idd de sfeer die die map uitstraalt is helemaal waar battlefield om draait, immens grote map die caspian border, en dan zeggen ze dat caspian nog niet de grootste is :p I LOVE THIS GAME ALREADY!

ChunWai.

Legacy Member
Ik kan het grafisch dus toch wel iets beter aan dan ik dacht :) Het speelt goed, heb al serieus vette kills kunnen maken :p

zibx

Legacy Member
iemand ergens link fzo wanneer open beta begint. de tijd enzo. staat wel op 29st maarja...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan