Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
medalofkoen zei:
Ik weet dat het normaal is, maar ik wou gewoon de mensen waarschuwen die denken dat ze BF3 vlot kunnen spelen op Metro, dat ze gans BF3 vlot gaan kunnen spelen.

Als vergelijking:
Hoogste fps op Metro: 110 op ultra (in de tunnel)
Hoogste fps op Caspian: 75 op ultra (naast een gebouw)

Laagste fps die ik gehad heb op Metro: 55 fps op ultra
Laagste fps die ik gehad heb op Caspian: 25 fps op ultra

Zoals je ziet: een pak minder.

PC:

i7 930 @ 3.8GHz
2 GTX570 in sli
6 GB DDR3

Te denken dat niet alle gfx opties aan zijn :eek::help:

Psy

Legacy Member
Ik wou net het omgekeerde komen zeggen, al ligt het waarschijnlijk wel aan de extra stuff die ultra met zich meebrengt ..
Ook net ffkes ingelogt op die Caspian Border server en hier op medium liep het zelf beter dan op metro .. op metro viel ik soms is tot 50 fps buiten, op caspian nooit onder de 60 (vsync aan)
Ben content & gerust gesteld nu :) Als caspian & het feit dat het 32v32 was goed draait dan maak ik me geen zorge meer :p

Wat bedoelt ge trouwens met niet alle gfx opties aan zijn -.-
Ge kunt AA aanzetten, AF, tesselation draait, denk niet dat er nog zoveel meer bij de retail versie bijkomt hoor. Zeker als je al weet dat retail 2x dvd is, en de beta op zich al 4gb is, dus veel groter gaan ze het niet moeten maken.

medalofkoen

Legacy Member
Psy zei:
Ik wou net het omgekeerde komen zeggen, al ligt het waarschijnlijk wel aan de extra stuff die ultra met zich meebrengt ..
Ook net ffkes ingelogt op die Caspian Border server en hier op medium liep het zelf beter dan op metro .. op metro viel ik soms is tot 50 fps buiten, op caspian nooit onder de 60 (vsync aan)
Ben content & gerust gesteld nu :) Als caspian & het feit dat het 32v32 was goed draait dan maak ik me geen zorge meer :p

Lijkt dus beetje af te hangen van settings

Dus op medium draait het beter dan op Metro? Ik ben verbaasd. Ik ga straks eens proberen op High als ik nog ingelogd geraak.

Edit:

Nee, Ultra bevat nog niet alle grafische opties die in de finale versie zullen zitten. Is bevestigd door Dice op Twitter. Dus de finale versie zal nog meer detail hebben in texture definition (naar het schijnt) en misschien nog andere foefjes.

Psy

Legacy Member
Yup, op metro had ik zo momentjes (bv in het begin als die bom valt op de ingang tot de metro met al die smoke enz) dat ik ffkes dipjes kreeg naar de 50 toe, en aan de andere kant van de map met die destructable buildings was m'n fps ook rond de 50 gemiddeld, op caspian leek ik niks van fps issues te hebben, nu bon ben ook maar 5min gaan rondwandelen, maar aangezien je zo'n groot overzicht hebt op die map had ik ergens wel verwacht dat m'n fps zwakker zou zijn, maar niet dus

KoOkiE

Legacy Member
vind het wel raar dat er op caspian border kon gespeeld worden, volgens dak gelezen had was die server enkel voor interne tests van dice :s

Psy

Legacy Member
nja, pass was leaked, dus toch ff rap getest hé : p
servers waren in de US & vrij hard aan het laggen dus spelen kwam er toch niet aan te pas, wou enkel eens inloggen voor performance te zien

sele

Legacy Member
rafbanaan zei:
Pff

Als ik quick match doe, blijft die gewoon zoeken :S

En als ik server zo willen binnengaan zijn ze allemaal vol.

hoor er nog met dit probleem,ik heb er geen problemen mee

Ataraxis

Legacy Member
Is het paswoord al veranderd ondertussen? :D Anders wil ik ook wel eens testen als iemand zo vriendelijk is om mij het paswoord eens te fixen. :p

Nevermind, 't is al aangepast. :(

Mr. Jean

Legacy Member
Misschien is het ergens al vermeld, of kan je dat ergens aanzetten in de settings/console. Maar hoe kan je je FPS zien?

sele

Legacy Member
alai ik heb pfs tussen de 25 en de 50 soms niet echt hoger,das geen goed teken zeker?en alles staat op low en als ik in window mode speel en ik maag da scherm wat kleinder dan gaat die fps omhoog,dus ik zal een nieuwe kaart moeten kopen zeker?heb nu een ant 4600 serie

KoOkiE

Legacy Member
sele ik heb een HD3870X2 en de auto graphics settings stonden op medium, maar kheb maar een dualcore cpu en da versmachtte alles, dus enkel een betere kaart is volgens mij geen garantie op betere prestaties

sele

Legacy Member
dam kga dan mss toch is moeten uitkijken naar ne nieuwe want normaal spelen ze tussen de 60-80fps zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan