Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
Vlaminck1 zei:
Ole, Battlelog kan al niet geladen worden...

zijn zijn aant update volgens battlelog site,dus binnen paar minuten nog is kijken,hopelijk dan al gedaan

Sapermun

Legacy Member
als ik ingame gfx verander en dan terugkeer gebeurd het soms dat hij locked is op 30fps. dan moet ik alt-enter naar windowed en terug naar fullscreen. tis nog niet helemaal dat. ik hoop dat er opt einde van de open beta op battlelog een soort van enquete komt waar je uw bevindingen met + en - kan geven en bugs ondervindingen.

sele

Legacy Member
wat mij enorm stoord is dat je niks van instellingen kan veranderen tot dat je gespwn bent,is echt om zot van te worden en zitte er dan in en doden ze u dan ist scherm weer weg en moete weer wachten om iets aan te passen :s

Glaeden

Legacy Member
ik hoorde gisteren iemand zeggen op irc dat ze een surprise voor ons gingen hebben. Mss dat ze gwn aan het updaten zijn en caspian border releasen ;)

demon326

Legacy Member
sele zei:

Ik heb het password niet, daar ik morgen middag pas beta toegang heb :p.

Maar zal enkele screens delen die ik heb gevonden:

a8uQ8.jpg

w5VJG.jpg

wjcL0.jpg

4XhsP.jpg

2sufz.png

PsAYn.jpg

ggwEX.jpg

g7UgT.jpg

rAweu.jpg

:drool:

Psy

Legacy Member
Sapermun zei:
als ik ingame gfx verander en dan terugkeer gebeurd het soms dat hij locked is op 30fps. dan moet ik alt-enter naar windowed en terug naar fullscreen. tis nog niet helemaal dat. ik hoop dat er opt einde van de open beta op battlelog een soort van enquete komt waar je uw bevindingen met + en - kan geven en bugs ondervindingen.

zet uw profiel van bf3 in nvidia op performance ipv power saving, is hoogstwaarschijnlijk omdat dat ding (drivers/kaart) moeite heeft met detecteren of ge nu in 3d of 2d zit, daarom ook dat bv windows aero ook niet op 2d gaat tijdens de beta, terwijl ie dat anders wel doet bij andere games.
denk dat het is omwille dat het zo'n soort halfassed browser gedoe is dat daar wat problemen rond zijn

rafbanaan

Legacy Member
Pff

Als ik quick match doe, blijft die gewoon zoeken :S

En als ik server zo willen binnengaan zijn ze allemaal vol.

demon326

Legacy Member
Zh1nt0 about the leak of the password.

Quote:
Ah, and there it was. The password for Caspian Border.
So the deal with Caspian Border in the Open Beta is that it is only for internal testing at the moment.

Passwords are being given out to selected community members, sites and clans to help us evaluate the feedback we are getting as well as making sure that the map is continiously being tested.

The passwords will be changed on a frequent basis and I am personally making sure that as many community people as possible who are engaged in different community sites get the chance to try the map out and supply us with feedback.
This in itself was a challenge. This is only meant to be for internal testing. When footage and passwords start being spread around, it´s difficult for me to justify the community´s cause about joining us in our internal testing.

So please, if you are participating in the testing, please don´t post any footage and please don´t spread the password.

If we can´t keep this in an organized fashion, I won´t be able to include the community into more cool stuff in the future

Metro, een kleine map geven ze, maar één van de grootste niet, logisch dat men die dan wilt spelen :p

medalofkoen

Legacy Member
Ik heb de Caspian Border map gespeeld. HOLY CRAP. Niet normaal.
Maar de performance is een stuk lager dan op metro. Dus je zal je settings moeten verlagen om het speelbaar te houden.

demon326

Legacy Member
medalofkoen zei:
Ik heb de Caspian Border map gespeeld. HOLY CRAP. Niet normaal.
Maar de performance is een stuk lager dan op metro. Dus je zal je settings moeten verlagen om het speelbaar te houden.

Normaal, caspian heeft een zeer grote view distance, waar metro niet veel heeft...:p

Arcan

Legacy Member
medalofkoen zei:
Ik heb de Caspian Border map gespeeld. HOLY CRAP. Niet normaal.
Maar de performance is een stuk lager dan op metro. Dus je zal je settings moeten verlagen om het speelbaar te houden.

wat is jouw hardware?

medalofkoen

Legacy Member
benny zei:
Normaal, caspian heeft een zeer grote view distance, waar metro niet veel heeft...:p

Ik weet dat het normaal is, maar ik wou gewoon de mensen waarschuwen die denken dat ze BF3 vlot kunnen spelen op Metro, dat ze gans BF3 vlot gaan kunnen spelen.

Als vergelijking:
Hoogste fps op Metro: 110 op ultra (in de tunnel)
Hoogste fps op Caspian: 75 op ultra (naast een gebouw)

Laagste fps die ik gehad heb op Metro: 55 fps op ultra
Laagste fps die ik gehad heb op Caspian: 25 fps op ultra

Zoals je ziet: een pak minder.

PC:

i7 930 @ 3.8GHz
2 GTX570 in sli
6 GB DDR3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan