Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
redelijk frustrerend dat het systeem datk speciaal heb gekocht voor bf3, toch uiteindelijk maar de high preset helemaal vlekkeloos te draaien als caspian echt zo zwaar is.

sele

Legacy Member
ik hoop dawe in de beta caspian kunnen uit testen,was dat ik beta van bc2 ook geen 2 maps?

Xtralecherus

Legacy Member
Je wacht beter tot de nieuwe generatie gfx uitkomen en eventueel de nieuwe AMD cpu of nieuwere intels hopelijk komen ze snel. Vrees al dat die beta wat traag gaat zijn met deze dualcore cpu :<

Psy

Legacy Member
Sapermun zei:
redelijk frustrerend dat het systeem datk speciaal heb gekocht voor bf3, toch uiteindelijk maar de high preset helemaal vlekkeloos te draaien als caspian echt zo zwaar is.

Goh, hier ook zo'n beetje, frustro ben ik niet though, had misschien ietwat betere resultaten verwacht maar uiteindelijk toch content dak het deftig kan spelen aan een deftige framerate, bij de launch van BF2 in den tijd was het ook zo dat de game redelijk wat op z'n tijd vooruit liep.

Caspian is trouwens op mijn systeem vlotter dan metro, en ook nog eens op 32v32, vraag me niet waarom, klinkt nogal averechts, maar t'was toch zo

^MystiQ

Legacy Member
Ik denk dat sommige mensen hier toch het aspect "beta" niet goed begrijpen :D

Sapermun

Legacy Member
@Sele

oktober dacht ik ergens.. de 7serie bedoelk dan. allez, ik heb dat ergens opgevangen.

Psy

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ik denk dat sommige mensen hier toch het aspect "beta" niet goed begrijpen :D

Beta geeft wel al een heel goeie indicatie van het finale product zenne .. toch wat grafisch & performance betreft.
Beta is vooral voor de (grafische) glitches eruit te halen & zorgen dat het eindproduct volledig aanvoelt, is niet alsof het grafisch ineens een andere wereld gaat zijn op de retail versie, zal quasi volledig hetzelfde zijn.

Enige wat nog verschil kan maken is dat nvidia & amd hun drivers nog wat meer kunnen optimaliseren, maar dat gaat nu ook geen 50 extra fps opleveren.

^MystiQ

Legacy Member
Psy zei:
Beta geeft wel al een heel goeie indicatie van het finale product zenne .. toch wat grafisch & performance betreft.

Er kunnen tussen een beta en het finale product wel nog significante verschillen zijn. Grafisch zullen dat inderdaad glitches en dergelijke meer zijn maar vooral naar performance toe kan een finaal product een heel stuk soepeler draaien dan een beta. Een beta dient ervoor om gebruikers hun systemen te testen to the limits waardoor ongetwijfeld dingen zullen uitkomen die zij niet gezien hadden. Qua gameplay kunnen er ook nog veel dingen veranderen en ga zo maar door. In grote lijnen zal hetzelfde zijn ja maar vele kleine details maken .. (vul zelf maar verder aan zou ik zo zeggen)

Witte8

Legacy Member
Man man...gisterennacht hier nog 15 pagina's zitten inhalen op het forum. Iedereen werd hysterisch met die beta keys hier gisteren. Origin lijkt me wel wat aan te kunnen anders. Ben om 18u30 of zo beginnen downloaden en dik een kwartier later was de beta client geladen. Ben pas om 24u00 terug thuis gekomen en heb dan ff Battlelog gechecked en game opgestart. Na vijf minuten een geluid uit mijn ati 4870 alsof er een vliegtuig opsteeg en dan baf zwart scherm!

Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?

Groeten

REDNIK

Legacy Member
Witte8 zei:
...mijn ati 4870 alsof er een vliegtuig opsteeg en dan baf zwart scherm!

Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?

Groeten

Klinkt als uw ATI kaart die de warmte niet meer kan verwerken. Overlaatst zelfde gehad (crysis 2 was airplane mode + uitvallen), ik heb die koeling van men ati kaart losgevezen en daar ne kilo stof (figuurlijk) uitgehaald en werkt nu terug als nieuw ;)

demon326

Legacy Member
Witte8 zei:
Man man...gisterennacht hier nog 15 pagina's zitten inhalen op het forum. Iedereen werd hysterisch met die beta keys hier gisteren. Origin lijkt me wel wat aan te kunnen anders. Ben om 18u30 of zo beginnen downloaden en dik een kwartier later was de beta client geladen. Ben pas om 24u00 terug thuis gekomen en heb dan ff Battlelog gechecked en game opgestart. Na vijf minuten een geluid uit mijn ati 4870 alsof er een vliegtuig opsteeg en dan baf zwart scherm!

Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?

Groeten

Duidelijk de gfx kaart die te warm loopt...

sQuare

Legacy Member
wat me opvalt (youtube video's) dat de rocket launcher héél veel op infantery gebruikt wordt. -_-
gr

demon326

Legacy Member
sQuare zei:
wat me opvalt (youtube video's) dat de rocket launcher héél veel op infantery gebruikt wordt. -_-
gr

Dat soort volk heeft gewoon geen skils, en gebruikt dan maar wapens die heel wat splashdamage doen, ze hebben dus altijd raak... Zal wel veranderen als er voertuigen zijn, dan sparen ze het voordat..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan