Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sapermun zei:redelijk frustrerend dat het systeem datk speciaal heb gekocht voor bf3, toch uiteindelijk maar de high preset helemaal vlekkeloos te draaien als caspian echt zo zwaar is.
^MystiQ zei:Ik denk dat sommige mensen hier toch het aspect "beta" niet goed begrijpen![]()
Psy zei:Beta geeft wel al een heel goeie indicatie van het finale product zenne .. toch wat grafisch & performance betreft.
Witte8 zei:...mijn ati 4870 alsof er een vliegtuig opsteeg en dan baf zwart scherm!
Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?
Groeten

cinde zei:video van caspian border 23 min
Battlefield 3 BETA - Conquest on Caspian Border gameplay (PC Ultra settings) - YouTube

Witte8 zei:Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?
Groeten

Witte8 zei:Man man...gisterennacht hier nog 15 pagina's zitten inhalen op het forum. Iedereen werd hysterisch met die beta keys hier gisteren. Origin lijkt me wel wat aan te kunnen anders. Ben om 18u30 of zo beginnen downloaden en dik een kwartier later was de beta client geladen. Ben pas om 24u00 terug thuis gekomen en heb dan ff Battlelog gechecked en game opgestart. Na vijf minuten een geluid uit mijn ati 4870 alsof er een vliegtuig opsteeg en dan baf zwart scherm!
Iemand nog issues met een c2d en ati 4XXXX serie?
Groeten
sQuare zei:wat me opvalt (youtube video's) dat de rocket launcher héél veel op infantery gebruikt wordt. -_-
gr
sQuare zei:wat me opvalt (youtube video's) dat de rocket launcher héél veel op infantery gebruikt wordt. -_-
gr