Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plorex

Legacy Member
Begon normaal gezien morgenmiddag 14h.
Heb wel geen linkie.

Iemand een idee waar je hem kan preloaden ?
Kan ik morgen meteen beginnen.

demon326

Legacy Member
zibx zei:
iemand ergens link fzo wanneer open beta begint. de tijd enzo. staat wel op 29st maarja...

Morgen vanaf 14 uur.

edit:
World times for public beta access:
NZ 1:00 am 30th
Aus 10:00 pm 29th
Sweden 2:00pm 29th
GMT 12:00 noon 29th ---> 14 uur Belgische tijd
US Eastern Standard Time 8:00 am 29th
CST 7:00 am 29th
PST 5:00 am 29th

Cinnead

Legacy Member
k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.

Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul :sop:

Glaeden

Legacy Member
Cinnead zei:
k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.

Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul :sop:

bwa, meestal zijn het wel de teams met een beetje tactiek die het winnen. Reviven, mobil spawnpoints, heal packs, spawnen op squadmember, covering voor mekaar. alleja, you get my point ;)

Sapermun

Legacy Member
heb hier een probleempje pcies.

dus op de vaste pc werkt dat allemaal direct. Nu heb ik hier op de laptop als ik op speel nu klik in origin, krijg ik wel battlelog etc etc, maar ik zie gewoon geen reactie als ik quick match doe(van waar dan ook). Op de vaste pc zie ik direct links onderaan een venstertje dat hij aant searchen is of dergelijk, maar hier dus niks?! Zelfs geen melding om een plugin te installeren ofzo.


acer aspire 8943G
Intel core i3-330M(2.13ghz
Ati mobility radeon HD 5650
4gb
windows 7 64 bit


edit: blijkbaar staat er onderaan links "fout op de pagina" (IE 9).

edit2: met mozilla werkt het direct, laat maar

BleKKie

Legacy Member
Cinnead zei:
k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.

Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul :sop:

Waarschijnlijk ook te maken met het feit dat het voor iedereen nieuw is, en iedereen wat wil verkennen en schieten, en dus nog niet zo zeer spelen om te winnen.
Hopelijk komt dat natuurlijk wel allemaal goed, want het is niets zo hatelijk als in een team spelen waar je als het ware alleen de boel probeert recht te houden.

Anoniem05

Legacy Member
Hectisch?

Allez man, als ge een squad hebt van mensen die BF begrijpen houd je een heel team tegen :p

Loving support so far, dat je nu effectief mensen kan supressen helpt veel.

Assault ook fijn, snipen vind ik té easy, Métro is natuurlijk een kleine map dus ik hoop dat je op grotere afstanden rekening moet houden met bullet drop.

cinde

Legacy Member
Sapermun zei:
heb hier een probleempje pcies.

dus op de vaste pc werkt dat allemaal direct. Nu heb ik hier op de laptop als ik op speel nu klik in origin, krijg ik wel battlelog etc etc, maar ik zie gewoon geen reactie als ik quick match doe(van waar dan ook). Op de vaste pc zie ik direct links onderaan een venstertje dat hij aant searchen is of dergelijk, maar hier dus niks?! Zelfs geen melding om een plugin te installeren ofzo.


acer aspire 8943G
Intel core i3-330M(2.13ghz
Ati mobility radeon HD 5650
4gb
windows 7 64 bit


edit: blijkbaar staat er onderaan links "fout op de pagina" (IE 9).

edit2: met mozilla werkt het direct, laat maar

Als het spel werkt op je laptop laat eens iets weten fraps en dergelijke Dank u

SteveDotcom

Legacy Member
Cinnead zei:
k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.

Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul :sop:

Da gevoel heb ik ook, maarja we zien wel als het uitkomt !

Sharp

Legacy Member
Redelijk goed spel moet ik zeggen, al was mijn eerste indruk 'meh'. Heb nu Caspian Border en Metro goed kunnen testen en met High Settings kom ik niet onder de 60 fps dus das al in orde.

Ben nu Corporal 3 Star en dus al redelijk wat keuze in de wapens etc. Metro is als infantry only map eigenlijk nog wel goed voor de mensen die hun skillz wat moeten aanscherpen. Voor de rest is Caspian echt wel een grote map, veel voertuigen en met 64 man is het de moeite.

Zeker eens proberen: met het anti AA voertuig op een infantry schieten, stof stof en nog meer stof, niet dat ge iets raakt maar ze lopen zowiezo weg. :D

cinde

Legacy Member
BleKKie zei:
Waarschijnlijk ook te maken met het feit dat het voor iedereen nieuw is, en iedereen wat wil verkennen en schieten, en dus nog niet zo zeer spelen om te winnen.
Hopelijk komt dat natuurlijk wel allemaal goed, want het is niets zo hatelijk als in een team spelen waar je als het ware alleen de boel probeert recht te houden.

Dat gedacht had ik ook en er zijn waarschijnlijk nog geen echte clans of kan je nu al uw vrienden inviten

Anoniem05

Legacy Member
Ben ook wel benieuwd naar mijn performance op Caspian.

Tot nu toe loopt het smooth as hell met alles op (bèta) ultra settings, de métro map dan hé :)

i7 @2.8ghz
4gig ddr3 1333mhz
Geforce GTX-570 sli

yummy :)

demon326

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Ben ook wel benieuwd naar mijn performance op Caspian.

Tot nu toe loopt het smooth as hell met alles op (bèta) ultra settings, de métro map dan hé :)

i7 @2.8ghz
4gig ddr3 1333mhz
Geforce GTX-570 sli

yummy :)

Ultra=medium settings blijkbaar... maarja, zo heeft men tenminste een idee van de performence: )

Scifo

Legacy Member
Kheb ook i7, 4GB... (toch recommended pass op canyourunit)

Alleen videokaart zeggen ze dat ik een upgrade nodig heb => momenteel ATI 5800 series :(

rafbanaan

Legacy Member
Caspian aant spelen en dayum 0_0

Niet normaal dat level .... geluid van die jets die over u komen vliegen :love:

KilloFoxTrot

Legacy Member
sele zei:
huh en het paswoord?:s

sexyelevator

Maar sommige mensen melden dat ze dit niet meer kunnen invullen,
en de servers laggen soms aangezien er meer mensen op Caspian zitten te spelen dan op Metro, wat niet de bedoeling was van DICE.

Trouwens wanneer stopt de beta ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan