Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zibx zei:iemand ergens link fzo wanneer open beta begint. de tijd enzo. staat wel op 29st maarja...
Cinnead zei:k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.
Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul![]()

Cinnead zei:k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.
Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul![]()

Sapermun zei:heb hier een probleempje pcies.
dus op de vaste pc werkt dat allemaal direct. Nu heb ik hier op de laptop als ik op speel nu klik in origin, krijg ik wel battlelog etc etc, maar ik zie gewoon geen reactie als ik quick match doe(van waar dan ook). Op de vaste pc zie ik direct links onderaan een venstertje dat hij aant searchen is of dergelijk, maar hier dus niks?! Zelfs geen melding om een plugin te installeren ofzo.
acer aspire 8943G
Intel core i3-330M(2.13ghz
Ati mobility radeon HD 5650
4gb
windows 7 64 bit
edit: blijkbaar staat er onderaan links "fout op de pagina" (IE 9).
edit2: met mozilla werkt het direct, laat maar
Cinnead zei:k'weet het toch niet met bf3 hoor .. waarom moet alles zo hectisch zijn, iedereen zit maar rond te sprinten en kogels te sprayen dat het niet normaal meer is.
Geen greintje tactiek te vinden, maar dan ook echt nul komma nul![]()
pws zei:Benny best geen pass meer doorgeven op forum.
FOKGAMES.nl / Nieuws / [Upd]Battlefield 3 Caspian Border-password uitgelekt / FOK!games
Dice zou het liever doen met de mense die hij de pass geeft.
Is wel spijtigh zou graag eens conq doen, maar ik wacht wel af.


BleKKie zei:Waarschijnlijk ook te maken met het feit dat het voor iedereen nieuw is, en iedereen wat wil verkennen en schieten, en dus nog niet zo zeer spelen om te winnen.
Hopelijk komt dat natuurlijk wel allemaal goed, want het is niets zo hatelijk als in een team spelen waar je als het ware alleen de boel probeert recht te houden.
Wg_Flow zei:Ben ook wel benieuwd naar mijn performance op Caspian.
Tot nu toe loopt het smooth as hell met alles op (bèta) ultra settings, de métro map dan hé
i7 @2.8ghz
4gig ddr3 1333mhz
Geforce GTX-570 sli
yummy![]()
rafbanaan zei:Caspian aant spelen en dayum 0_0
Niet normaal dat level .... geluid van die jets die over u komen vliegen![]()

sele zei:huh en het paswoord?![]()