Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orodreth

Legacy Member
h0us3cat zei:
ja in de alpha was dit probleem ook blijkbaar en die is al een tijdje afgesloten.

Ik kan je frustraties wel verstaan ze :). Maar ik lees anders dan weer dingen van, "this game will suck, so many campers, remove crouch". Dan denk ik toch van, welke eisen hebben die gasten niet? Crouch zat niet in bc2, schreeuwen ze moord en brand dat het er terug in moet, nu zit het erin, is het weer niet wel. Hangt toch ook af van de spelers op je server.

Probleem met betas is dat de meeste mensen gewoon de beta willen om het spel al te spelen en niet om het effectief te testen, dus vanaf er iets misloopt of hun niet aanstaat heeft het spel voor hun afgedaan. Daarom dat ik nog steeds meer ben voor closed betas.

Mensen zijn toch rare wezens.

h0us3cat

Legacy Member
Orodreth zei:
Ik kan je frustraties wel verstaan ze :). Maar ik lees anders dan weer dingen van, "this game will suck, so many campers, remove crouch". Dan denk ik toch van, welke eisen hebben die gasten niet? Crouch zat niet in bc2, schreeuwen ze moord en brand dat het er terug in moet, nu zit het erin, is het weer niet wel. Hangt toch ook af van de spelers op je server.

Probleem met betas is dat de meeste mensen gewoon de beta willen om het spel al te spelen en niet om het effectief te testen, dus vanaf er iets misloopt of hun niet aanstaat heeft het spel voor hun afgedaan. Daarom dat ik nog steeds meer ben voor closed betas.

Mensen zijn toch rare wezens.
Ik zeg niet dat het perfect moet lopen, maar deze bug is waarschijnlijk makkelijk te fixen want in de alpha was hij al gefixt geweest, in moh zat deze bug er ook in, ook een vrij snelle fix voor geweest. Nu is er een paar minuten geleden een patch uitgekomen maar op het eerste zicht is er niets aan veranderd. En patches moeten toch ook getest worden hé? :)
Maar goed ik wacht tot de full uitkomt en kijk dan wat het is geworden. Als het tegenvalt blijf ik wel bij bf2.

Orodreth

Legacy Member
h0us3cat zei:
Ik zeg niet dat het perfect moet lopen, maar deze bug is waarschijnlijk makkelijk te fixen want in de alpha was hij al gefixt geweest, in moh zat deze bug er ook in, ook een vrij snelle fix voor geweest. Nu is er een paar minuten geleden een patch uitgekomen maar op het eerste zicht is er niets aan veranderd. En patches moeten toch ook getest worden hé? :)
Maar goed ik wacht tot de full uitkomt en kijk dan wat het is geworden. Als het tegenvalt blijf ik wel bij bf2.

Of mw3? :p

REDNIK

Legacy Member
Deze beta is puur voor het testen van stabiliteit van origin en battelog etc, dus het is niet meer als normaal als er problemen zijn bij het server joinen, laden en heel de boel. De beta is er nu eenmaal om die dingen op te merken en te fixen tegen de echte release. Het gewhine over phrone en campers komt wss van Call of Duty en BC2 spelers die het gewoon zijn van te rushen, rushen en nog eens rushen en merken daarom "campers" niet snel op etc etc, bf3 is (volgens mij, want ik heb het zelf nog niet gespeeld) nu eenmaal een meer tactisch spel waarbij rushen zwaar afgestraft wordt, was zo in BF2 ook al :)

AAANYWAY can't wait om mij zondag een hele namiddag achter dit spel te zetten! :D

Springfield

Legacy Member
iemand nog met dit probleem?

1zvbu2u.jpg

u4ea

Legacy Member
Ja en MW3 zit vol me klein kindere da zweert op één spel en kakt op elk ander spel ... oh wait :ironic:



:p

ChunWai.

Legacy Member
Soms heb ik wel dat ik niet meer kan inzoomen met m'n wapen, een snelle zwaai met m'n knife lost dat dan weer op :p

biertap

Legacy Member
Springfield zei:
iemand nog met dit probleem?

1zvbu2u.jpg

jup; zit me tzelde; always ignore doen; ma telkens ge pc heropstart moe get opnieuw doen... Ofwel em gewoon afzetten..

azertyalex

Legacy Member
wim_gunner zei:
Ja en MW3 zit vol me klein kindere da zweert op één spel en kakt op elk ander spel ... oh wait :ironic:



:p

heb ik ook nog meegemaakt :) das echt zooo k*t in een spel, en dan in uwnen micro "coole" muziek spammen
(en toen ik nog ietske onverstandiger (dus klein boeboeleke :doc:)was ook zelf nog gedaan :sad: ma das helemaal over, wees gerust)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan