Archief - Het Officiële Battlefield 3 Topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Born Kill3r

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Mooie BF3 Montage voor die gene die geïnteresseerd zijn.. BF3 Montage. Wat mij wel opvalt is da de chatbar precies wat buggy werkt met het kill-screen? De chatbox komt over de kills heen?

Als ik video's zie, merk ik wel dat de chatbox juist onder de killfeed komt..
Dus ik zie dat probleem niet echt.

Nighthawk

Legacy Member
MrK007 zei:
Even verder over de graphics, iedereen zegt hier dat hij het kan draaien op max settings, maar probeer eens die settings eens op low te zetten...er veranderd niks..dus ik denk dat de settings gewoon gelocked staan op High, want details zien er soms wel ng "slecht" uit, zoals die zandzak barricades, die zien van dicht nogal "hoekig" uit :p

je moet wachten tot de map opnieuw geladen word dacht het ook eerst dus had ik alles eens op low gezet en nadat de map terug geladen was daarna zag het er uit zoals bfbc2 op high setting :d engine is dus zeker en vast goed uitgewerkt haal op low +- 125 fps

CoUg4r.

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Als ik video's zie, merk ik wel dat de chatbox juist onder de killfeed komt..
Dus ik zie dat probleem niet echt.

Hmmm denk dat ik me verkeerd geëxpliceerd heb. Ik heb het op de killfeed rechts bovenaan. Als je in die Montage kijkt op 1:21 en ook op 3:51 dan zie je dat die chatlog rechtsbovenaan over die killfeed rechtsbovenaan komt? Dat zie ik toch juist? :p

Born Kill3r

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Hmmm denk dat ik me verkeerd geëxpliceerd heb. Ik heb het op de killfeed rechts bovenaan. Als je in da filmpje kijkt op 1:21 en ook op 3:51 dan zie je dat die chatlog rechtsbovenaan over die killfeed rechtsbovenaan komt? Dat zie ik toch juist? :p

Inderdaad misschien 1 regel dat dan wordt overgeschreden, maar de chatfeed is een beetje doorzichtig en die ene regel ga ik toch niet storend vinden..

Natuurlijk is dit mijn mening, jij kan dit nog altijd irritant vinden hoor :p

Beantje

Legacy Member
mmm, de game crasht zeker om het half uur, gewoon plots terug naar windows en vanonder staat dan BF3 maar dat kan ik niet terug openen... en telkens al mijn punten kwijt want die komen er enkel bij als je de map uitspeelt ...

Rapturo

Legacy Member
Valt mij persoonlijk wat tegen op't moment.
Ik kan niet exact zeggen wat ik precies mis maar het voelt minder als een battlefield game aan. Misschien moeten ze de gameplay wat vertragen.

Vond de beta van bf2 ook wel maar niks in tegenstelling tot de volledige versie, ... dus fingers crossed :)

Gianelli

Legacy Member
Rapturo zei:
Valt mij persoonlijk wat tegen op't moment.
Ik kan niet exact zeggen wat ik precies mis maar het voelt minder als een battlefield game aan. Misschien moeten ze de gameplay wat vertragen.

Vond de beta van bf2 ook wel maar niks in tegenstelling tot de volledige versie, ... dus fingers crossed :)
zal wss ook een beetje aan de huidige map liggen en geen vehicles etc :)

Witte8

Legacy Member
CoUg4r. zei:
Hmmm even een vraagje dat misschien een beetje Off-Topic is.. Maar hou kan ik mijn BFBC2 in Origin krijgen bij mijn games? Ik zie dat bij veel mensen staan, maar bij mij lukt dat precies niet :s Is misschien een domme vraag, maar vind het echt niet :s

Krijg altijd bij "Mijn Games" in Origin: Geen games gedetecteerd...?


Origin openen...druk op het 'tandwiel' knopje (rechts boven ongeveer) en kies dan product code verzilveren. Geef daar uw serial in en dan voeg je een game toe aan origin.

MrK007

Legacy Member
ja die battlelog, ze gaan veel mogen sleutelen om dit perfect te krijgen, quick match werkt niet, en alle servers zitten ofwel vol, of ze vertonen een error. Kvind wel dat dit niet kan meetellen bij onze 2 extra dagen eigenlijk, kheb mss op heel de dag nog maar een uur kunne spelen, constant uit servers gegooid worden, dus geen punten en kan ik niet levelen. je merkt het duidelijk, dit is een beta :)

ImpulseEEE

Legacy Member
kan je die BF 3 beta al ergens pre-loaden op origin ? zodat we er 29 sept ineens kunenn invliegen :D

bLz

Legacy Member
gABBY zei:
Ik vind het meest vervelende atm dat ik mijn muisknoppen niet kan toewijzen, ik wil middelbutton op spot zetten en thumbs op knife en grenade.


Iemand die er al in geslaagd is?

Idem hier, het lukt mij ook niet. :(

u4ea

Legacy Member
L@dyk!ll3r zei:
kan je die BF 3 beta al ergens pre-loaden op origin ? zodat we er 29 sept ineens kunenn invliegen :D

Niet via origin. Kijk paar pagina's terug voor een paar links.

Psy

Legacy Member
Nighthawk zei:
je moet wachten tot de map opnieuw geladen word dacht het ook eerst dus had ik alles eens op low gezet en nadat de map terug geladen was daarna zag het er uit zoals bfbc2 op high setting :d engine is dus zeker en vast goed uitgewerkt haal op low +- 125 fps

weet niet wat het exact is, maar als ik van high naar low ga zie ik visueel geen verschil, maar m'n fps in fraps gaat wel +/- 10-15 fps omhoog, dus er moet toch iets veranderen, ik hoef m'n game daarvoor trouwens niet te herstarten.

Edit, hmm blijkbaar toch wel, restart maakt toch wel degelijk verschil

MrK007

Legacy Member
Heb er al een paar epische rondjes opzitten, maar naar het einde van het rondje toe, krijg ik steeds een "server timed out" error en wordt het spel voor de hele server stopgezet, dus ik verlies telkens mn punten en begin altijd van level 1. Zou graag eens wat meer levelen om de unlocks eens te zien. Voor de rest, dit wordt zeker en vast GOTY ;)

thelordofpee

Legacy Member
Voor al die mensen die problemennhebben met connecten: eennmaal er servers zijn buiyen EA zal het allemaal wel vlotter gazn.

amun

Legacy Member
iemand een idee op welke pagina ongeveer van dit topic een link staat waar ik de beta al kan downloaden zodat ik donderdag geen ultratrage verbinding heb?
eerlijk gezegd valt het aantal pagina's in dit topic een beetje tegen om alles te doorlopen.
of misschien makkelijker om de legale links hier nog even te posten?

thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan